කපුට ගැන නේද පොරෝසාන් කියන්නෙමෙන්න මෙන්න හැගිලා උන්න ගු පොන්නය දුවන් ඇවිල්ල

කපුට ගැන නේද පොරෝසාන් කියන්නෙමෙන්න මෙන්න හැගිලා උන්න ගු පොන්නය දුවන් ඇවිල්ල

Yes gal dan chora ban. Food city eke ekath chora. mama nam bonne na. e unta kollo kiyana ewa dananwa.math sahenna dawasakin bn biwwe. mathakath na... 1month +.
cool eka yanna kalin glass ekakata dagena beepan. hoda bite ekak ekka.
mage nam bahina kalaawa dn. thawa tikakin budiyaganna one
gal wala quality eka nam definitely adu karala bn![]()
Ai ban manthree ne.. katagodaya ain wela.. manthree wela ne amathi kama aran apita ariye.. mola 7nomu dn mona manthree da?
Yes gal dan chora ban. Food city eke ekath chora. mama nam bonne na. e unta kollo kiyana ewa dananwa.
Mage bite eka Parippu + Nayi miris sambola + jumbo pinut![]()
Plus this
![]()
beer eka gahana gaman balana vidio eka. (aniwa balapan Supiriyak)
ado api dennage common taste ekak thiyennemn bite ekata ganne jumbo peanuts and cheese. wadiya kanne na, wadinne nathuwa yana nisa
math camping videos balanawa bn
motorcycle camping thama godakma asa.

apita ithin karanna bari dewalne bnado api dennage common taste ekak thiyenne
![]()
![]()

ඔය රාජපක්ෂලා හැතිකරේ තොලොංචි වෙනකං මේ රටට සුගතියක් නෑ.
මුන් අපේ පූරුවෙ කරුමෙට ඉපදුණු කාළකණ්ණි.
