malwane geta gini thibbeth polosiye un gihinluneමුට දෙන්න තිබ්බේ අර 9 වෙනිදා ගෙවල් ගිනිතිබ්බ දවස් වල. දැන් නම් බැ ඉතින්..
ratema minminissu eliyata basse nathnam munta athak tjiyanna ba bn. Mun kohomath missing wei gal karapu sallith ekka.rate karume ape karume thamai. Wesige puthage muna dakiddi maragena kanna hithenawa. Ratatama hukawala hina wewi inna hati.අනිවාරෙන් මුන් හොරා කාපු සල්ලි ජීවිතේට අල්ලන්න වෙන්නේ නැ මොකා බයිලා ගැහුවත්.. මුන් වෙලාවට මාරු වේවි.malwane geta gini thibbeth polosiye un gihinluneratema minminissu eliyata basse nathnam munta athak tjiyanna ba bn. Mun kohomath missing wei gal karapu sallith ekka.rate karume ape karume thamai. Wesige puthage muna dakiddi maragena kanna hithenawa. Ratatama hukawala hina wewi inna hati.
අනිවා. හොරා කාපුවා එලිපිට තියන්නෙ නෑනෙ බං. පුරුදු වෙන්න හොරකම් කරනව නෙමේනෙ... අනික රටට මෙහෙම වෙන්න හේතුව හොරාකෑමටත් වඩා mismanagement කියලයි මටනම් හිතෙන්නෙඅනිවාරෙන් මුන් හොරා කාපු සල්ලි ජීවිතේට අල්ලන්න වෙන්නේ නැ මොකා බයිලා ගැහුවත්.. මුන් වෙලාවට මාරු වේවි.
පව් පල දෙනවා කියන එක අත්තක් හැබැයි ගිය ආත්මේ ඒවා තමා මේ ආත්මේ පල දෙන්නේ.පිස්සුද බං පව පල දෙනව කියන ඵක තනිකරම බොරුවක්..මුන්ව පැත්තකට දාපං..අපේ ජීවිතේ අපිට කැ@ වැඩ කරපු කීදෙනෙක් අද අපිට වඩා හොඳට ඉන්නවද කියල හොයල බලපං..හිත හොඳ සාධාරණව හිටපු කීදෙනෙක් මේ වෙනකොට හිතාගන්නවත් බැරි විදිහට 0ටම වැටිල හරි අකාලයේ ඵක පාරටම මැරිල හරි තියෙනවද කියල හොයල බලපං..ඉතිං මුන්ට කොහේ පවක් පල දෙන්නද..ඕවා ඔක්කොම බයිලා..රටේ කරුමෙට ජීවත්වෙනව අවුරුදු 90කට වඩා..නාකි මයිනත් ඵහෙමයි..සිම්බාබ්වේ වල මුගාබේ වගේ නාකි වෙලා හොරිකඩ හැදිල මැරෙනකන්ම ජීවත් වෙනව උපරිම සැප අරන්.

E math beer dekak genawa banඅනිවා. හොරා කාපුවා එලිපිට තියන්නෙ නෑනෙ බං. පුරුදු වෙන්න හොරකම් කරනව නෙමේනෙ... අනික රටට මෙහෙම වෙන්න හේතුව හොරාකෑමටත් වඩා mismanagement කියලයි මටනම් හිතෙන්නෙ


Balapa pradeshiya saba wala indala pottuwe horu nidalle, ponila karapu hariyakdan aayema eli behela neda hora hethikarea
mu dn mona manthree da?Ai ban manthree kenek ta mechchara police arakshawa.. eken ma therenawa ne.. balla thama yata indan game gahanawa . Mey hukannawa henayak gahala hari marenne nah ne.. sakkili balla .
ado cheers komloE math beer dekak genawa ban![]()
![]()
![]()
adareiekenma hodeado cheers komloadarei
math sahenna dawasakin bn biwwe. mathakath na... 1month +.ekenma hode
uba oka adala gaththa nisaa matath mathak une fun ekak daanna one kiyala. me maasa 3 kin withara ban
