පොන්සි මාලින්ග මැච් එක විකුනුවා

matara api

Junior member
  • Dec 31, 2011
    100
    8
    18
    kata karana uba tamai ponnaya yako api me tour eka enna issarawela poddak hitapan yako ohoma tamai match kiyanne ubala wage boruwo nisa tamai lankawata mehema wenne cricket kiyanne oka tamai uba mona ponnsiyekda ban malingala nisa tamai ada team eka tiyenne ada match eka toos eka praduna welawe idanma api paradai ohoma tamai match ada ape dawasa newei api ape team ekata suba patamu ilaga match eka gahannna kiyala ape kollo final gahanawa eka sure
     

    laiyarc

    Well-known member
  • Mar 2, 2007
    4,470
    107
    63
    Colombo

    පොන්න මාලින්ගයි මොට්ට කුලසේකරයයි මැච් එක විකුනුවා. ඉන්දියන් හැල්පයොන්ට මූන දෙන්නෙ කොහොමද දැන්?

    ponsi kiyanne kona nathi untane ban :P:P:P:P nikan nodanna reddawal walata kagahanna epa yako! eka match ekak paradunama ballo wage buranna thamai ubala danne... okkotama kalin cricket kiyanne mokakda kiyala igena gena waren gon haraka!
     

    manurasavan

    Active member
  • Oct 25, 2008
    786
    34
    28
    දිනුම පැරදුම කාටත් පොදුයි, ඒ වුනාට දිනන්නම තිබ්බ ගේම් එක බන්දේසියේ තියල දෙනෙකොට ඔකගේ පුකට දෙකක් ගහල එලවන්න ඕනේ.:baffled:


    uabe katava hari ban... oka kiuva arjuna mulinma... oya de venava kiyala...:(:(
     

    Zahina Rishad

    Active member
  • Aug 14, 2009
    310
    26
    28
    I dont approve name calling , but I agree that Lasith Malinga didnt ball well in this game. He wasnt mentally strong and repeated the same ball. Just the pace is not enough for a good bowler, he should have used some thinking. Maahela also should bear the responsibility for repeating the same bowlers in cycle, without giving chance to herath and others with good ratings
     

    Huzain

    Active member
  • Oct 24, 2010
    453
    35
    28
    35
    Galle
    ado thamuseta mahathma gathiyak naha oii.. nikan indianwa aya wage ape rata path karanna epa.. indians la thamai paradunoth ganan ganne naththe.. lankawe ewun ehema namai ban...

    hamontama hamadama dinanna baha ban..
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    මූන දෙන්න බැරිනම් අහවල් එක දීපන් කාලකන්නියා...
     

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    හලෝ EX-Muslim කියන්නෙ ඉස්ලාම් අත ඇරිය කෙනෙක් කියන එක.

    What a Genius!:lol:

    හැම එකටම "Ex" කියල දැම්මහම වැඩේ හරි කියලද හිතන්නෙ. එතකොට අර කපල අයින්කරපු කොටස ආයෙත් වැඩෙනවද? අනික කවද්ද හම්බියො ආගම අත ඇරල ගියෙ
     

    Chathurangaabey

    Well-known member
  • Oct 14, 2006
    3,150
    114
    63
    තාම බෙඩ්
    හැම එකටම "Ex" කියල දැම්මහම වැඩේ හරි කියලද හිතන්නෙ. එතකොට අර කපල අයින්කරපු කොටස ආයෙත් වැඩෙනවද? අනික කවද්ද හම්බියො ආගම අත ඇරල ගියෙ

    හා..හා.... දැන් කර මුලින්ම කපලලු..........:P:P
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    ඕක තමයි අපේ උන්ගේ තියන එකම මෝඩකම
    ඌ හොඳට විකට් අරගෙන මැච් දිනවද්දී එල කොල්ල කියනවා
    පොඩි අප්සෙට් එකක් උනාම පොන්සිය කියල බනිනවා
     

    tda2000

    Well-known member
  • Nov 18, 2006
    1,514
    98
    63
    37
    Abu Dhabi, UAE
    balu katha kiyanna epa ban.
    mokoada une kiyala hariyatam danne nathuwa. hamadama hamoma 100% hodata ball karanne nane. Malinga match kiyak dinaala tiyanawada...
    ehema katha karanna epa machan. ada monawa unath lankawata inna hodama player kenek thama....................
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63

