පෙරුමාල් බොරු කිව්වේ නැහැ. ඔන්න බලාගන්න

Honda Malli

Member
Nov 17, 2018
783
81
0
මගේ නම්බර් එක තියනවද උබ ගාව...
හොකොස් & ලොල්......:rofl::rofl::rofl::rofl:
මට මොකටද බන් උබේ සල්ලි. අනික උබ එක්ක මොනවා පර්සනල් කතා කරන්නද?
අනික උබෙයි මගෙයි මොනවද එළිවෙන්න තියන වැඩ??????

නිකන් දැන් පිදුරු ගැහෙ එල්ලෙන්න හදන්න එපා බන්. උගේ ගිල්ටි conscious එක උබ තියා ගනින්.....


ලොල්....
කොහෙද බන් මගේ බල්ලෝ මේකේ....
මම මේකේ හිට ගන්නේ මගේ කකුල් වලින්.
උබ වගේ වනසේ කබල් ගන්න මට ඕන නෑ.....
මට කියන්න දෙයක් තියේ නම් කෙලින්ම කිව්වා. අනිත් එවුන් මට අදාළ නෑ. වෙන උන් මට ඕනෙත් නෑ මට කියන්න තියන දේ කියන්න.
හෙන ගහපන් තොට කියන්න ඕන නම් මුනට කියනවා, නිකන් ලතෝනි ගහන්නේ නෑ.....

සැහෙන්න රිදිලා නෙහැ 2011 දේවල් වලට...
මතකත් නෑ ඕයි මට නම් ඔය කෙස්.......
:rofl::rofl::rofl::rofl:
උබට වෙලා තියන වෙනස මට හිතාගන්න බැහැ බන්. උබ ළමයා ඉස්කෝලේ දාගන්න ලියලා මගෙන් ලක්ෂ 7ක් ඉල්ලුවේ මොන නොම්බරේට කෝල් කරලද එතකොට?? අනිත් ඒවා මගෙන් අහගන්න එපා මෙතන. මනුස්සකම නැත්තේ උබේ...
 

Honda Malli

Member
Nov 17, 2018
783
81
0
මොනවා කියන්න ද මගේ ද්‍රවිඩ මිත්තරයා ........
උදව්වක් ඉල්ලුව. මට නෙවී මගේ මල්ලිට. උබ අද දෙන්නං හෙට දෙන්නං කියා කියා ඉදලා කියනවා කිරියේ උන් මාව දාල උබෙන් ඉන්ෆෝ ඉල්ලුව කියලා....

ලොල්....මේකේ ඉන්න උන් දන්නවා මට ඔය ඊ මනි ග්‍රීක් & මම කරන්නේ නෑ කියලා.....

උදව්වක් දෙන්න බැරි නම් කෙලින්ම කියපන් අඩෝ එක කරන්න බෑ කියලා. නිකන් කනවැන්දුම් වේස ගෑනි වගේ මුන් දතාට කියල ඉල්ලුව කියලා කියවන්නේ නැතුව.....

ඔය ඇරියස් එක අල්ලන්නේ අර ලක්ෂ 7ටනේ.. උබ හිතන්නේ ඒ වෙලාවේ මම තියාගෙන දුන්නේ නැහැ කියල. මට තිබ්බේ නැහැ ඇත්තටම. එත් දැන් මට තේරෙනවා උබට නොදුන්න එක හොදයි
 

dath kimbula

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    උබට වෙලා තියන වෙනස මට හිතාගන්න බැහැ බන්. උබ ළමයා ඉස්කෝලේ දාගන්න ලියලා මගෙන් ලක්ෂ 7ක් ඉල්ලුවේ මොන නොම්බරේට කෝල් කරලද එතකොට?? අනිත් ඒවා මගෙන් අහගන්න එපා මෙතන. මනුස්සකම නැත්තේ උබේ...

    හොකොස්.....:rofl::rofl::rofl:
    මට මොකටද බන් උබේ සල්ලි...???
    අනික උබට වඩා කිට්ටු යාලුවෝ මට ඉන්නවා අතමාරුවක් කර ගන්න ඕන නම්....
    අනික ලක්ෂ 7ක්....ලෝල්ස්.....:rofl::rofl::rofl::rofl:

    ටිකක් වැඩි ගානක් කියපන් බන් මේකේ ඉන්න උන් දන්නවා මම කවුද කියලා.....
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    Phew...amuthu amuthu seen den yanawane.

    Koo mage fake eka Linda anderson 22 deyya.

    Erozan witharay me thread ekata adu..
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    හොකොස්.....:rofl::rofl::rofl:
    මට මොකටද බන් උබේ සල්ලි...???
    අනික උබට වඩා කිට්ටු යාලුවෝ මට ඉන්නවා අතමාරුවක් කර ගන්න ඕන නම්....
    අනික ලක්ෂ 7ක්....ලෝල්ස්.....:rofl::rofl::rofl::rofl:

    ටිකක් වැඩි ගානක් කියපන් බන් මේකේ ඉන්න උන් දන්නවා මම කවුද කියලා.....

    ඕවා දැන්නේ උබ කියන්නේ... ඒ කාලේ ඕවා කිව්වේ නැහැ.
    මට සල්ලි තියනවා කියලා කිව්වම තමා උබටත් ලොකු ලොකු යාලුවෝ දැන් ඉන්නේ.. කලින් ඔහොම කියල නැහැනේ.
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඔය ඇරියස් එක අල්ලන්නේ අර ලක්ෂ 7ටනේ.. උබ හිතන්නේ ඒ වෙලාවේ මම තියාගෙන දුන්නේ නැහැ කියල. මට තිබ්බේ නැහැ ඇත්තටම. එත් දැන් මට තේරෙනවා උබට නොදුන්න එක හොදයි

    උබ හිතන්නේ දැන් උබේ ඔය පුස් බොරු වලට මට මල පැනලා කෑ ගහයි කියලද??
    ලොල්..නෑ මල්ලි....
    ඒ කාලේ පහුකරලා ඉන්නේ......

