thnx :)
Thilantdm Well-known member Sep 15, 2010 22,615 5,869 113 අද නම් හදට ආවා Jun 4, 2015 #22 oke epa kiyana tikama krnwane.... badath awilla Reactions: Ridila™
Robinhood wage ekek Well-known member Feb 22, 2013 20,698 10,781 113 Sherwood වගේ තැනක Jun 4, 2015 #23 blue_in_rio said: kettu wela inne oi.mahath wenne kohomada ? Click to expand...
BlueBat Member Aug 14, 2011 15,181 1,092 0 Jun 4, 2015 #24 watina nulak machan TFS Reactions: Ridila™
grand1 Well-known member Jul 23, 2014 2,102 312 83 හැමතැනම Jun 4, 2015 #27 hoda thread ekak ban rep + Reactions: Ridila™
Robinhood wage ekek Well-known member Feb 22, 2013 20,698 10,781 113 Sherwood වගේ තැනක Jun 4, 2015 #35 වරකට 3 බැගින් දිනකට 7 වතාවක් උදේ/දවල්/රෑ කෑමට පසු ස්වයං වින්දනේ යෙදුනා නං ඔච්චර දඟලන්න ඕනේ නැහැ ...
sachith19920726 Well-known member Jan 20, 2011 35,674 11,514 113 34 Crynet Solutions Jun 4, 2015 #36 තැන්ක්ස් අනේ..
ashmi Member Dec 21, 2011 19,209 742 0 Jun 4, 2015 #39 ගොඩක් වැදගත් විස්තර බොහොම පැහැදිලිව ලියලා තියේ..මේ විදිහ ට්රයි කරලා බලන්න ඕනේ..tfs malliya
Ridila™ Well-known member Jun 7, 2013 31,010 1,786 113 ඇයි එන්නද.? Jun 4, 2015 #40 Amila llll said: tfs bara nam awulak na ban bada thamai poddak wadi Click to expand... බඩට exercise ටිකක් දාලා ත්රෙඩ් එකක් දාන්නම් මචං. මම ඇඟ වෙහෙසා කෙනෙක් කරන හොඳම ක්රීඩා දෙකක් පරතෙරට කරපු සහ කරන පුද්ගලයෙක්. ඒවල දැනුම උපයෝගී කරගෙන බඩට වදින ව්යයාම ගැන ත්රෙඩ් එකක් දාන්නම් නිවාඩු වෙලේක.
Amila llll said: tfs bara nam awulak na ban bada thamai poddak wadi Click to expand... බඩට exercise ටිකක් දාලා ත්රෙඩ් එකක් දාන්නම් මචං. මම ඇඟ වෙහෙසා කෙනෙක් කරන හොඳම ක්රීඩා දෙකක් පරතෙරට කරපු සහ කරන පුද්ගලයෙක්. ඒවල දැනුම උපයෝගී කරගෙන බඩට වදින ව්යයාම ගැන ත්රෙඩ් එකක් දාන්නම් නිවාඩු වෙලේක.