ade mat dhl ecommerce walin apu ekak 15th december flight ek mehet awa tham awe nane gedaratada awa machanla thanks. 21 days yanawa corona tibba natha kiyala na.

ade mat dhl ecommerce walin apu ekak 15th december flight ek mehet awa tham awe nane gedaratada awa machanla thanks. 21 days yanawa corona tibba natha kiyala na.

ade mat dhl ecommerce walin apu ekak 15th december flight ek mehet awa tham awe nane gedarat
View attachment 107222
kaduwela bnoya koheda gewal?
mn ada ude post office ekat call karala baluwa tham eyalat awilla na bnehemada matanam 16 lankawata apu eka maharagamata ada awe gederata.kaduwela bnmn ada ude post office ekat call karala baluwa tham eyalat awilla na bn
Enawa ban.mage Feb dapu ekak Nov wala aawaමටනම් ඔහොම උනා දෙපාරක්ම කොරෝනා කාලෙ. ලංකාවට බඩු ඇවිල්ල කියල update වෙන්ව. ඒත් තාම ආවේ නෑ. දැන් ගොඩක් කල්. එන්නෙන්ම් නැති වෙයි.
ado math feb wage damme bn. thama naEnawa ban.mage Feb dapu ekak Nov wala aawa
ow ne bn mat postman kiwwa bn colombo wala mail transit eke venada workforce eken half lu maruwen maruwat wada karanne e nisa ehe delay ekak thiyelu, saturday wath eid balanna oneehemada matanam 16 lankawata apu eka maharagamata ada awe gederata.
18,19,23 lankawata apu parcel thama awe na next week nathi nisa aniwa 2021 thama enneGMTC arrived wela 3 days wage samahara ewa lankawata enawa eth samahara ewa dawas 10 witara transit wela hitinawa.

dan nam enawa wage machan. mama dec 2 order kerepu eka ada awa. lankawata awilla 8 days welin gedereta awa. 16 ra awilla tibbe 26 airport ariyama thawa ikman wei kalin wagema.මටනම් ඔහොම උනා දෙපාරක්ම කොරෝනා කාලෙ. ලංකාවට බඩු ඇවිල්ල කියල update වෙන්ව. ඒත් තාම ආවේ නෑ. දැන් ගොඩක් කල්. එන්නෙන්ම් නැති වෙයි.
matanm hitha gnna ba bn. ali eken dapu ewa awe na matanam. aphau try krnna wenwa.dan nam enawa wage machan. mama dec 2 order kerepu eka ada awa. lankawata awilla 8 days welin gedereta awa. 16 ra awilla tibbe 26 airport ariyama thawa ikman wei kalin wagema.
matanam corona nathi kaleth 2013 wage ebay eken gennapu helicopter ekak 12 days welin gederatama awa ekiyanne monday dawasaka order kale eka awe eelaga sathiye friday ude gederatama. man hituweth na echchara ikmanata ei kiyala. habai e kalenam wadiya rush nathuwa athi dan kaleta wada.
mekath itin 2 weeks welin lankawata awata sathiyak post eke tibila lankawa athulema.
enawa machan mage nam kawadawath nawith na ebay eken thama issara gatte meka nam ali eken gattu palaweni eka.matanm hitha gnna ba bn. ali eken dapu ewa awe na matanam. aphau try krnna wenwa.
Enawa banado math feb wage damme bn. thama na
mn adugane ape paththe piyumwa dakketh na bn goda kalekin. ane manda. mun mehe post office eka wahaladala gihinda mandaEnawa ban
