පෞද්ගලික විශ්වවිද්‍යාල ඇති කිරීම අපි පරා

Elcid

Member
Dec 22, 2009
4,123
331
0
37
in a mathematical formula
ow issara gana name ban mama kiwwe. dan inna un gana
11.gif
me too bro :)
 

buddhika.j

Member
Apr 29, 2010
363
16
0
""""Originally Posted by rasithaudayanga
ane gono hitapalla tawa tika dawasak ohoma api umblage hoda lectures la okkoma oyala gewaawa wage 5 gunayak gewala gannawa. umbala egena ganneth ne ne .eminissu egena ganna kemathi ayata hodata uganwai """"


Onna private University wala igena ganna ayage atta tatwe,,,,
Un hitan inne looke tiyena ooona deyak salli walata gattaki kiala.....
Kolla..... uba sallikaaraya wennathi, api uba University awilla medicine karath engineering karath wirudda naa......
Uba AL kaale amma taattage salli walin aaathal eka aragena naastiwela, eeta passe kohen hari thuttu deke russian uni ekakin dena degree ekak aran awilla mehe porawal wenawata api wirudai....... moko eka mahansi wela lakunu adu 2 3 adu wela salli nathi hinda medicine yanna bai wechcha ekata asaadharanayak....

This is a good forum.... somewhere for ppl with brains to discuss this serious issue,,,,

Elcid - Ube Ideas walata mama ekagai,,,,, private uni athi wenna ona.... kawada hari kawuru kaa gahuwath lankawe oka athi wenawa......
habai uba oya kiana standard walata enna ona....
ussiawe wath ganan ganne nathi uni ekakin medicine igena gatta ekagei.,,,,,,,, lankawe facultiyaka medicine igena ganna ekagei, Harvard walin medicine igena gatta ekaagei, knowledge eka level 3ka tiyenne!
 

Wal Bada

Well-known member
  • Duppath lamay duppath une anik un ge weradden da? naththam un ge gedara weradden da? Uwamanaawai uthsahayai thiye nam diyunu wenna puluwan... Duppath aya ge demawpiyo kammali kama ta unna ta, duppath una ta... anik un pali da? meka yaka ge anduwak ne

    "Magiyoo dan denawaalu... dugiyoo wedi wenawaaluuu" nikan denna denna ape ratee duppath un thawa thawa kammali wenawa.
    uba mahama narumayek. owu duppath ewun duppath une posath ewun unwa suuran kara hinda thamayi. duppath un duppath une posath unge gedara waradden thamayi. e gedara thmayi inne duppath ekage shramaya suraa kana ekaa. un duppath wechca ekata un pali thamayi. kalakanniyek widiyata hithanna epa.
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    ලන්කාවේ අනිවාර්යෙන් පුද්ගලික විශ්වවිද්‍යාල අති කල යුතුයි........ වෑඩි දෙනාගේ යහපත පිනිස සම හරක් ගේ විරෝදය නොතකා මේ වඩේ කරන්න ඕනි.....
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    දුප්පත් ළමයින්ට දෙයියන්ගේම පිහිටයි

    පෞද්ගලික විශ්වවිද්‍යාල වලට මම පක්ශ නෑ.ඒවා මුදල් ගරන සෙල්ලම්

    හැබැයි ලෝකෙ හොඳ විශ්වවිද්‍යාලවල කැම්පස් ලංකාවේ විවෘත කරනවාට මම සම්පූර්ණ සහයෝගය දෙනවා.
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    මූ හීනෙන් බය වෙලා අවදි වෙලා තියෙන්නේ දැන්ද??:lol::lol:
    අනේ කැහුටු ජෙප්පෝ පුලුවන් නම් තොපේ ඩිග්‍රිය සල්ලිවලට දෙන මාලබේ මෙඩි යුනිය නවත්තපන්. ආව මෙතන ගොං පාට් දාන්න. :growl::growl::growl::growl:
    සේව නූල තොගේ අධෝමුකයට හයිකරගෙන ගිනි තියාගනින්:rolleyes::rolleyes:;):eek:

    ඇස් බියා මරු නේද මචන්? ලොල්

    කොහොම උනත් මගේ සම්පූර්ණ සහයෝගය. විශ්වවිද්‍යාල පද්ධතිය මරණමංචකයට කැඳවාගෙන ගිය, මානසික රෝගී, ශිෂ්‍ය යැයි කියාගන්නා (එහෙත් ශිෂ්‍ය නොවන) දේශපාලන ව්‍යාපාරය විනාශ කිරීමට කාලය එලඹ ඇත.

     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    ලන්කාවේ අනිවාර්යෙන් පුද්ගලික විශ්වවිද්‍යාල අති කල යුතුයි........ වෑඩි දෙනාගේ යහපත පිනිස සම හරක් ගේ විරෝදය නොතකා මේ වඩේ කරන්න ඕනි.....

    හැක් හැක්, කොහොමද රනිල්ගේ ආන්ඩුවක් යටතේ එස්.බී ඔය යෝජනාව ගෙනාවනම්. එහෙනම් ඔය යෝජනාවට පක්ශ වෙන අපි දේශ ද්‍රෝහියෝ. විරුද්ධවන නුඹලා, දේශප්‍රේමියෝ.

    ගෙනාවනම් මේවන විට කී දෙනෙක් ගිනිතබාගෙන ඇත්ද?

    ලිප්ටන් වට රවුමේ රණ ගොස?????

    කොටුව දුම්‍රියපොල ඉදිරිපිට මරාගෙන මැරෙන උපවාස...

    බෝ ගහ ලඟ සත්‍යක්‍රියා......

    "යලි පුබුදමු ශ්‍රී ලංකා" වැඩසටහනට ජයවේවා! රනිල්ටත් වඩා හොඳට වැඩේ ගෙනියනවා.

    අපේ සම්පූර්ණ සහයෝගය. ලොල්
    :P:P
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia


    Medical Faculty Students' Action Committee



    ඉස්සෙල්ලා ඉගෙනගෙන හිටිල්ලා. :angry:

    තොපිට උගන්නන්න නහයෙන් කටින් බදු ගෙවන්නේ වැඩ කරන අපි.

    අපේ ලමයින්ගේ අනාගතය අපි බලාගන්නම්. අපේ ළමයින්ගේ අනාගතය ගැන උඹලා කරදරවෙන්නෙ ඇයි හිතුවහ්ඩ් අපේ ළමයි අනාත නිවාසවල එවුන් කියලා?

    ඉගෙනගෙන විභාග පාස් කරලා මැරෙන්න යන අහිංසකයෙකුගේ ජීවිතයක් බේරගන්න බලපන්.


    උඹලාගෙ ඔය කාළකන්නි වැඩ නිසා අද එන්නේ වැඩකට නැති ග්‍රැජුවෙට්ලා. ඩිග්රිය තිබ්බාට දන්න දෙයකුත් නෑ, හැබැයි ඉගෙන ගන්න උවමනාවකුත් නෑ.

    හිතන් ඉන්නේ ඩිග්රිය තියෙන නිසා කෙලින්ම රුපියල් 75,000ක පඩියක් එක්ක සෙකට්රි කෙනෙකුයි කාර් එකකුයි ලැබිය යුතුයි කියලා.

    පව් කියලා හරි ජොබ් එකක් දුන්නොත්, උනන්දුවෙන් කරන්නෙත් නෑ, වැඩිකල් ඉන්නෙත් නෑ. ආංඩුවේ අයිස් ගහන්න පුලුවන් කුණු රස්සාවල්මයි බලාගෙන ඉන්නෙ.


    අන්තිමට උන්ට ජොබ් දෙන්න ඩිරෙක්ටර් බෝඩ් එක කැමතිකරවගත්ත අපි තමයි කිච වෙන්නේ. (මේක මගේ පෞද්ගලික අත් දැකීමක්)
     
    • Like
    Reactions: Nalindax
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    ඇස් බියා මරු නේද මචන්? ලොල්

    කොහොම උනත් මගේ සම්පූර්ණ සහයෝගය. විශ්වවිද්‍යාල පද්ධතිය මරණමංචකයට කැඳවාගෙන ගිය, මානසික රෝගී, ශිෂ්‍ය යැයි කියාගන්නා (එහෙත් ශිෂ්‍ය නොවන) දේශපාලන ව්‍යාපාරය විනාශ කිරීමට කාලය එලඹ ඇත.


