පෙරුමාල් බොරු කිව්වේ නැහැ. ඔන්න බලාගන්න

Honda Malli

Member
Nov 17, 2018
783
81
0
උඹ වගේ කාලකණ්නියෙක්ගේ ලමයෙක් වෙන්න ඌ හෙන පවක් කරලා ඇති. ( සමහර විට උඹ එහෙ මෙහෙ වෙනකන් ඉදලා උඹේ ගෑනි වේස කමේ ගිහින් හදා ගත්තු එකෙක්ද දන්නෙත් නෑ හැබැයි) ඒ මොක උනත් ඌ උඹෙ අත පල්ලෙ සෙම හොටු පෙරන් දුක් විදලා විදලා කුණු වෙලා මැරිලා යන්න ඕනෙ ඉක්මනටම.

පස්සෙ පව් ගෙවුනම ඌ හොද තැනක, හොද සුජාත තාත්තෙක්ට ජාතක වේවි තෝ වගේ පොන්නයෙක් ගාව නැතිව. :dull::rofl:

ඔයාගේ වේදනාව මට දැනෙනවා. සල්ලි නිසා වෙනස් වෙන මිනිස්සු.. උබ බනින්න බනින්න මට ආසයි බන්. ඒ උබ මට ඉරිසියා කරන බව දැනෙන නිසා.
 

dath kimbula

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    මම උබට පුස්සෙක් කියල කිව්වා එකට සැහෙන්න රිදිලා නෙහැ......:dull:

    ඒ උනාට උබ පුස්සෙක් තමා බන්......
    මිනිස්සු අතරේ තියන වෛරය නැති කරන්න පුළුවන් මෛත්‍රියෙන් විතරයි. උබට මෛත්‍රී කරන උන්ටත් උබ කෙලින් නෙවෙයි වැඩ කරන්නේ.

    අන්න එකයි පුස්ස කියන්නේ.......:dull::dull:

    උබත් එක්ක ආයේ කතා නෑ පුටා....
    උබට ඉක්මනින් සනීප වේවා කියල පතමි. මොකද අර දරුවට තාත්තෙක් ඕනේ සහ උබේ බිරිදට මනුස්සයෙක් ඕනේ.

    ප.ලි.
    මු ගේ වැරදි වලට මුගේ දරුවට අපරාද කතා කියන්න එපා.
    ඌ අමනුස්සය උනාට කමක් නෑ උබල අමනුස්සයෝ වෙන්න එපා....!!!
     

    CreepySD

    Member
    Dec 6, 2018
    191
    16
    0
    ඔයාගේ වේදනාව මට දැනෙනවා. සල්ලි නිසා වෙනස් වෙන මිනිස්සු.. උබ බනින්න බනින්න මට ආසයි බන්. ඒ උබ මට ඉරිසියා කරන බව දැනෙන නිසා.

    ලග පාතක උඹෙ පුතා හිටියනම් ඌව හප්පලා රෝදෙට අහු කරනවා ඔලුව කුඩුවෙලා මොලේ එලියට පනින්න. පස්සෙ පාරේ ඉන්න බල්ලොයි, කපුටොයි උගේ මොලේ කෑලි කද්දි තොට බැරිය තොගෙ වේස ගෑණි එක්ක ගිහින් සවලක් අරන් කෑලි එකතු කරන්න.
     

    CreepySD

    Member
    Dec 6, 2018
    191
    16
    0
    :

    ප.ලි.
    මු ගේ වැරදි වලට මුගේ දරුවට අපරාද කතා කියන්න එපා.
    ඌ අමනුස්සය උනාට කමක් නෑ උබල අමනුස්සයෝ වෙන්න එපා....!!!

    This retard ,useless motherfucker deserves it. There's no way to treat a dog other than this way.
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    වෘතිය වටිනාකමක් නැහැ බන් සමහර උන්ට. මම හිතුවේ නැහැ ඌ එහෙම එකෙක් කියලා. මගෙන් ඉල්ලුවේ හැරියට් එංගලන්තේ රාජිනීගේ ඔටුන්න ඉල්ලනවා වගේ එකක්. එක නොදුන්නහම ඌ මාත් එක්ක වලියට ආවා. මට එක අවුලක් නැහැ කියන්න බැහැ. ඇත්තටම ඌ එහෙම කරපු එක මට වැදුනා. ඌ හොද එකෙක්. එත් එහෙම උනේ කොහොමද කියලා හිතාගන්න බැහැ.. සේනාල් එකෙන් ඉන්නකොට සල්ලි නැහැ කිව්වම අම්මගේ ඇස් ඔපෙරේෂන් එකට ඕකා සල්ලි දෙන්නම් කිව්වා. එහෙම හොද පොරක්. එත් දැන් වෙනස් වෙලා.. හොදට හිටපු එකෙක් වෙනස් උනාම දුකයි.

