බලන්න ඔනේ සිරාම ෆිල්ම්...... ( Recommend others to watch)

mayadmax

Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,305
    4,661
    113
    MOVIES NAM GODAK HODA EVA TIYANAWA NAMUT KOCHARA HODA EVA BALUWAT MATA AI AI BALANNA HITENA FILM TIYENNE TIKAI..

    0. RESIDENT EVIL AFTERLIFE (BLUERAY WITH THX natwa nam gatiyak na..pattama film ekak)
    1. DARK KNIGHT (nikan balala ba..mata 1080p BLUERAY with THX sound tiyenna ona meka balanna) -all time favourite
    2. IRONMAN 1,2 (mekata nam 720p with 5.1 tibbot ati)
    3. THE MATRIX trilogy (evara wenakan balanna hiten na but ELA ELA keli tika balanawa)
    4. TRANSFORMERS 1,2 (1080p with THX onamai mekata nam)
    5. RED (mekata THX hoda wadi..wedi tiyana sadda ahala kana ridenawa but man 50 sarekata wada balala ati..gati ma film ekak)
    6. LIVE FREE OR DIE HARD (MAXXIMUM)
    7. THE A TEAM (tavat ela action ekak)
    8. LOSERS (maxxa action tika)
    9. OCEANS 11,12,13 (mekat 60paarakata wada balala ati..debas kata paadan..all time favorites tamai..meke horu tika niyama game karayo tikak)
    10. Mr and Mrs smith (nikan inna welawata ela action film 1)



    menna antima eka..meka balanna nam kattiya wadiya kamati wena ekak na..kana gaman matat balanna amarui..namut meke atule patta story ekak yanawa

    :love::love:SAW 1,2,3,4,5,6,7,8:love::love:

    START from 1..SAW is the only horror movie which went to guiness world records for the best longest running horror movie
     

    creativeN

    Well-known member
  • Jul 13, 2009
    5,666
    991
    113
    CATCH ME IF U CAN
    Downloading
    Lyxi6.png
     

    creativeN

    Well-known member
  • Jul 13, 2009
    5,666
    991
    113
    CATCH ME IF U CAN
    MOVIES NAM GODAK HODA EVA TIYANAWA NAMUT KOCHARA HODA EVA BALUWAT MATA AI AI BALANNA HITENA FILM TIYENNE TIKAI..

    0. RESIDENT EVIL AFTERLIFE (BLUERAY WITH THX natwa nam gatiyak na..pattama film ekak)
    1. DARK KNIGHT (nikan balala ba..mata 1080p BLUERAY with THX sound tiyenna ona meka balanna) -all time favourite
    2. IRONMAN 1,2 (mekata nam 720p with 5.1 tibbot ati)
    3. THE MATRIX trilogy (evara wenakan balanna hiten na but ELA ELA keli tika balanawa)
    4. TRANSFORMERS 1,2 (1080p with THX onamai mekata nam)
    5. RED (mekata THX hoda wadi..wedi tiyana sadda ahala kana ridenawa but man 50 sarekata wada balala ati..gati ma film ekak)
    6. LIVE FREE OR DIE HARD (MAXXIMUM)
    7. THE A TEAM (tavat ela action ekak)
    8. LOSERS (maxxa action tika)
    9. OCEANS 11,12,13 (mekat 60paarakata wada balala ati..debas kata paadan..all time favorites tamai..meke horu tika niyama game karayo tikak)
    10. Mr and Mrs smith (nikan inna welawata ela action film 1)



    menna antima eka..meka balanna nam kattiya wadiya kamati wena ekak na..kana gaman matat balanna amarui..namut meke atule patta story ekak yanawa

    :love::love:SAW 1,2,3,4,5,6,7,8:love::love:

    START from 1..SAW is the only horror movie which went to guiness world records for the best longest running horror movie
    Red (I) (2010)
    http://torcache.com/torrent/85845BD279939C412209FACC00B25F3864338DB1.torrent
    or

    Red (2008)

    ??
     

    niko111

    Member
    Feb 12, 2010
    6,544
    1,053
    0
    Behind U

    despicable-me.jpg



    මචන් මෙක මරු ෆිල්ම් එක. ඈනිමෙශන් ෆිල්ම් එකක්. හද හොරකන් කරන්න ට්‍රයි කරන හොරු දේන්නෙක්ගෙ කතවක් මචන්. පට්ට අතල්.





    Download - Despicable Me (2010) BRRip 450mb
     

    sam_c

    Member
    Oct 21, 2010
    475
    104
    0
    මචන් බලපන්

    avatar
    dear john
    Slumdog Millionaire
    GI joe
    lord of da rings
    Blade
    fast and da furious
    wanted
    forbidden kindom
     

    rauxz

    Member
    Aug 27, 2009
    7,393
    377
    0
    හිත ගිය තෑන......
    මම නම් වැඩිය movies බලන කෙනෙක් නෙවෙයි. ඉදලා හිටලා තමා බලන්නේ..
    මේ මම බලලා තියෙන හොදම movies

    1. inception
    2. invictus
    3. se7en
    4. saving private ryan
    5. forrest gump
    6. across the universe
    7. i am legend
    8. it's a boy girl thing

    ගොඩක් ඒවා සැහෙන්න පරණයි.. :)

     

    HOT DOG

    Active member
  • Apr 5, 2009
    759
    44
    28
    38
    menna mage films tika

    1 The Grey Zone
    2 Resident-Evil-Afterlife
    3 Gangster
    4 The Bridge on the river kwai