සුද්දිට ෂර්ට් එකක් දීලා ටැක්සියක යැව්වම පච්චේ මැකෙනවද ?? ඒක හරියට අර බිකිනියේ බුද්ධ රෑපේ print කරගෙන ආවම කලිසමක් අන්දලා යැව්වා වගේනේ ?? වැරැද්දක් කලාම ඒක හරිගස්සන්න පුලුවන්නම් ඒ වෙලාවේ ඒක කරන්න පුලුවන්. දැන් මෙතනදි සුද්දිට පුලුවන්නම් පච්චේ මකලා දාන්න අන්න එහෙමනම් කමක් නෑ. මොකද රට ඇතුලට ගියාට පස්සේ කවුරැත් සුද්දිගේ පස්සෙන් යන්නේ නෑනේ ඒකි ෂර්ට් එක ගලවනවද නැද්ද බලන්න. රට ඇතුලෙදි මේකි ෂර්ට් ගලවගෙන හැම තැනම ගියොත් මොකද වෙන්නේ ?? ඊට පස්සේ පිටුවහල් කරනකොට මේ යක්කු කියයි ඇයි air port එකෙන්ම ඔය දේ කලේ නැත්තේ කියලා
ඒ අපේ හැටි බං.. අහකයන නයි රෙද්ද අස්සෙ දාගෙන පස්සෙ තමයි කනවෝ කනවෝ කියල කෑ ගහන්නෙ.. ඊට පස්සෙ කෑ ගහයි දැන්ද මතක් උනේ මුලින්ම ඕව air port එකෙන් ම නවත්තන්න නීති දාල තිබ්බ නම් ඉවරනෙ එහෙම උනා නම් මෙහෙම වෙන්නෙ නෑ නෙ.. කියල.. අනික සුද්දොම කියනව හරි වැඩක් කරල තියෙන්නෙ කියල.. අපේ මහාචාර්ය වරු කියනව වැරදී කියල..
මුල් ටිකේ comments දාපු උන් reply කරන කන් මේ බලන් ඉන්නෙ තාම නෑ නෙ..
මුල් ටිකේ comments දාපු උන් reply කරන කන් මේ බලන් ඉන්නෙ තාම නෑ නෙ..



