බයිඩන් ලොක්කා පට්ටලු බං හිතුවට වඩා

SLBlackKnight

Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    මම අඳුනන අැමරිකාවෙ ඉන්න PR තියෙන අය කියන්නෙම බයිඩන්ගෙ හොඳනෙ බං..ට්‍රම්ප් කාරයට වඩා සෑහෙන්න හොඳලු.ට්‍රම්ප් ගෙ කයිය විතරයි රටේ මිනිස්සුන්ට වැඩක් කරේ නෑ කියල කියන්නෙ.ට්‍රම්ප් පස්සට දම දම හිටිය $1.9 trillion covid relief bill ඵක සයින් කරෙත් බයිඩන් අාවට පස්සෙ,ඒකට සෑහෙන්න මිනිස්සු හොඳ කියනව.ට්‍රම්ප් නැතුව බයිඩන් හිටියනම්‍ කොරෝන වලින් වුනත් මෙච්‍චර හානියක් අැමරිකාවට වෙන්නෙ නැහැ කියලලු ඵහේ කට්ටිය කියන්න..ට්‍රම්ප් හැමදේම සැහැල්ලුවට ගත්ත නිසා සෑහෙන්න මැරුණලු කොරෝ‍න නිසා.ඵක පාරක් කොරෝන වලට bleach බොන්නත් කිව්වෙ පොර නේ.:lol:

    මොනා වුනත් උන් ලකී..උන්ට ඵකෙක් ගියහම ඊට වඩා හොඳ ඵකෙක් බලයට ඵනවා..ඒකට අපිට..:(
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    apit ehemane. hitiyata wada henama NEXT level porak avilla kalin ekatat wada hodata horakan karana eka tama karanne.

    උන්ට මේ මාසෙ 15 ඉඳන්ද කොහෙද මාස්ක් දාන්න ඕනෙත් නැහැලු වැක්සීන් 2ම ගහගෙන ඉන්නවනම්..
     
    • Like
    Reactions: flag au:

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    මම අඳුනන අැමරිකාවෙ ඉන්න PR තියෙන අය කියන්නෙම බයිඩන්ගෙ හොඳනෙ බං..ට්‍රම්ප් කාරයට වඩා සෑහෙන්න හොඳලු.ට්‍රම්ප් ගෙ කයිය විතරයි රටේ මිනිස්සුන්ට වැඩක් කරේ නෑ කියල කියන්නෙ.ට්‍රම්ප් පස්සට දම දම හිටිය $1.9 trillion covid relief bill ඵක සයින් කරෙත් බයිඩන් අාවට පස්සෙ,ඒකට සෑහෙන්න මිනිස්සු හොඳ කියනව.ට්‍රම්ප් නැතුව බයිඩන් හිටියනම්‍ කොරෝන වලින් වුනත් මෙච්‍චර හානියක් අැමරිකාවට වෙන්නෙ නැහැ කියලලු ඵහේ කට්ටිය කියන්න..ට්‍රම්ප් හැමදේම සැහැල්ලුවට ගත්ත නිසා සෑහෙන්න මැරුණලු කොරෝ‍න නිසා.ඵක පාරක් කොරෝන වලට bleach බොන්නත් කිව්වෙ පොර නේ.:lol:

    මොනා වුනත් උන් ලකී..උන්ට ඵකෙක් ගියහම ඊට වඩා හොඳ ඵකෙක් බලයට ඵනවා..ඒකට අපිට..:(
    Biden is just a puppet and tries to please the PC brigade. He cannot even put a complete sentence together. You cannot just lend out money (like Sajith thought he could do). You need to earn it from somewhere. There is a huge fear about inflation in the US because of most of the policies this idiot is bringing. Trump's policy was America First. He did good to control the migrant issues and try to make sure that the Americans were looked after properly. Biden has made a mess of the border. You don't hear much about this because the main stream media blocks that.

    Trump wasn't allowed to function properly and was blocked and pulled back whenever it was possible. They were pissed that he managed to defeat the establishment and come in to power. From the day he took power they were trying to find ways to bring him down. Even for Covid, Trump was the guy who go the vaccines out in record time. Biden just had to distribute them. Most of the things Trump used to say which was ridculed over the mainstream media is not been proven to be right. Wuhan theory is one of those.

