කලිනුත් මම දැම්මා thread එකක් බයික් ගැන අහලා.
මට දැනගන්න ඔන බයික් එකේ ෆිනෑන්ස් තියෙද්දි ආපහු ෆිනෑන්ස් කම්පැනියටම මේක ආපහු බාරදෙනකොට වෙන procedure එක මොකක්ද කියලා.
දන්න කෙනෙක් කියන්න
මට දැනගන්න ඔන බයික් එකේ ෆිනෑන්ස් තියෙද්දි ආපහු ෆිනෑන්ස් කම්පැනියටම මේක ආපහු බාරදෙනකොට වෙන procedure එක මොකක්ද කියලා.
දන්න කෙනෙක් කියන්න