තලදාපු බනිසකුයි.
තේ කහට රහ ලබ්බකුයි ආවේ.
අපරාදේ 2500ක්
තේ කහට රහ ලබ්බකුයි ආවේ.
අපරාදේ 2500ක්
ඔය franchise වල christmas එකට කියලා හදන කිසිදෙයක් ගන්න හොද නෑBanise photo ekak nethuwa monawat kiyanna be
![]()
ඔය franchise වල christmas එකට කියලා හදන කිසිදෙයක් ගන්න හොද නෑ
මෙලෝ වැඩක් නෑ
wasana bakes eken genala kana epai.. barista monada ane..තලදාපු බනිසකුයි.
තේ කහට රහ ලබ්බකුයි ආවේ.
අපරාදේ 2500ක්
Mama nam owa den gannema Neha meheth ohoma thama boruwata salli wiyadam wenavaඔය franchise වල christmas එකට කියලා හදන කිසිදෙයක් ගන්න හොද නෑ
මෙලෝ වැඩක් නෑ
දැන් කෑලි 3කට කඩල කන ඒවටත් ගෙවන්න දෙනවද