    Anyway I think he did good to the country. Guy will probably win the next election if there is anything left after this Biden disaster.
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    Biden kiyanne pissek ne ban, Identity politics walin goda giyapu ekek.
    ට්‍රම්ප් කියන්නෙ පිස්සෙක් නෙමෙයිද?අනික US වල ඉන්න උන්නේ බං කියන්නෙ..අපි දන්නවද උන්ට වඩා..
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    ට්‍රම්ප් කියන්නෙ පිස්සෙක් නෙමෙයිද?අනික US වල ඉන්න උන්නේ බං කියන්නෙ..අපි දන්නවද උන්ට වඩා..
    Trump illegal migrants lata salakana widiya hari ne kiyala api news walin dekka matakada? Biden chande kaale kiwe ena hamotama US gov eken salakanna ona wage katha.
    Dan Kamala Harris illegal immigrants la ena rata walata gihin kiyanawa enna epa kiyala.


    Oka eka udaharanayak witarai.
    Trump kiyannet pissek tamai, habai media walin apita awe pissu weda tika witarai. U karapu honda dewal kawrut kata karanne ne. E kale lankawe media walat yanawa trump ge pissu weda. But Biden ge awul ehema eliyata enne ne.
    Kotinm Bill Maher ehemat kiyala tibune Biden apu nisa comedian lata joke ekak karannawat material hoyaganna ne kiyala Biden hinda. U God da ban ehema wenna?
     
    • Like
    Reactions: The Chairman

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    Biden is just a puppet and tries to please the PC brigade. He cannot even put a complete sentence together. You cannot just lend out money (like Sajith thought he could do). You need to earn it from somewhere. There is a huge fear about inflation in the US because of most of the policies this idiot is bringing. Trump's policy was America First. He did good to control the migrant issues and try to make sure that the Americans were looked after properly. Biden has made a mess of the border. You don't hear much about this because the main stream media blocks that.

    Trump wasn't allowed to function properly and was blocked and pulled back whenever it was possible. They were pissed that he managed to defeat the establishment and come in to power. From the day he took power they were trying to find ways to bring him down. Even for Covid, Trump was the guy who go the vaccines out in record time. Biden just had to distribute them. Most of the things Trump used to say which was ridculed over the mainstream media is not been proven to be right. Wuhan theory is one of those.

    Anyway I think he did good to the country. Guy will probably win the next election if there is anything left after this Biden disaster.
    Agree with the media part. CNN, NBC, NY Times, ect. are so extremely left wing that its not even funny.

    But you gotta admit that Trump took the pandemic far to lightly. He could've done better but his arrogance got in the way. The guy never Admits that he was wrong on anything.
     
    • Like
    Reactions: EnIgma001

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,893
    1
    15,235
    113
    මම අඳුනන අැමරිකාවෙ ඉන්න PR තියෙන අය කියන්නෙම බයිඩන්ගෙ හොඳනෙ බං..ට්‍රම්ප් කාරයට වඩා සෑහෙන්න හොඳලු.ට්‍රම්ප් ගෙ කයිය විතරයි රටේ මිනිස්සුන්ට වැඩක් කරේ නෑ කියල කියන්නෙ.ට්‍රම්ප් පස්සට දම දම හිටිය $1.9 trillion covid relief bill ඵක සයින් කරෙත් බයිඩන් අාවට පස්සෙ,ඒකට සෑහෙන්න මිනිස්සු හොඳ කියනව.ට්‍රම්ප් නැතුව බයිඩන් හිටියනම්‍ කොරෝන වලින් වුනත් මෙච්‍චර හානියක් අැමරිකාවට වෙන්නෙ නැහැ කියලලු ඵහේ කට්ටිය කියන්න..ට්‍රම්ප් හැමදේම සැහැල්ලුවට ගත්ත නිසා සෑහෙන්න මැරුණලු කොරෝ‍න නිසා.ඵක පාරක් කොරෝන වලට bleach බොන්නත් කිව්වෙ පොර නේ.:lol:

    මොනා වුනත් උන් ලකී..උන්ට ඵකෙක් ගියහම ඊට වඩා හොඳ ඵකෙක් බලයට ඵනවා..ඒකට අපිට..:(
    USA inna ape un kohomath Trump ekka tharahai. Un over glorify karala kiyanne.
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    Trump illegal migrants lata salakana widiya hari ne kiyala api news walin dekka matakada? Biden chande kaale kiwe ena hamotama US gov eken salakanna ona wage katha.
    Dan Kamala Harris illegal immigrants la ena rata walata gihin kiyanawa enna epa kiyala.


    Oka eka udaharanayak witarai.
    Trump kiyannet pissek tamai, habai media walin apita awe pissu weda tika witarai. U karapu honda dewal kawrut kata karanne ne. E kale lankawe media walat yanawa trump ge pissu weda. But Biden ge awul ehema eliyata enne ne.
    Kotinm Bill Maher ehemat kiyala tibune Biden apu nisa comedian lata joke ekak karannawat material hoyaganna ne kiyala Biden hinda. U God da ban ehema wenna?