    ex-muslim Ahmed =Zahina Rishad
    Zahina Rishad = ex-muslim Ahmed

    ex-muslim Ahmed =Zahina Rishad
    Zahina Rishad = ex-muslim Ahmed

    ex-muslim Ahmed =Zahina Rishad
    Zahina Rishad = ex-muslim Ahmed

    ex-muslim Ahmed =Zahina Rishad
    Zahina Rishad =
    ex-muslim Ahmed

    අපි දන්නවා ඔය දෙන්න එකයි කියලා :yes:
     

    Zahina Rishad

    Active member
  • Aug 14, 2009
    310
    26
    28
    ex-muslim Ahmed =Zahina Rishad
    Zahina Rishad = ex-muslim Ahmed

    ex-muslim Ahmed =Zahina Rishad
    Zahina Rishad = ex-muslim Ahmed

    ex-muslim Ahmed =Zahina Rishad
    Zahina Rishad = ex-muslim Ahmed

    ex-muslim Ahmed =Zahina Rishad
    Zahina Rishad =
    ex-muslim Ahmed

    අපි දන්නවා ඔය දෙන්න එකයි කියලා :yes:

    :lol:

    Oh dear dear..

    Mr Captain,

    You are sadly mistaken. I am Not Mr Ex-Muslim Ahmed.
    However you have been in the past insulting Buddhists and Buddhism in the Religious section. I hope you could explain that as well, and Mr EX-muslim have been defending Buddhism in many occasions as I have seen in the past although he claim that he is a Atheist.

    Have a nice day!
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    :lol:

    Oh dear dear..

    Mr Captain,

    You are sadly mistaken. I am Not Mr Ex-Muslim Ahmed.
    However you have been in the past insulting Buddhists and Buddhism in the Religious section. I hope you could explain that as well, and Mr EX-muslim have been defending Buddhism in many occasions as I have seen in the past although he claim that he is a Atheist.

    Have a nice day!

    no dear here every one knew about you:lol::lol:
     

    N.madushan

    Member
    Jan 27, 2009
    265
    9
    0
    36
    no where
    •Only bowler in cricketing history to take four wickets in four consecutive balls in international cricket (vs. South Africa March 2007)
    ක්‍රිකට් ඉතිහාසයේ පිට පිට පන් දු 4කින් කඩුලු 4ක් ගත් එකම පන් දු යවන්නා

    •The first and, to date, only bowler in cricketing history to take three hat-tricks in One Day International cricket, taking his third in August 2011.
    එක්දින අන්තර්ජාතිකතරග වලදී කඩුලු ත්‍රිත්ව 3ක් ලබා ගත් පලමු සහ එකම පන් දු යවන්නා

    •Lasith Malinga and Angelo Mathews hold the highest run partnership for the 9th wicket in an ODI: 132 runs, against Australia in Melbourne in 2010. Malinga scored 56 Runs from 48 balls including six fours and two sixes; Mathews scored 77 runs off 84 deliveries including eight fours and one six.
    එක්දින අන්තර්ජාතිකතරග වල 9වන කඩුල්ල සදහා හොදම සම් බන් ධතාවය,ඇන් ජෙලෝ මැතිව්ස් සහ ලසිත් මාලිංග

    •He is the only bowler with two World Cup hat tricks, against South Africa in the 2007 Cricket World Cup and the other against Kenya in the 2011 Cricket World Cup.
    ලෝක කුසලාන තරග වලදී කඩුලි ත්‍රිත්ව දෙකක් ලබා ගත් එකම පන් දු යවන්නා

    •Malinga also holds the record for most wickets taken in a single IPL season, 28 in the 2011 Indian Premier League 4
    -----------------------------------------------------------------------
    machan meewa amataka karanna epa...eeye malingata gahanakota apitat keenti giya tama.. eeth machan.. match dinnama kara uda tiya gannai, match peradunama uuwa puka yata daala paagannai epa.. moko eeye india team ekath ekka malinga taniyama nemei ne play kare... :)