බයික් එක පැදලා පැදලා රෝද හතරට ගිය දවසේ දැණුනෙ කොහොමද

mayadmax

Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    oke anik patta tama hari. eke tiyana adyathmika suwaya hitaganna ba. loan na, leasing na, petrol or electric hodata weda. podi world tour ekakut giya
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Bike eka use wennema na mehe wanniya ne. Pare wahana yana widihata parata dannath bayai bike eka. Traffic thiyena pathi wala nam bike eka lesi athi. Mehe gedarin eliyata wahane dammama bumper to bumper traffic hambenna eka paththakata 15km yanna one anith paththata 30Km yanna one 🥲
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    bike thama town yana weda walata. traffic na eth parking karadarai anika car eke giyoth 2km bike eke 500m town ekata. anith ewata car. dan colombo yana ewata train (dithwa nisa dura giya train dan laga namala ena nisa udeta trains godak thiyenawa)
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,294
    25,071
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    බයික් එක ආතල්.. අවුරුදු 5ක් බයික් 2ක් පැද්දා.. ඒත් කාර් එක ගත්ත දවස්වලම බයික් එක දුන්නා..

    ඉඳලා හිටලා පදින්න fun වුනාට අව්වේ කර වෙවී යන්නයි, ඩස්ට් එකයි, වාහන දුමයි, හවසට ඇස්වල වදින මැස්සොයි මතක් වෙද්දි ආපහු බයික් එකක් ගන්න හිතෙන්නේ නෑ..

    කොහොමත් දැන් වයිෆ් ගන්න දෙන්නේ නෑ knee surgery කරලා ඉන්න හින්දා..
     

    kazzen

    Well-known member
  • Dec 3, 2007
    6,486
    3,894
    113
    Maligawatta
    adha wenakam motorbike ekak pedhala ne, dhanneth ne, bicycle 🚲 nam pedhala thiyanawa,
    hebei UAE walata aawata passe SUV ekak gaththa
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    රෝද 4 තමයි සෙට් වෙන්නේ. අව්ව වැස්ස අවුලක් නෑ. වාහන දුම, දූවිලි කාගෙන යන්න ඕනේ නෑ. කෑල්ලක් දාගෙන ආතල් එකේ යන්න පුළුවන්. :unsure: 🤌
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,900
    3,403
    113
    Single inna kaale car eke giyema naa bike eka convenient nisa. Anit eka kaalayak bike padina pissuwak tibunaa. Eelangata town ekata yaddi godakma giye bike eke parking nisa. Bike ekaka yana eka pattama convenient. Anika saahenna unplanned gaman tibunaa. Oya hama ekatama taniyama car ekak drive karagena yanawata wada lesiyi bike ekaka yana eka. Lokuma waasiya parking, sudden decisions waladi destination change karana eka(hadissiye yanagaman kadayak dakkoth car ekaka yanawa wage neweyi bike eka nawattanna puluwan, mokak hari amataka wunot tak gaala bike eka harawaganja puluwan) bike eke patta lesiyi.

    Marry kalata passe godak dewal complicate wunaa. Den ehe mehe yanawa patta aduyi. Yanawa nam weda 2k 3k daagena tamai yanne. Anika eddi monawa hari gedara aragena enawa. Tawa podi ekaawa, wife ekkan yanawa godak gaman waladi. Ekat ekka car ekata purudu wunaa. Den bike eke yanne ikmanata gihin ikmanata enna puluwan langapaatha gaman witarai. Town ekata yannet car eke. Giyot monawa hari aragena ennat wenawa. Etakota itin bike eke yanwata wada car eke yanawa lesiyi.

    Bike ekata hondatama purudu wela loku loku commitments nettan jiwitheta car ekak tibbath yanna hitenne naa.
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,158
    113
    Panadura
    බයික්, ත්‍රීවිල් පැදලා නෑ බයික්, ත්‍රීවිල් වලට ලයිසන් ගත්තෙත් නෑ බයිසිකල් නම් පැදලා තියෙනවා