    අනේ බං FOX ඵකේ දැම්මෙම උගේ කරපු වැඩ තමා.උෟට සපෝර්ට් කරපු මීඩියා තව කොච්චර තිබ්බද.FOX කියන්නෙ හරියට ලංකාවේ දෙරණ වගේ.trump ගැනමයි වර්ණනාව .CNN,BBC වලට වඩා ඵහේ උන් බලන්නෙ FOX.FB ඵකේ උන්ගෙ page ඵක බලපං අදටත් trump කිව්ව ගමන් වහල්ලු ටිකක් දුවගෙන අැවිත් වඳිනවා..😅trump උෟටම වහල්ලු ටිකක් සෙට් කරන් හිටියා..මිනිහා තරම් වෙන පොරක් නෑ වගේ දෙයක් උන්ගෙ ඔළුවට දැම්මා..ඒකට මිනිහා උපන් ගෙයි සල්ලිකාරයෙක් වුන ඵකත් වාසියක් වුනා..ලංකාවෙත් වෙලා තියෙන්නෙ ඒක.වහල්ලු සෙට් ඵක උඩ තියන් ලොකු වැඩ්ඩෙක් කියල හිතන් ඉන්නෙ මෙලෝ වැඩකට නැති පඹයෙක්ව.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: hasithayad

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    Trump illegal migrants lata salakana widiya hari ne kiyala api news walin dekka matakada? Biden chande kaale kiwe ena hamotama US gov eken salakanna ona wage katha.
    Dan Kamala Harris illegal immigrants la ena rata walata gihin kiyanawa enna epa kiyala.


    Oka eka udaharanayak witarai.
    Trump kiyannet pissek tamai, habai media walin apita awe pissu weda tika witarai. U karapu honda dewal kawrut kata karanne ne. E kale lankawe media walat yanawa trump ge pissu weda. But Biden ge awul ehema eliyata enne ne.
    Kotinm Bill Maher ehemat kiyala tibune Biden apu nisa comedian lata joke ekak karannawat material hoyaganna ne kiyala Biden hinda. U God da ban ehema wenna?
    Okata hethuwa mehe un balanne CNN witharai. CNN kiyanee lajja nathiwa extreme left wing matha aran yana media network ekak. Fox wage right wing matha daraba news station wala news mehe balanwa adi ne
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    Agree with the media part. CNN, NBC, NY Times, ect. are so extremely left wing that its not even funny.

    But you gotta admit that Trump took the pandemic far to lightly. He could've done better but his arrogance got in the way. The guy never Admits that he was wrong on anything.
    Machan you can't just close countries like Doctors say. Yes he could have done a few things a bit better but I think no one supported him and all wanted him to fail. Now everyone is supporting Biden, but the truth is also coming out. Dr Fucci is one example. That fucker used to lie on television and always cause trouble. But now he is getting exposed.

    Trump has a ego. Guys like that anyway deserve he doesn't have anything to prove because he had achieved a lot. And a country like US needs a leader like that. Just look at the snowflake in canada. Fucker is always trying to be politically correct and cool.

    Over time China will try to swallow the world. They are already doing it right now. Our only hope is western countries like US.
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    Okata hethuwa mehe un balanne CNN witharai. CNN kiyanee lajja nathiwa extreme left wing matha aran yana media network ekak. Fox wage right wing matha daraba news station wala news mehe balanwa adi ne
    ඉතිං FOX කියන්නෙත් ලංකාවේ TV දෙරණ වගේ නේ.වාසි පැත්තක් අරන් brain wash කරන ඵකනේ කරන්නෙ..මොකක්ද වෙනස?
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    Our fuckers are migrants ban (legal, illegal). Trump always thought about the country first not the others. That is why our fuckers hate him.

    country frist නිසා තමා කොරෝනා හැදුන උන්ට bleach බොන්න කිව්වෙ..:D
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    country frist නිසා තමා කොරෝනා හැදුන උන්ට bleach බොන්න කිව්වෙ..:D
    Think he was trying to downplay the fear mongering done by the opposition. But then again you can take shit literally and say whatever you want. Just look at the job numbers and the economy before the pandemic. You will then realize what a lot of good he did to the country.

    Anyway oka argue kala kiyala apita wadak ne ban. We are in SL. China's fuck hole in Asia.
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    Think he was trying to downplay the fear mongering done by the opposition. But then again you can take shit literally and say whatever you want. Just look at the job numbers and the economy before the pandemic. You will then realize what a lot of good he did to the country.

    Anyway oka argue kala kiyala apita wadak ne ban. We are in SL. China's fuck hole in Asia.

    :lol:චීනෙට බයිඩන් දෙයි ඔළුව අතගාලම ටොක්ක..බලන් හිටපංකො..:cool:

     
    • Haha
    Reactions: N A K A M U R A