පේරාදෙණියේ campus කෙල්ලොන්ගේ නිරුවත් ෆොටෝ අරන&

win7dot

Active member
  • Apr 7, 2011
    427
    82
    28
    :angry::angry::angry:
    samaharu innawado muslim kollanta patta kemathi :love::love::love:, bus eke mang nikang katha kara .....muslim kiyala kivvama kare naginna aawa...sathiyak withara kathakarala yaalukaragena....hotel ekata ekkag gihilla aathal ekak gaththa:cool::cool:, passe sim eka maaru kara :rofl::rofl:

    Pala pons...yako Muslim kello thama Sinhala kollo hoyan enne...ubala nkn ussala Gahanna vitharaine danne...muslim kellonta pattama amaruva Sinhala ekekta kiyala keraganna...
     

    VirajRK

    Well-known member
  • Feb 14, 2015
    1,083
    187
    63
    ලංකාවේ තමා
    උබ ඇල්පිට්යේ කෙල්ලට කියලා පුකට ඇඟිල ගන්නව ගන්න අතරේ මම උඹේ ගුබ්බෑයමට රිංගලා උඹේ ගෑණිගේ පුkගැට්ට ඉරුවා!:sorry: ඊට පස්සේ උඹේ ගෑනිටම කියලා හොඳවැයින් අතේ පාරකුත් ගස්සවා ගත්තා!! :love::love:අන්තිමට බොලාගේ ගෙදර මුල්ලක දාලා තිබුණ සුද්ධ වූ වල්-කුරාණයේ පිටුවක් ඉරලා ටොපා පිහද ගත්තා!!!!!!:D
    මාරම ෂනීපයි නානා.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :yes::yes:

    hah haa :rofl::rofl::rofl:
     

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    Capture.jpg



    Mawbima 2015-07-27
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    කොහොමත් ඔතන්ට ආපුවම ඕකුන්ට අමුතු ඔළුවේ අමාරුවක් හැදෙනවා...
    අවුරුදු ගාණක් ඉන්න ගමේ මිනිස්සුන්ව ගණන් ගන්නැතිව මහ ඔළුවෙන් ඕකුන් ඉන්නේ.. Ground එකට ගියත් මුන්ගේ පඩ බලන්න ඕනේ...
    මේ නිසා තමයි පොඩි සීන් වලට වුනත් මිනිස්සු මුන්ව මාට්ටු කරන්නේ..! Eng & Meddo එහෙම නෑ... නැට්ටෙන් නූලෙන් ගොඩ ඇවිත් කැම්පස් එන Science & Art එවුන් තමයි පොඩ්ඩක් වැඩි..

    :baffled::baffled::baffled:
     
  • May 25, 2012
    4,819
    217
    63
    ගෙදර
    :angry::angry::angry:
    samaharu innawado muslim kollanta patta kemathi :love::love::love:, bus eke mang nikang katha kara .....muslim kiyala kivvama kare naginna aawa...sathiyak withara kathakarala yaalukaragena....hotel ekata ekkag gihilla aathal ekak gaththa:cool::cool:, passe sim eka maaru kara :rofl::rofl:

    ඔව් ඔව් ගොනෝරියා තියෙනේ කෙල්ලෙක් ඔහොම බස් වල යනවා කියලා ආරංචි උනා..:shocked:
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    උබ ඇල්පිට්යේ කෙල්ලට කියලා පුකට ඇඟිල ගන්නව ගන්න අතරේ මම උඹේ ගුබ්බෑයමට රිංගලා උඹේ ගෑණිගේ පුkගැට්ට ඉරුවා!:sorry: ඊට පස්සේ උඹේ ගෑනිටම කියලා හොඳවැයින් අතේ පාරකුත් ගස්සවා ගත්තා!! :love::love:අන්තිමට බොලාගේ ගෙදර මුල්ලක දාලා තිබුණ සුද්ධ වූ වල්-කුරාණයේ පිටුවක් ඉරලා ටොපා පිහද ගත්තා!!!!!!:D
    මාරම ෂනීපයි නානා.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :yes::yes:

    :rofl::rofl: