බත්තරමුල්ල පන්නිපිටිය අවටින් annex එකක් ?

genius_EK

Well-known member
  • Jan 8, 2011
    3,794
    457
    83
    ۩ Apocrypha ۩
    බත්තරමුල්ල පන්නිපිටිය අවටින් annex එකක් ?

    මචං ලගදි marry කරන මගේ යාලුවෙක් මේ දවස් වල annex එකක් හොයනවා බත්තරමුල්ල, පන්නිපිටිය අවටින් වගේ :D. ඒ දෙන්නම වැඩ කරන්නේ බත්තරමුල්ලේ නිසා ඒ අවට හරි 174 පාරට ලග හරි තැනක් හොයන්නේ. budget එක 20 වගේ :dull: පොඩ්ඩක් එහා මෙහා උනාට අව්ලක් නෑ ටිකක් පිළිවෙල හොද වටපිටාවක් තියෙන තැනක් හොයන්නේ:rolleyes:. ikman එකේ තියෙන ඒවා දෙක තුනකට ගියා ගොඩක් අවුල් ඒවා නම් හොද තැන් 30-40 ඉල්ලනවා :oo:

    174 ලග පාත ඉන්න සෙට් එක පොඩි හෙල්ප් එකක් දෙන්න :)
     
    • Like
    Reactions: Profile_01

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    බම්ප් ඒ හරියේ යාලුවෙක් ඉන්නවා කියලා බලන්නම්
     

    genius_EK

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    3,794
    457
    83
    ۩ Apocrypha ۩


    බම්ප්



    Thank you weva!
    3.gif
    3.gif
     
    • Like
    Reactions: ryandok

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    thawa tikak wage rent eka wadi unata awlak naa :dull:
    20ta uu kewwe utath wadiya idea ekak naa matath idea ekak naa rent eka gana itin

    20kata ithin naaki manussayekgen thama hoyaganna wenne :baffled: dan gewal hadanna yana ganan wadi hinda aduwata rent dena than nathi weegena yanne :oo:
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    මචන් වැඩේ හරිද
    මම අද බත්තරමුල්ලේ ආවා යාලුවා කිවුවා තැනක් තියෙනවා කියලා කොස්වත්ත හරියේ මාසෙකට 28 ක් කියමවලු කාමර 3යි බාත්රූම් එහෙමත් තියෙනව්වලු 25 කට පුළුවන් වෙයි කිවුවා . මම තැන බැලුවේ නෑ . වැඩි විස්තර දැනගන්න ඕනේ නම් pm එකක් දාන්න .
     

    genius_EK

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    3,794
    457
    83
    ۩ Apocrypha ۩
    bump..
    area eke hatiyata nan 20kata amaru wei
    :dull::dull::)
    mama kiuwa heta anidda thorathurak labunoth kiyannam .
    :):)
    :):)
    මචන් වැඩේ හරිද
    මම අද බත්තරමුල්ලේ ආවා යාලුවා කිවුවා තැනක් තියෙනවා කියලා කොස්වත්ත හරියේ මාසෙකට 28 ක් කියමවලු කාමර 3යි බාත්රූම් එහෙමත් තියෙනව්වලු 25 කට පුළුවන් වෙයි කිවුවා . මම තැන බැලුවේ නෑ . වැඩි විස්තර දැනගන්න ඕනේ නම් pm එකක් දාන්න .

    මට කිරියේම පොරක් කරන place එකක් සෙට් උනා මචන් පැලවත්ත හරියෙන් :) මම අපේ එකාට විස්තර ඔක්කොම යැව්වා, ඒ යෝදයා තාම call කරාද නැද්ද කියල අහන්න බැරි උනා :dull:ඌ කිව්වෙත් නෑ තාම:oo:.

    28 පොඩ්ඩක් වැඩි මචං 25 නම් shape වගේ contacts තියේ නම් දෙන්න මචන් මම පොරට details යවන්නම් :yes: