පල ඩො යන්න... ඕව මොනාද?? මට AIRPORT එකක්ම තියෙන්නේ..... මුන්ට plane විතරනේ....
මේකේ plane නැති එක වෙනම කතාවක්ලු ඈ ...
![]()



Elaz Supiri wadak machan ... Thumbsup!
patta machan +
ෂර්ලොක් holmes;14961763 said:ela ela...
rep +
ela elA
ගල් කොල්ලා;14970942 said:bump
Nice Thread
REP+








Pissu Hedenawa Neda
Indiawe Naluwantawath Owa Thiyenawada Manda

ඒ උනාට අපේ උන්ට බඩගිනි තියෙනවාඋන්ට ප්ලෙන් අපිට තාම බයිසිකලයක්වත් නැ
THANX MACHAN
![]()
