MOVIES NAM GODAK HODA EVA TIYANAWA NAMUT KOCHARA HODA EVA BALUWAT MATA AI AI BALANNA HITENA FILM TIYENNE TIKAI..
0. RESIDENT EVIL AFTERLIFE (BLUERAY WITH THX natwa nam gatiyak na..pattama film ekak)
1. DARK KNIGHT (nikan balala ba..mata 1080p BLUERAY with THX sound tiyenna ona meka balanna) -all time favourite
2. IRONMAN 1,2 (mekata nam 720p with 5.1 tibbot ati)
3. THE MATRIX trilogy (evara wenakan balanna hiten na but ELA ELA keli tika balanawa)
4. TRANSFORMERS 1,2 (1080p with THX onamai mekata nam)
5. RED (mekata THX hoda wadi..wedi tiyana sadda ahala kana ridenawa but man 50 sarekata wada balala ati..gati ma film ekak)
6. LIVE FREE OR DIE HARD (MAXXIMUM)
7. THE A TEAM (tavat ela action ekak)
8. LOSERS (maxxa action tika)
9. OCEANS 11,12,13 (mekat 60paarakata wada balala ati..debas kata paadan..all time favorites tamai..meke horu tika niyama game karayo tikak)
10. Mr and Mrs smith (nikan inna welawata ela action film 1)
menna antima eka..meka balanna nam kattiya wadiya kamati wena ekak na..kana gaman matat balanna amarui..namut meke atule patta story ekak yanawa

SAW 1,2,3,4,5,6,7,8

START from 1..SAW is the only horror movie which went to guiness world records for the best longest running horror movie
0. RESIDENT EVIL AFTERLIFE (BLUERAY WITH THX natwa nam gatiyak na..pattama film ekak)
1. DARK KNIGHT (nikan balala ba..mata 1080p BLUERAY with THX sound tiyenna ona meka balanna) -all time favourite
2. IRONMAN 1,2 (mekata nam 720p with 5.1 tibbot ati)
3. THE MATRIX trilogy (evara wenakan balanna hiten na but ELA ELA keli tika balanawa)
4. TRANSFORMERS 1,2 (1080p with THX onamai mekata nam)
5. RED (mekata THX hoda wadi..wedi tiyana sadda ahala kana ridenawa but man 50 sarekata wada balala ati..gati ma film ekak)
6. LIVE FREE OR DIE HARD (MAXXIMUM)
7. THE A TEAM (tavat ela action ekak)
8. LOSERS (maxxa action tika)
9. OCEANS 11,12,13 (mekat 60paarakata wada balala ati..debas kata paadan..all time favorites tamai..meke horu tika niyama game karayo tikak)
10. Mr and Mrs smith (nikan inna welawata ela action film 1)
menna antima eka..meka balanna nam kattiya wadiya kamati wena ekak na..kana gaman matat balanna amarui..namut meke atule patta story ekak yanawa

SAW 1,2,3,4,5,6,7,8

START from 1..SAW is the only horror movie which went to guiness world records for the best longest running horror movie

uba update wela nane 


download kala balanna ona