    :dull::dull::dull:
    අනේ උබේ කිබුල් කදුළු නවත්තාපන් බන්.......ලොල්.....
    උබත් එක්ක වැලි දාගත්ත එක තැනක් පෙන්නපන් ඕක සම්බන්ධයෙන් මම.
    අනික මේකේ ඉන්න උන් දන්නවා මම ඔය ඊ මනි ගැන මෙලෝ රහක් දන්නේ නෑ කියලා. උබට මම මල්ලි ගේ මේකේ එකවුන්ට් එක පවා මම කිව්වා.
    එහෙම දෙයක් කරන්න බැරි නම් බෑ කියපන් ඉවරයි. ලොල්....:rofl:

    වෙනස් වෙන්නේ උබ කලින් හිටපු පුස්සමයි කියල තේරුණා නිසා.
    උබ දැන් ඉන්නේ සල්ලි වලින් ඔලුව උදුම්මාගෙන.....
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    මම උබට පුස්සෙක් කියල කිව්වා එකට සැහෙන්න රිදිලා නෙහැ......:dull:

    ඒ උනාට උබ පුස්සෙක් තමා බන්......
    මිනිස්සු අතරේ තියන වෛරය නැති කරන්න පුළුවන් මෛත්‍රියෙන් විතරයි. උබට මෛත්‍රී කරන උන්ටත් උබ කෙලින් නෙවෙයි වැඩ කරන්නේ.

    අන්න එකයි පුස්ස කියන්නේ.......:dull::dull:

    උබත් එක්ක ආයේ කතා නෑ පුටා....
    උබට ඉක්මනින් සනීප වේවා කියල පතමි. මොකද අර දරුවට තාත්තෙක් ඕනේ සහ උබේ බිරිදට මනුස්සයෙක් ඕනේ.

    ප.ලි.
    මු ගේ වැරදි වලට මුගේ දරුවට අපරාද කතා කියන්න එපා.
    ඌ අමනුස්සය උනාට කමක් නෑ උබල අමනුස්සයෝ වෙන්න එපා....!!!

    ඔව්. උබ එහෙම කිව්වා එකට රිදුනා. උබෙයි මගෙයි යාළුකමට උබ ලන්සු තිබ්බේ ෆොරෙක්ස් ස්ට්‍රෙටජි එකක්. ඒක හෙනම අවුල් බන්. සිද්දාලේප මහත්තයගෙන් සිද්දලේප රෙසිපි එක ඉල්ලනවා වගේ වැඩක් උබ කලේ.
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    :dull::dull::dull:
    අනේ උබේ කිබුල් කදුළු නවත්තාපන් බන්.......ලොල්.....
    උබත් එක්ක වැලි දාගත්ත එක තැනක් පෙන්නපන් ඕක සම්බන්ධයෙන් මම.
    අනික මේකේ ඉන්න උන් දන්නවා මම ඔය ඊ මනි ගැන මෙලෝ රහක් දන්නේ නෑ කියලා. උබට මම මල්ලි ගේ මේකේ එකවුන්ට් එක පවා මම කිව්වා.
    එහෙම දෙයක් කරන්න බැරි නම් බෑ කියපන් ඉවරයි. ලොල්....:rofl:

    වෙනස් වෙන්නේ උබ කලින් හිටපු පුස්සමයි කියල තේරුණා නිසා.
    උබ දැන් ඉන්නේ සල්ලි වලින් ඔලුව උදුම්මාගෙන.....

    2004 මම එළකිරි එනකොටත් සල්ලි තිබ්බා. දැනුත් තියනවා. වෙනස් උනේ උබ. උබට වඩා මට තියනවා දැනුනම උබට MDS ක්ලාස් එක මතක් උනා. උබ ඩොකා මම නුගත් බිස්නස්කාරයා කියලා උබ එළිපිට කිව්වත් මම හිතුවේ ජෝක් කියලා. දැන් තමා තේරෙන්නේ උබ එදා ඒක කිවේ සිරාවට කියලා
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඔව්. උබ එහෙම කිව්වා එකට රිදුනා. උබෙයි මගෙයි යාළුකමට උබ ලන්සු තිබ්බේ ෆොරෙක්ස් ස්ට්‍රෙටජි එකක්. ඒක හෙනම අවුල් බන්. සිද්දාලේප මහත්තයගෙන් සිද්දලේප රෙසිපි එක ඉල්ලනවා වගේ වැඩක් උබ කලේ.

    ඉතින් බෑ කියහන් කෙලින්ම....
    අඩ එවන්නම් හෙට එවන්නම් මොකටද?????
    මොකද උබ මගෙන් කාල අදාල ඉන්න එකෙක්ද????

