Mokeda thibbe FD ekamama nan beruna velavata thava digen sathayak ganna barivenava. mole kalpana karala withdraw karagatta nisa
Mokeda thibbe FD ekamama nan beruna velavata thava digen sathayak ganna barivenava. mole kalpana karala withdraw karagatta nisa
Eka government ekata ownership ekak thiyenawa neda. Bank awulak nehe. Eth rupee eka depreciate weddi ,(inflation ekka) owagen wedak nehe.
Wena investment karanna balanna
Mama RDB refer karala nehe poddak credit ratings balanan. Kohomath govt.nam Oka awulak nehe. Owa wetunoth lankawa bankaloth unoth thamaYes 91% state owned 9% owned by other state banks
Softlogic thibba ekak ain kala. RDB ekata danna baluwe
Mama RDB refer karala nehe poddak credit ratings balanan. Kohomath govt.nam Oka awulak nehe. Owa wetunoth lankawa bankaloth unoth thama

No issue go ahead .ICRA A-
PLC Fitch A+
Mkkd hnda?
No issue go ahead .
Wena investment opportunity ekak awoth ganna. Kohomath7-8 % interest eka
Yes 91% state owned 9% owned by other state banks
Softlogic thibba ekak ain kala. RDB ekata danna baluwe