පොලිස් කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා ඉන්නවා. 18+

Brandy2020

Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,968
    113
    උගුලක්, run

    බඳින්න නම් ජොබ අතාරින්න කියන්න....

    සමහරු කොල්ලගෙන් කඩාගෙන තමයි උසස් වීම් ගන්නේ, විභාග පාස් කරගන්නේ....
     
    • Like
    Reactions: Tricle_Buwa

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    images
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    උගුලක්, run

    බඳින්න නම් ජොබ අතාරින්න කියන්න....

    සමහරු කොල්ලගෙන් කඩාගෙන තමයි උසස් වීම් ගන්නේ, විභාග පාස් කරගන්නේ....
    කවුද බං බඳින්නේ..

    ඔහොම කිව්වම හා එහෙනම් මම මේක දාලා එන්නම් ඔයා මාව බඳින්න කිව්වොත්?
     

    sathmal

    Well-known member
  • Jun 30, 2012
    1,206
    957
    113
    කොළඹ ආසන්නයේ මුහුදු වෙරළක් තියාගෙන සන්ධ්‍යාවේ නිරුවත් කරලා රස බැලුවා @AhhhCapaCapa
    අඩෝ සිරාවට...අපි තනේ මිරිකුවත් උස්සන් යන්න හදනවා අනාචාරයේ හැසිරුනා කියලා
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,968
    113
    කවුද බං බඳින්නේ..

    ඔහොම කිව්වම හා එහෙනම් මම මේක දාලා එන්නම් ඔයා මාව බඳින්න කිව්වොත්?
    කාලා බලපන්.... ඔව්වා පට්ට චරිත
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,115
    113
    @Phone Hora උබ හොරකන් කරපු ෆෝන් හොයන්ඩ පොලිසියෙන් එලපු ඇමක් ඕක. පුලුවන්න්ම් ඔය කෙල්ලගෙ ෆෝන් එකත් ගල් කරපන්.
    අඩෝ මේවට නේද උපාය දූතයෙක් දාලා අල්ලනවා කියන්නෙ. මේකෙ උන් උපාය දූතයාටත් අයිස්ක්‍රීම් කවලා. යසයි යසයි
     
    • Haha
    Reactions: windows_ubuntu

    Son of Satan

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    614
    681
    93
    අඩෝ සිරාවට...අපි තනේ මිරිකුවත් උස්සන් යන්න හදනවා අනාචාරයේ හැසිරුනා කියලා
    huththo pare yana police karichchiyo gana nemei me kiyanne 🤣
     

    kj1

    Well-known member
  • Nov 10, 2015
    1,810
    2,340
    113
    නර්ස්,පොලිස්,ආමි ඕව ආතල් එකේ ඉන්න පිරිමියෙක්ට හරියන ගෑනු නෙමේ.අනික ශිෆ්ට් එකටනෙ ජොබ් එක. නාකි වෙලා තමා ලව් කරන්න වෙන්නෙ.😂
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    Hand cuffs dala BDSM sex karanna puluvan.
    champika-ranawaka.jpg


    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    මම ඕක ඉස්සෙල්ලම ඇහුවා බං.
    ඒකි කිව්වා වෙන ඕන කෙනෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධකම් තිබුණත් දැන් පොලිසියේ ඇතුලේ එහෙම මොනම හරි ප්‍රශ්ණයක් ආවොත් පිරිමි කෙනාව Interdicted කරනවාලු.

    ඒ නිසා පොලිසියේ කිසිම ලොක් කෙක් එහෙම සීන් වලට එන්නේ නෑලු.
    අනික ඒකි මෝදර කෝවිලේදී දිව්රලා කිව්වා කලින් හිටිය කොල්ලා හැරෙන්න වෙන පිරිමි කෙනෙක් එහෙම අදහසකින් අතින්වත් අල්ලලා නෑ කියලා.
    ( අවුරුදු 6කින් lip kiss එකක්වත් දීලා නෑ කියලා දිව්රලා කිව්වා)
    මොන ලිප්ස් ද කියලා හරියටම අහලා බලපන් :ROFLMAO::ROFLMAO:.


    අනේ අම්මේ කුට්ටම ලාච්චුවට දාගන්න දගලන දැගලිල්ලක්
    ඔන්න ඕක තමයි මටත් හිතුනේ.
    :yes::yes:😹😹😹
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: clumsyhulk

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    අඩෝ මේවට නේද උපාය දූතයෙක් දාලා අල්ලනවා කියන්නෙ. මේකෙ උන් උපාය දූතයාටත් අයිස්ක්‍රීම් කවලා. යසයි යසයි
    අන්න ඒකයි...
    😁
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,010
    18,923
    113
    උඹ ඔය ඇත්තම නම් කියන්නෙ,

    උට්ටකට ඔච්චර රිස්ක් එකක් මම මම් ලොවෙත් ගන්නෑ. දැන් නම් කොහොමත් ගන්නෑ.

    විසි ගනන් ඉදල තිස් ගනන් හතලිස් වෙද්දි ඔය වගේ කේස් වලට ගියාම තියන pleasure එකට වඩා කෙල උනාම නැති වෙන දේවල් වල damage එකේ leverage එක අම්බානක් වැඩි. හෙන නාඩියෙන් තමා කලත්. පරිස්සමෙන්
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    මචන් තාම.පොලිසියේ මේස වල ලාච්චු තියනවා..
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    උඹ ඔය ඇත්තම නම් කියන්නෙ,

    උට්ටකට ඔච්චර රිස්ක් එකක් මම මම් ලොවෙත් ගන්නෑ. දැන් නම් කොහොමත් ගන්නෑ.

    විසි ගනන් ඉදල තිස් ගනන් හතලිස් වෙද්දි ඔය වගේ කේස් වලට ගියාම තියන pleasure එකට වඩා කෙල උනාම නැති වෙන දේවල් වල damage එකේ leverage එක අම්බානක් වැඩි. හෙන නාඩියෙන් තමා කලත්. පරිස්සමෙන්
    මේක ඇත්ත බං.
     
    • Sad
    Reactions: Tricle_Buwa

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,713
    113
    ෆෝන් එකක් හොරකන් කරල පොලිසියට උස්සන් ගිය වෙලේකද සෙට් උනේ
     
    • Haha
    Reactions: Lovtus