    අනේ පලයන් බන් යන්න....:dull::dull::dull:
    මිනිස්සු ඔයිට වඩා දේවල් කරනවා නියම මිත්‍රත්වයක් තියේ නම්. ඕන නම් මේකේ උන්ගෙන් අහල බලපන් මම එහෙම කරලා නැද්ද කියලා.....

    කෙලින් මිනිහෙක් නෙවෙන උබ පුස්සෙක් තමා බං.....මම එදා කිව්වා කතාව සේනාල්/පෙරුමාල්/screwsl/dare devil/ect..ect....ගැන තාම වලංගුයි........
     

    CreepySD

    Member
    Dec 6, 2018
    191
    16
    0
    ලග පාතක උඹෙ පුතා හිටියනම් ඌව හප්පලා රෝදෙට අහු කරනවා ඔලුව කුඩුවෙලා මොලේ එලියට පනින්න. පස්සෙ පාරේ ඉන්න බල්ලොයි, කපුටොයි උගේ මොලේ කෑලි කද්දි තොට බැරිය තොගෙ වේස ගෑණි එක්ක ගිහින් සවලක් අරන් කෑලි එකතු කරන්න.

    Bump senal
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    2004 මම එළකිරි එනකොටත් සල්ලි තිබ්බා. දැනුත් තියනවා. වෙනස් උනේ උබ. උබට වඩා මට තියනවා දැනුනම උබට MDS ක්ලාස් එක මතක් උනා. උබ ඩොකා මම නුගත් බිස්නස්කාරයා කියලා උබ එළිපිට කිව්වත් මම හිතුවේ ජෝක් කියලා. දැන් තමා තේරෙන්නේ උබ එදා ඒක කිවේ සිරාවට කියලා

    අම්මට දෙන...
    GT කාරය මේක පටන් ගන්නත් කලින් උබ මේකේ ද?????

    හා..කමක් නෑ......:dull:
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    ඉතින් බෑ කියහන් කෙලින්ම....
    අඩ එවන්නම් හෙට එවන්නම් මොකටද?????
    මොකද උබ මගෙන් කාල අදාල ඉන්න එකෙක්ද????

    අනේ පලයන් බන් යන්න....:dull::dull::dull:
    මිනිස්සු ඔයිට වඩා දේවල් කරනවා නියම මිත්‍රත්වයක් තියේ නම්. ඕන නම් මේකේ උන්ගෙන් අහල බලපන් මම එහෙම කරලා නැද්ද කියලා.....

    කෙලින් මිනිහෙක් නෙවෙන උබ පුස්සෙක් තමා බං.....මම එදා කිව්වා කතාව සේනාල්/පෙරුමාල්/screwsl/dare devil/ect..ect....ගැන තාම වලංගුයි........

    උබට සල්ලි ඕනනම් ඉල්ලන්න තිබ්බා. වටෙන් එන්නේ නැතුව. අපි පර්සනල් කතා කරමු බන්. ෆෝරම් වල පොස්ට් දාන්න ගියොත් දෙන්නගෙම වැඩ එළිවෙනවා. මොකටද එහෙම. කෝල් එකක් දෙන්නම්.
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    මම උබට පුස්සෙක් කියල කිව්වා එකට සැහෙන්න රිදිලා නෙහැ......:dull:

    ඒ උනාට උබ පුස්සෙක් තමා බන්......
    මිනිස්සු අතරේ තියන වෛරය නැති කරන්න පුළුවන් මෛත්‍රියෙන් විතරයි. උබට මෛත්‍රී කරන උන්ටත් උබ කෙලින් නෙවෙයි වැඩ කරන්නේ.

    අන්න එකයි පුස්ස කියන්නේ.......:dull::dull:

    උබත් එක්ක ආයේ කතා නෑ පුටා....
    උබට ඉක්මනින් සනීප වේවා කියල පතමි. මොකද අර දරුවට තාත්තෙක් ඕනේ සහ උබේ බිරිදට මනුස්සයෙක් ඕනේ.

    ප.ලි.
    මු ගේ වැරදි වලට මුගේ දරුවට අපරාද කතා කියන්න එපා.
    ඌ අමනුස්සය උනාට කමක් නෑ උබල අමනුස්සයෝ වෙන්න එපා....!!!

    Uba mara ponayek bung uba ube ballo lihala senal pawule unta hena illala dan uba sudana wenna hadanawa...

    Ubata mama 2011 kiwa deta godak ridila eka eka damala EK yanawa man nisa kiyala kiyawala..uba ube ballo damala mawa corner karanna try dunna ne man amsin kiyala...uba 'ta kiyanna thiyeneth uba kisima personality nathi anatha kukulek ..
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    Uba mara ponayek bung uba ube ballo lihala senal pawule unta hena illala dan uba sudana wenna hadanawa...

