බයික් එකක් ගන්න හිතුනා මේ ජරමර අස්සේ..

CJ-lion

Junior member
  • Oct 17, 2014
    262
    21
    18
    බයික් එකක් ගන්න හිතුනා මේ ජරමර අස්සේ..

    පාවිච්චි කරපු ජපන් බයික් එකක් ගන්න පොඩි හෙල්ප් එකක දෙන්න ගාන ලක්ෂයක් හෝ අඩු..

    මේවායින් ගන්න පුළුවන් මොකක්ද ?:confused:
    Yamahaa enticer 125
    Yamahaa irago 125
    suzuki volty 125

    අමතර කොටස් මිල , පෙට්‍රල් තත්වේ look එක අතින් හොඳ මොකක්ද ? මොනවහරි මේවගේ වෙන මොඩ්ල් තියෙනවන් කියන්න ඉක්මනින් ගන්න ඕන ....

    බයික් එකක් තියෙන කෙනෙක් ඉන්නවනම් විකුනන්න කැමති නම් :yes:PM කරන්න

    Thaxxxx
    Bump එඅ දාලා EK එකට අලුත් මාව දිරිමත් කරන්න ප්ල්ස්ස්ස්.
     
    Last edited:

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    දන්නෑ බන් ඕන ලබ්බක් ගනින් උබේ චරිතේ හොඳ නෑ :lol:
     

    ishwick

    Member
    Aug 1, 2012
    1,555
    219
    0
    මම තාක්ෂණික පැත්තනං දන් නැ බන් ;) ලුක් එකෙන්නං යමහා කැලි 2 ලස්සනයි :yes:
     

    malberry

    Banned
    Dec 6, 2013
    626
    18
    0
    දන්නෑ බන් ඕන ලබ්බක් ගනින් උබේ චරිතේ හොඳ නෑ :lol: hak hak

     

    malberry

    Banned
    Dec 6, 2013
    626
    18
    0
    ubata yamaha ma oneda Y nethuwa mahaaa bike ekak dennada, oney nam hapan BMW bike ekak thiyanawa maha rastra parnthaye, ubata oney nam me mahaaaa bike eka ganna set karala dennam
    yako gampaha peththe Rikey ponting kenek allagena hoyapan.peyen badu athe, uba pissu bhoottek ban