බඩු එන්න කොච්චර වෙලා යනවද මෙතනින් පස්සෙ

nkt

Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    ada awa machanla thanks. 21 days yanawa corona tibba natha kiyala na.
    ade mat dhl ecommerce walin apu ekak 15th december flight ek mehet awa tham awe nane gedarat :sorry:
    1608807548124.png
     

    themicrobe

    Active member
  • Nov 17, 2020
    131
    110
    43
    kaduwela bn :P mn ada ude post office ekat call karala baluwa tham eyalat awilla na bn
    ehemada matanam 16 lankawata apu eka maharagamata ada awe gederata.
    18,19,23 lankawata apu parcel thama awe na next week nathi nisa aniwa 2021 thama enne 🤔🤔🤔 GMTC arrived wela 3 days wage samahara ewa lankawata enawa eth samahara ewa dawas 10 witara transit wela hitinawa.
     

    EMINƎM

    Well-known member
  • Aug 15, 2011
    5,123
    727
    113
    Rochester Hills, Detroit, Michigan, U.S.
    මටනම් ඔහොම උනා දෙපාරක්ම කොරෝනා කාලෙ. ලංකාවට බඩු ඇවිල්ල කියල update වෙන්ව. ඒත් තාම ආවේ නෑ. දැන් ගොඩක් කල්. එන්නෙන්ම් නැති වෙයි.
     
    • Like
    Reactions: themicrobe

    kepu

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    4,905
    940
    113
    Matale \ Colombo
    මටනම් ඔහොම උනා දෙපාරක්ම කොරෝනා කාලෙ. ලංකාවට බඩු ඇවිල්ල කියල update වෙන්ව. ඒත් තාම ආවේ නෑ. දැන් ගොඩක් කල්. එන්නෙන්ම් නැති වෙයි.
    Enawa ban.mage Feb dapu ekak Nov wala aawa
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    ehemada matanam 16 lankawata apu eka maharagamata ada awe gederata.
    18,19,23 lankawata apu parcel thama awe na next week nathi nisa aniwa 2021 thama enne 🤔🤔🤔 GMTC arrived wela 3 days wage samahara ewa lankawata enawa eth samahara ewa dawas 10 witara transit wela hitinawa.
    ow ne bn mat postman kiwwa bn colombo wala mail transit eke venada workforce eken half lu maruwen maruwat wada karanne e nisa ehe delay ekak thiyelu, saturday wath eid balanna one :sorry:
     
    • Like
    Reactions: themicrobe

    themicrobe

    Active member
  • Nov 17, 2020
    131
    110
    43
    මටනම් ඔහොම උනා දෙපාරක්ම කොරෝනා කාලෙ. ලංකාවට බඩු ඇවිල්ල කියල update වෙන්ව. ඒත් තාම ආවේ නෑ. දැන් ගොඩක් කල්. එන්නෙන්ම් නැති වෙයි.
    dan nam enawa wage machan. mama dec 2 order kerepu eka ada awa. lankawata awilla 8 days welin gedereta awa. 16 ra awilla tibbe 26 airport ariyama thawa ikman wei kalin wagema.
    matanam corona nathi kaleth 2013 wage ebay eken gennapu helicopter ekak 12 days welin gederatama awa ekiyanne monday dawasaka order kale eka awe eelaga sathiye friday ude gederatama. man hituweth na echchara ikmanata ei kiyala. habai e kalenam wadiya rush nathuwa athi dan kaleta wada.
    mekath itin 2 weeks welin lankawata awata sathiyak post eke tibila lankawa athulema.
     

    EMINƎM

    Well-known member
  • Aug 15, 2011
    5,123
    727
    113
    Rochester Hills, Detroit, Michigan, U.S.
    dan nam enawa wage machan. mama dec 2 order kerepu eka ada awa. lankawata awilla 8 days welin gedereta awa. 16 ra awilla tibbe 26 airport ariyama thawa ikman wei kalin wagema.
    matanam corona nathi kaleth 2013 wage ebay eken gennapu helicopter ekak 12 days welin gederatama awa ekiyanne monday dawasaka order kale eka awe eelaga sathiye friday ude gederatama. man hituweth na echchara ikmanata ei kiyala. habai e kalenam wadiya rush nathuwa athi dan kaleta wada.
    mekath itin 2 weeks welin lankawata awata sathiyak post eke tibila lankawa athulema.
    matanm hitha gnna ba bn. ali eken dapu ewa awe na matanam. aphau try krnna wenwa.
     

    themicrobe

    Active member
  • Nov 17, 2020
    131
    110
    43
    matanm hitha gnna ba bn. ali eken dapu ewa awe na matanam. aphau try krnna wenwa.
    enawa machan mage nam kawadawath nawith na ebay eken thama issara gatte meka nam ali eken gattu palaweni eka.
    ebay eken gattu hamadema kiwwa welawatama awa ali eken apu ekath hariyatama awa
    oya colombo district da?
    postmanla owa ussanawa godak dura palath wela ehema. ape un dannawane itin parcel eka athapatha gaala baluwama mokakda tiyenne kiyala kiyanna puluwanne ban. ussanawath athi samanyen seller 99.99% ma ship kerenawa kiwwa gamanma. ape lankawe aulak tiyenne machan.