    Ubata mama 2011 kiwa deta godak ridila eka eka damala EK yanawa man nisa kiyala kiyawala..uba ube ballo damala mawa corner karanna try dunna ne man amsin kiyala...uba 'ta kiyanna thiyeneth uba kisima personality nathi anatha kukulek ..

    මම කියන්නේ නැහැ බන් ඕකා වගේ.. නැතිනම් මිනිහා ගැන කියන්න ඕනා තරම් දේවල් තියනවා. මම සිරවටම දතා ගැන තේරුම් ගත්තේ ඔය ෆොරෙක්ස් කේස් එකෙන්.
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    උබට සල්ලි ඕනනම් ඉල්ලන්න තිබ්බා. වටෙන් එන්නේ නැතුව. අපි පර්සනල් කතා කරමු බන්. ෆෝරම් වල පොස්ට් දාන්න ගියොත් දෙන්නගෙම වැඩ එළිවෙනවා. මොකටද එහෙම. කෝල් එකක් දෙන්නම්.
    මගේ නම්බර් එක තියනවද උබ ගාව...
    හොකොස් & ලොල්......:rofl::rofl::rofl::rofl:
    මට මොකටද බන් උබේ සල්ලි. අනික උබ එක්ක මොනවා පර්සනල් කතා කරන්නද?
    අනික උබෙයි මගෙයි මොනවද එළිවෙන්න තියන වැඩ??????

    නිකන් දැන් පිදුරු ගැහෙ එල්ලෙන්න හදන්න එපා බන්. උගේ ගිල්ටි conscious එක උබ තියා ගනින්.....

    Uba mara ponayek bung uba ube ballo lihala senal pawule unta hena illala dan uba sudana wenna hadanawa...

    Ubata mama 2011 kiwa deta godak ridila eka eka damala EK yanawa man nisa kiyala kiyawala..uba ube ballo damala mawa corner karanna try dunna ne man amsin kiyala...uba 'ta kiyanna thiyeneth uba kisima personality nathi anatha kukulek ..
    ලොල්....
    කොහෙද බන් මගේ බල්ලෝ මේකේ....
    මම මේකේ හිට ගන්නේ මගේ කකුල් වලින්.
    උබ වගේ වනසේ කබල් ගන්න මට ඕන නෑ.....
    මට කියන්න දෙයක් තියේ නම් කෙලින්ම කිව්වා. අනිත් එවුන් මට අදාළ නෑ. වෙන උන් මට ඕනෙත් නෑ මට කියන්න තියන දේ කියන්න.
    හෙන ගහපන් තොට කියන්න ඕන නම් මුනට කියනවා, නිකන් ලතෝනි ගහන්නේ නෑ.....

    සැහෙන්න රිදිලා නෙහැ 2011 දේවල් වලට...
    මතකත් නෑ ඕයි මට නම් ඔය කෙස්.......
    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    මම කියන්නේ නැහැ බන් ඕකා වගේ.. නැතිනම් මිනිහා ගැන කියන්න ඕනා තරම් දේවල් තියනවා. මම සිරවටම දතා ගැන තේරුම් ගත්තේ ඔය ෆොරෙක්ස් කේස් එකෙන්.

    Mekane datha awilla samajaye isaraha personality thibba porak nemai...2011 EK oka dapu thread balapan ae thread wala godak thibbe man pora jathakaya...wadata kello ilalla thread damma man aru aduranawa mu aduranawa kiyala post damma...mawbima Ek thread based karan article damma kiyala kiyawaddi ..man muta kiwa dewal walata ridila eka eka damala mata PM damma..man oya sidiya amathaka karala thibbe but datha kathawak circulate kara mama amsin kiyala
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    මම කියන්නේ නැහැ බන් ඕකා වගේ.. නැතිනම් මිනිහා ගැන කියන්න ඕනා තරම් දේවල් තියනවා. මම සිරවටම දතා ගැන තේරුම් ගත්තේ ඔය ෆොරෙක්ස් කේස් එකෙන්.

    මොනවා කියන්න ද මගේ ද්‍රවිඩ මිත්තරයා ........
    උදව්වක් ඉල්ලුව. මට නෙවී මගේ මල්ලිට. උබ අද දෙන්නං හෙට දෙන්නං කියා කියා ඉදලා කියනවා කිරියේ උන් මාව දාල උබෙන් ඉන්ෆෝ ඉල්ලුව කියලා....

    ලොල්....මේකේ ඉන්න උන් දන්නවා මට ඔය ඊ මනි ග්‍රීක් & මම කරන්නේ නෑ කියලා.....

    උදව්වක් දෙන්න බැරි නම් කෙලින්ම කියපන් අඩෝ එක කරන්න බෑ කියලා. නිකන් කනවැන්දුම් වේස ගෑනි වගේ මුන් දතාට කියල ඉල්ලුව කියලා කියවන්නේ නැතුව.....