yako, embilipitiya gracious is the bandඒ gracias කියන එක.

yako, embilipitiya gracious is the bandඒ gracias කියන එක.

pissuda ban dennama NZ wage. oya no eka daala tiyenne yatin. game ewunta athal ekak denawa wageකොල්ලා කොරියාවෙ ඉදන් ආව ඩයල් එකක් වගේඅඩුකුලේ confirmed

අෆ්ෆට දැන්නෙ ඒක දැක්කෙpissuda ban dennama NZ wage. oya no eka daala tiyenne yatin. game ewunta athal ekak denawa wage![]()
අහක යන ඒවට කොරියාව ගාව ගන්න එපා. හුම්කොල්ලා කොරියාවෙ ඉදන් ආව ඩයල් එකක් වගේඅඩුකුලේ confirmed
කොටුවක් පැනල නෝන්ඩි උනාම කරන දෙයක් වගේ. ඒ සම්බන්ධ බහුල අත්දැකීම් තියෙන expert කෙනෙක්ගෙන් අහල බලමු
@Solo Rider මොකො මේ ගැන කියන්නෙ?![]()
![]()


Sorry doniඅහක යන ඒවට කොරියාව ගාව ගන්න එපා. හුම්![]()
අපේ එක්කෙනා ඔහොම එකක් තියා මං වෙනුවෙන් බලු කපුටු දානයක්වත් දීලා නෑ.Sorry doniසාමන්යෙන් ඔය වගේ වැඩ කරන්නෙ කොරියන් බුවාලා තමා හැබැයි
![]()

Pedo kenek balanna echchara asawak !MJ awa nam