බැරි කැසිල් පෙන්ෂන් එකටත් කෙලීවිද ?

Cypress

Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    පෙන්ෂන් ගන්න මිනිස්සුන්ගේනුත් 400/= හෝ 600/= කපන්න යනවා කියල නිවුස් එකක් යනවා කට්ටිය අතරේ :growl: :growl: . දන්නා එකෙක් විස්තර මේකේ දාපියවූ. කපන්න එපා නම් 12 ට කලින් ලියුමක් දෙන්න ඕනෙලු. පොඩ්ඩක් හොයල බලපල්ලා...

    අර ඊයේ එකෙක් කිවුව වගේ ආයේ වරෙන්කො ගෙදරට චන්දේ ඉල්ලගෙන කොස්සෙන් ගහන්නේ පරයෝන්ට:angry::angry::angry:
    කුහක වෙන්න එපා. රාජඵක්ඛ ස' ගේ තැරි දාර බයි වහල් මන්ත්‍රීලා ට V8 ජීප් දෙන්න නේ මේ ඔක්කොම කරන්නේ :angry:
     
    • Haha
    Reactions: Akithama

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,911
    6,791
    113
    39
    Galle
    pension ayata hospitalize unoth gewana insurance ekak wage seen ekak neda.
    podi gank kapala honda health insurance ekak denawa nam eka honda deyak. habai insurance eke salli kohoma awabawitha weida danne naha.
    pension ganna minissunta 400-600 k kiyanneth loku ganak ban
     
    • Like
    Reactions: vito

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,611
    1
    32,363
    113
    - උඩරට -
    Agrahara dan job eke inna ayatath ganna puluwan. eke 200, 500 wage podi ganak maseta kapanne. Habai honda ganak gewanawa health insurance ekak widiyata.
    Pita insurance company wage gasaa kana plan nemei thiyenne.
    Ekama awula Agrahara ganna puluwan government servant lata witharai.
    කියන්න ලේසී උනාට ඕවා ගන්න ලේසී නෑ , ඩොකාගේ ඉදන් හැමෝගෙම විස්තර ඕනී ඊට පස්සේ තමා ඇපෲ කරන්නේ..
     
    • Like
    Reactions: ncpasan

    isuru_

    Well-known member
  • Apr 26, 2011
    1,622
    1,083
    113
    Agrahara insurance eka eka daganna aththatama hodai. wife govenment service wada karanne api gewanawata wadiya benifits aran thiyanawa

    කියන්න ලේසී උනාට ඕවා ගන්න ලේසී නෑ , ඩොකාගේ ඉදන් හැමෝගෙම විස්තර ඕනී ඊට පස්සේ තමා ඇපෲ කරන්නේ..
    loku deyak naa putha hospitalize unama agrahara thiyanawa kiyanna. okkama documents denawa discharge wenakota.
    ------ Post added on Nov 5, 2021 at 11:20 PM
     

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,786
    2,802
    113
    Agrahara dan job eke inna ayatath ganna puluwan. eke 200, 500 wage podi ganak maseta kapanne. Habai honda ganak gewanawa health insurance ekak widiyata.
    Pita insurance company wage gasaa kana plan nemei thiyenne.
    Ekama awula Agrahara ganna puluwan government servant lata witharai.
    yes. meka honda wedak. agrahara wala claims hariyata gewanawa normally.
     
    • Like
    Reactions: Janithsl88

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    කියන්න ලේසී උනාට ඕවා ගන්න ලේසී නෑ , ඩොකාගේ ඉදන් හැමෝගෙම විස්තර ඕනී ඊට පස්සේ තමා ඇපෲ කරන්නේ..
    අග්‍රහාර විතරක් නෙමෙයි බන්, අපි තනියම insurance දැම්මත් කොල පුරවලා බාර දෙන්න වෙන වෙලාවල් තියෙනවා

    yes. meka honda wedak. agrahara wala claims hariyata gewanawa normally.
    Circular eka baluwama waasi kiyala hitenne .
    ------ Post added on Nov 6, 2021 at 5:15 PM
     
    • Sad
    Reactions: charitha2011

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,786
    2,802
    113
    අග්‍රහාර විතරක් නෙමෙයි බන්, අපි තනියම insurance දැම්මත් කොල පුරවලා බාර දෙන්න වෙන වෙලාවල් තියෙනවා


    Circular eka baluwama waasi kiyala hitenne .
    ------ Post added on Nov 6, 2021 at 5:15 PM

    ow math circular eka dakka. meka honda wedak. anduwata wiyadam adu karaganna plan ekak wenna puluwan me welawe ekkenekgen ekathu wena Rs.600 gaana. eka wenna puluwan plan eka. but meken wena wede pension ayata hondai. lifetime insurance cover ekak lebenawa. private insurance dammoth max aurudu 70 withara wenakal thamai ewage benefits denne.
     
    • Like
    Reactions: icepack

    praveendpa

    Active member
  • Jan 18, 2007
    827
    215
    43
    පෙන්ෂන් ගන්න මිනිස්සුන්ගේනුත් 400/= හෝ 600/= කපන්න යනවා කියල නිවුස් එකක් යනවා කට්ටිය අතරේ :growl: :growl: . දන්නා එකෙක් විස්තර මේකේ දාපියවූ. කපන්න එපා නම් 12 ට කලින් ලියුමක් දෙන්න ඕනෙලු. පොඩ්ඩක් හොයල බලපල්ලා...

    අර ඊයේ එකෙක් කිවුව වගේ ආයේ වරෙන්කො ගෙදරට චන්දේ ඉල්ලගෙන කොස්සෙන් ගහන්නේ පරයෝන්ට:angry::angry::angry:
    Katada letter denna one?
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    Agrahara dan job eke inna ayatath ganna puluwan. eke 200, 500 wage podi ganak maseta kapanne. Habai honda ganak gewanawa health insurance ekak widiyata.
    Pita insurance company wage gasaa kana plan nemei thiyenne.
    Ekama awula Agrahara ganna puluwan government servant lata witharai.


    Private අයට තියනව ETF එකෙන් දෙන Medical coverage එක.. ඒකෙනම් 25 000 යි දෙන්නෙ.
     

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    Meka thanikara horakamk awankawa kalanm adugane kiynna oni kamathi aya kiyanna kiyalawath. Meke akamathi kiwwwe nattm kapanawalu meka akamthi kiyanaa widiyak danum deelat na hariyata :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
     

    zXcVx

    Well-known member
  • Aug 1, 2010
    353
    497
    63
    • Sad
    Reactions: Kamal1996

    MARADANA1

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    2,833
    1
    3,826
    113
    JAPAN
    ඕක ඉන්සූරන්ස් එකක් මචන් ඕන අයට ඇප්ලයි කරල මේක පෙන්සන් එකට ඇඩ් කරගන්න පුලුවන් අනවශ්‍ය අයට ඇප්ලයි නොකර ඉන්න පුලුවන්.
    ඇප්ලයි කලොත් විතරයි පෙන්සන් එකෙන් කැපෙන්නේ නැත්නම් නෑ
     

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    ඕක ඉන්සූරන්ස් එකක් මචන් ඕන අයට ඇප්ලයි කරල මේක පෙන්සන් එකට ඇඩ් කරගන්න පුලුවන් අනවශ්‍ය අයට ඇප්ලයි නොකර ඉන්න පුලුවන්.
    ඇප්ලයි කලොත් විතරයි පෙන්සන් එකෙන් කැපෙන්නේ නැත්නම් නෑ
    Waradi. Akamaththa kiynna oni. Nattm automatically kapanwa circuar eka kiyawanna
     
    • Like
    Reactions: vito