ane ko ban pc version eka nadda
apita thama android na ban![]()
ඔන්න PC version එක ඉල්ලපු කට්ටියට online play කරන්න ලින්ක් එකකුත් දැම්මෝ


ane ko ban pc version eka nadda
apita thama android na ban![]()


එල එල ම්චන් තෑන්ක්ස්ඔන්න PC version එක ඉල්ලපු කට්ටියට online play කරන්න ලින්ක් එකකුත් දැම්මෝ![]()


![]()
පොඩි කාලේ පිස්සුවෙන් වගේ ගහපු tank game එකේ Android app එක හම්බුනෝ. මෙන්න ලින්ක් එක
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.siqi.tank&hl=en
ඔන්න PC version එක ඉල්ලපු කට්ටියට online play කරන්න ලින්ක් එකකුත් දැම්මෝ
http://nintendo8.com/game/245/battle_city/


අනේ බන් ම්ගේ එකේ වෙඩි තියන්න බෑනෙ
පීසී ගේම් එකේ
