පොඩි කෙල්ලොන්ගෙ දෙමව්පියොත් හෙනම forward බං. 😍

lilman

Well-known member
  • May 10, 2009
    41,156
    54,911
    113
    Colombo
    උඹලට මේ සීන් එක තේරිලා තියෙනවද? මාත්‍ කාලයක් තිස්සෙ හයර්ම යන්න හිතාගෙන හිටියාට එකක් rental ම වගේ සෙට් වුණා. මට හිතෙන්නෙ ලෝක සොබාවයද කොහෙද. 🤣

    කතාව ඒක නෙවෙයි. මට කලින් තිබුණෙ එකම affair එකයි. එයාගෙ ගෙදර ගියාම බයෙන් බයෙන් තමයි කෝකත්. මම ගියාම හිටියෙත් වෙනම කාමරේක. එයයි නංගියි එයාලගෙ කාමරේ. කිස් එකක්වත් දෙන්න නම් ගෙදර මිනිස්සු මග ඇරෙන වෙලාවක් වෙන්න ඕන. කාමරේටවත් එන්නෙ තේ එකක් දෙන්න වගේ තමයි. ගෙදර ගියෙත් සෙට් වෙලා අවුරුදු දෙකකට තුනකට පස්සෙ.

    දැන් කෙල්ලන්ගෙ නම් දෙමව්පියො එහෙම නැහැ. හරිම forward. එක පැත්තකින් පට්ට තරුණයි. මට අයියා අක්කා කියවෙන වයසෙ. අනික ඕන හුප්තක් කතා කරන්නත් අවුලකුත් නැහැ. කෙල්ලත් අම්මල තාත්තල හිටියා නැතා කරේමයි ඉතින්. එයාගෙ කාමරේට වෙලත් ටික වෙලාවක් හිටියා. උඩින් පල්ලෙන් පොඩි පොඩි දේවල් ටිකකුත් කරා. ගෙදර මිනිස්සුන්ගෙන් බාධාවකුත් නෑ. එයාල එයාලගෙ වැඩ.

    තාම එහෙම එයාට හරියටම ආදරෙයි කියලත් නෑ. එයත් දන්නවා වගේ මේක තාවකාලික එකක් විතරයි කියල. එහෙමයි කියලා ලොකු අවුලකුත් නෑ වගේ. තාම රෑක් නම් හිටියෙ නැහැ. හැබැයි කෙල්ලත් කියනවා ඊළඟ සැරේ ආවම ඉඳලා යන්නලු. කොහෙද ඉන්නෙ අ‍ැහුවාම මාත් එක්ක ඉන්නලු. මට හිතෙන්නෙ ඒකිත් එක්කම කාමරේ නිදා ගත්තත් ගෙදර මිනිස්සුන්ට අවුලක් නෑ වගේ.

    මට මේ සේරම පට්ට අලුත් ඕයි. ලංකාව දියුණු වෙද්දි අපි නාකි වෙලානෙ. ශික්.

    ඕකේ
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මම කිව්වනෙ බං. දැන් මාත් ගෝටා යවන සීන් එකේ. උ‍ෟ ගියාට පස්සෙ අ‍ායෙ පටන් ගන්නම්. 👍

    ආ දැන් තේරුණාද? :lol:
    අන්න ඒ වගේම තමයි රනිල් යවනකනුත් බෑ කියල තේරෙයි. ටිකක් කල් යයි මේ වගේ. 🤣🤣🤣