බලපත්‍රලාභී මුදල් සමාගම් 9 ක තත්ත්වය අයහපත්

Hyaenidae

Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Eka government ekata ownership ekak thiyenawa neda. Bank awulak nehe. Eth rupee eka depreciate weddi ,(inflation ekka) owagen wedak nehe.
    Wena investment karanna balanna

    Yes 91% state owned 9% owned by other state banks
    Softlogic thibba ekak ain kala. RDB ekata danna baluwe
     

    diula123

    Well-known member
  • Jun 22, 2009
    490
    374
    63
    Yes 91% state owned 9% owned by other state banks
    Softlogic thibba ekak ain kala. RDB ekata danna baluwe
    Mama RDB refer karala nehe poddak credit ratings balanan. Kohomath govt.nam Oka awulak nehe. Owa wetunoth lankawa bankaloth unoth thama