බල්ලෝ පුසෝ එක්ක ජීවත් වෙන එවුන් කියපන් උබලට අප්පිරිය නැද්ද බන්
මම සත්තුන්ට කෑම දුන්නත් අනුකම්පා කලත් කවදාවත් ඇති කරන්නේ නැහැබන්
අප්පිරියයි
මම සත්තුන්ට කෑම දුන්නත් අනුකම්පා කලත් කවදාවත් ඇති කරන්නේ නැහැබන්
අප්පිරියයි
umba kiyana eketh point ekek thiyenawa siraawataballo puso ekka jeewath wenna barinam minissu ekkath jeewath wenna bari wei hariyata. man dakala thiyenwa ballo pusonta asa nathi aya godak thaniyama inne. samajaye wadi ashryak nathi aya.

Meke attac thiynawa.ballo puso ekka jeewath wenna barinam minissu ekkath jeewath wenna bari wei hariyata. man dakala thiyenwa ballo pusonta asa nathi aya godak thaniyama inne. samajaye wadi ashryak nathi aya.
3 kids many worriesMata lamai apiriyay ballonta pusonta wada

උබ උබවම උදාහරණෙට අරන්ද කිව්වෙ ?umba kiyana eketh point ekek thiyenawa siraawata


Real reaaon behind - ''No kids, no worries drama "Mata lamai apiriyay ballonta pusonta wada
But I like cats but don't like to mingle with people. I've felt more comfortable with cats.ballo puso ekka jeewath wenna barinam minissu ekkath jeewath wenna bari wei hariyata. man dakala thiyenwa ballo pusonta asa nathi aya godak thaniyama inne. samajaye wadi ashryak nathi aya.
