Oyata SOCIAL ANXIETY DISORDER kiyana manasika lede tiyenawada kiyala poddak check karaganna.eaka thiyena ayatai godak ohama prashna enne.
Tiyenawadat ahala. aye eken ma tiyenawa.
kohomada hoda karaganne ? hoda pshychologist kenek wa dannawada ?
Oyata SOCIAL ANXIETY DISORDER kiyana manasika lede tiyenawada kiyala poddak check karaganna.eaka thiyena ayatai godak ohama prashna enne.
kohomada hoda karaganne ? hoda pshychologist kenek wa dannawada ?
Tiyenawadat ahala. aye eken ma tiyenawa.kohomada hoda karaganne ? hoda pshychologist kenek wa dannawada ?
![]()