Bump
Gwynbleidd Well-known member Aug 7, 2020 11,903 22,240 113 Kaer Morhen thewitcher.com Aug 12, 2023 #42 Danata oyata m365 license ekak tynw nan power app + SharePoint or excel ekm backend ek wdht tyla hadagnna puluwn, mobile app ekakuth puluwn ekenm
Danata oyata m365 license ekak tynw nan power app + SharePoint or excel ekm backend ek wdht tyla hadagnna puluwn, mobile app ekakuth puluwn ekenm
MihiCherub Well-known member Sep 14, 2009 18,982 1 9,801 113 Gampaha Aug 12, 2023 #43 use nortion db.
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,999 2 116,143 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Aug 12, 2023 #44 Reactions: Any.key
wingman Well-known member Oct 3, 2009 7,691 2,741 113 In this moment Aug 12, 2023 #45 excel ekenm pluwn search ekak daala lssnata hdnna
Radical78 Well-known member Mar 12, 2010 16,024 2,606 113 Searching.......... Aug 13, 2023 #46 EKGuest said: මචන් දැනට තියෙන එක්සෙල් ෆයිල් එක දාන්න පුලුවන්නම් සාම්පල් ඩේටා ටිකකුත් එක්ක කට්ටියට ඕකට දෙන්න ඕනෑ සොලූෂන් එක තේරුම් ගන්න ලේසි වෙයි. මට හිතෙන්නේ ඔතන data migration වැඩකුත් තියෙනවා දැනට තියෙන ඩේටා අලුත් සිස්ටම් එකට එන්ටර් කරන්න නැත්නම් ඔක්කොම ඩේටා manually enter කරන්න ඕනෑ. Click to expand... ඔව් මචං, දැනට තියෙන ටික එන්ටර් කරන්න ඕන, ඒක නම් මට ටේබල් එක ඉන්ටග්රේට් කරලා හරි මැනුවල් හරි කරගන්න පුළුවන්
EKGuest said: මචන් දැනට තියෙන එක්සෙල් ෆයිල් එක දාන්න පුලුවන්නම් සාම්පල් ඩේටා ටිකකුත් එක්ක කට්ටියට ඕකට දෙන්න ඕනෑ සොලූෂන් එක තේරුම් ගන්න ලේසි වෙයි. මට හිතෙන්නේ ඔතන data migration වැඩකුත් තියෙනවා දැනට තියෙන ඩේටා අලුත් සිස්ටම් එකට එන්ටර් කරන්න නැත්නම් ඔක්කොම ඩේටා manually enter කරන්න ඕනෑ. Click to expand... ඔව් මචං, දැනට තියෙන ටික එන්ටර් කරන්න ඕන, ඒක නම් මට ටේබල් එක ඉන්ටග්රේට් කරලා හරි මැනුවල් හරි කරගන්න පුළුවන්