    මම උයාගේ දේශපාලන මතයට එකග නොවුනත්, පුද්ගලික විශ්වවිද්‍යාල ඇති කල යුතුය යන මතයට නම් එකග වෙමි:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    හැක් හැක්, කොහොමද රනිල්ගේ ආන්ඩුවක් යටතේ එස්.බී ඔය යෝජනාව ගෙනාවනම්. එහෙනම් ඔය යෝජනාවට පක්ශ වෙන අපි දේශ ද්‍රෝහියෝ. විරුද්ධවන නුඹලා, දේශප්‍රේමියෝ.

    ගෙනාවනම් මේවන විට කී දෙනෙක් ගිනිතබාගෙන ඇත්ද?

    ලිප්ටන් වට රවුමේ රණ ගොස?????

    කොටුව දුම්‍රියපොල ඉදිරිපිට මරාගෙන මැරෙන උපවාස...

    බෝ ගහ ලඟ සත්‍යක්‍රියා......

    "යලි පුබුදමු ශ්‍රී ලංකා" වැඩසටහනට ජයවේවා! රනිල්ටත් වඩා හොඳට වැඩේ ගෙනියනවා.

    අපේ සම්පූර්ණ සහයෝගය. ලොල්
    :P:P


    විය යුතු දේවල් සදහා මොන පාර්ශවය යෝජනා ඉදිරිපත් කලත් අපි සහාය දක්වනවා.....:yes::yes: ඒකට දේශපාලන බේද නෑ...:no::no: ඒක යලි පුබුදුමු ද මහින්ද චින්තනද කියල බලන්නේ නෑ....:rolleyes::rolleyes: හරිද මෑක්කෝ...........:P:P:P
    උබ නිකන් මේ වලිගේ පාගගෙන දගලනව ද කොහෙද........:rolleyes::rolleyes::rolleyes::P
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    ඉස්සෙල්ලා ඉගෙනගෙන හිටිල්ලා. :angry:

    තොපිට උගන්නන්න නහයෙන් කටින් බදු ගෙවන්නේ වැඩ කරන අපි.

    අපේ ලමයින්ගේ අනාගතය අපි බලාගන්නම්. අපේ ළමයින්ගේ අනාගතය ගැන උඹලා කරදරවෙන්නෙ ඇයි හිතුවහ්ඩ් අපේ ළමයි අනාත නිවාසවල එවුන් කියලා?

    ඉගෙනගෙන විභාග පාස් කරලා මැරෙන්න යන අහිංසකයෙකුගේ ජීවිතයක් බේරගන්න බලපන්.


    උඹලාගෙ ඔය කාළකන්නි වැඩ නිසා අද එන්නේ වැඩකට නැති ග්‍රැජුවෙට්ලා. ඩිග්රිය තිබ්බාට දන්න දෙයකුත් නෑ, හැබැයි ඉගෙන ගන්න උවමනාවකුත් නෑ.

    හිතන් ඉන්නේ ඩිග්රිය තියෙන නිසා කෙලින්ම රුපියල් 75,000ක පඩියක් එක්ක සෙකට්රි කෙනෙකුයි කාර් එකකුයි ලැබිය යුතුයි කියලා.

    පව් කියලා හරි ජොබ් එකක් දුන්නොත්, උනන්දුවෙන් කරන්නෙත් නෑ, වැඩිකල් ඉන්නෙත් නෑ. ආංඩුවේ අයිස් ගහන්න පුලුවන් කුණු රස්සාවල්මයි බලාගෙන ඉන්නෙ.


    අන්තිමට උන්ට ජොබ් දෙන්න ඩිරෙක්ටර් බෝඩ් එක කැමතිකරවගත්ත අපි තමයි කිච වෙන්නේ. (මේක මගේ පෞද්ගලික අත් දැකීමක්)


    එල කතාව....... ඈඩෙන්න දිලා තියෙනවා.......:D:D
     

    ziggy

    Member
    Jun 5, 2010
    147
    10
    0
    anee yakoo.. puluwan wedak korapan.. campus ekata gihin igena ganne nethuwa magul karanawaa..

    munta pissu! mehema giyoth lankawa diwunu wenne naha. munta private colleges ekka maara oroppuwak thiyenne. loke gana danne nathi ling madiyo.
     

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    ai anith minissunta egena ganna berida ,, apith uni tama mannam harima asai wadeta
    hamotama egenaganna aithiyak tyenawa
    kahin nethuwa palayan ban,,
    ahinsaka demapiyange lami kohen hary salli hoyagena egena gannawa
    irisayakarayek wenna epa