    බොරුවක් කියනකොට හරියට කියහන්...
    මට උබ නැතුවට ලක්ෂ 7ක් නම් ඕන ඉල්ලගන්න ඕන තම උන් ඉන්නවා.......
    ලක්ෂ 40-50ක් උනත් අවුලක් නැතුව ඉල්ලගන්න උන් ඉන්නවා බන් (මේකේ නෙවෙඉ, බට ඉස්කෝලේ ගෘප් එකේ)
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    සේනාල්/පෙරුමාල් මස්සිනේ.....

    ඔය බොරු කියන එක නවත්තාපන්....
    මොකද මට සල්ලි තියනවා, උබට තරම් නැතුව ඇති නමුත් තියනවා.
    (මන් පොර ජාතකේ නෙවෙයි ඈ....මොකද මූ මේ මම ලක්ස 7ක් ඉල්ලපු එකක් කියනවනේ.)

    අනික උබ එක්ක කතාවක් ඕන නෑ.....උබ පුස්සෙක් කියන එක තාම වලංගුයි.

    සනීප වෙලා වරෙන්.:love:
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    උබ හිතන්නේ දැන් උබේ ඔය පුස් බොරු වලට මට මල පැනලා කෑ ගහයි කියලද??
    ලොල්..නෑ මල්ලි....
    ඒ කාලේ පහුකරලා ඉන්නේ......

    බොරුවක් කියනකොට හරියට කියහන්...
    මට උබ නැතුවට ලක්ෂ 7ක් නම් ඕන ඉල්ලගන්න ඕන තම උන් ඉන්නවා.......
    ලක්ෂ 40-50ක් උනත් අවුලක් නැතුව ඉල්ලගන්න උන් ඉන්නවා බන් (මේකේ නෙවෙඉ, බට ඉස්කෝලේ ගෘප් එකේ)

    මේ එළකිරියේ එක තැනක් පෙන්නපන් උබ මේ වගේ ෆයර් වෙලා රිප්ලයි කරපු.. උබට දැන් උගත්කම පැත්තක තියලා පට්ටා ඉරිසියාවෙන් කතා කරන්නේ උබ මෙහෙම හැසිරෙන්නේ ඇයි ???
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    Erozan waroooo

    මේ දතාට වඩා ඌ අවංකයි බන්. අඩු තරමේ උගේ මතේ එදත් එකයි අදත් එකයි.. එකට මූ බලපන්කො... උදව්වක් දුන්නේ නැහැ මාත් එක්ක මාර මලක්නේ...
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    මූට ඇත්තටම ළමයෙක් ඉන්නව නම් ළමයා විදෝලා විදෝලා මැරෙන්න ඕනෙ මේ පොන්නයාගෙ අත් දෙක උඩ තව කෙටි කාලෙකින්. :rofl: මේ වගේ කාලකණ්නියෙක්ට තාත්තා කියනවට වඩා ඌට වෙන හොද නියම තාත්තෙක් ඊලග ආත්මෙවත් ලැබේවි.
    12.gif
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    2004 මම එළකිරි එනකොටත් සල්ලි තිබ්බා. දැනුත් තියනවා. වෙනස් උනේ උබ. උබට වඩා මට තියනවා දැනුනම උබට MDS ක්ලාස් එක මතක් උනා. උබ ඩොකා මම නුගත් බිස්නස්කාරයා කියලා උබ එළිපිට කිව්වත් මම හිතුවේ ජෝක් කියලා. දැන් තමා තේරෙන්නේ උබ එදා ඒක කිවේ සිරාවට කියලා
    :oo:
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    මගේ නම්බර් එක තියනවද උබ ගාව...
    හොකොස් & ලොල්......:rofl::rofl::rofl::rofl:
    මට මොකටද බන් උබේ සල්ලි. අනික උබ එක්ක මොනවා පර්සනල් කතා කරන්නද?
    අනික උබෙයි මගෙයි මොනවද එළිවෙන්න තියන වැඩ??????

    නිකන් දැන් පිදුරු ගැහෙ එල්ලෙන්න හදන්න එපා බන්. උගේ ගිල්ටි conscious එක උබ තියා ගනින්.....


    ලොල්....
    කොහෙද බන් මගේ බල්ලෝ මේකේ....
    මම මේකේ හිට ගන්නේ මගේ කකුල් වලින්.
    උබ වගේ වනසේ කබල් ගන්න මට ඕන නෑ.....
    මට කියන්න දෙයක් තියේ නම් කෙලින්ම කිව්වා. අනිත් එවුන් මට අදාළ නෑ. වෙන උන් මට ඕනෙත් නෑ මට කියන්න තියන දේ කියන්න.
    හෙන ගහපන් තොට කියන්න ඕන නම් මුනට කියනවා, නිකන් ලතෝනි ගහන්නේ නෑ.....

    සැහෙන්න රිදිලා නෙහැ 2011 දේවල් වලට...
    මතකත් නෑ ඕයි මට නම් ඔය කෙස්.......:rofl::rofl::rofl::rofl:


    අරුනය එක්ක සකර්වි බලන්න යමුද:rofl: ඒකනම් මතක්වෙයි:rofl: