ඔය උබ කියන පිරිමි මයිනඩ් සෙට් එකෙන් තමයි මෙච්චර කල් ආන්ඩු මාරු කලේ.sirawatama ban... ponna mindset munge
ahinsaka minissu unge kenthiya eliyata dammath waradi
mata chance wkak awoth amuwen kapanawa basila anith eunui
me wage ponna mindeset ekka munwa elawanna ba
How about manik ?මමත් ආසම ආන්ටි පාරක් බන්.. අරින්න අරින්න කෙඳිරි ගායි
ගන්න කෙනෙක් නැහැ බන්දෙපැත්තම එකයි බන්. UNP එක ආවත් රාජපස්ස පවුල ආවත් ගසා කෑම නවතින්නේ නැහැ. මම නම් කියන්නේ දීලා දාපල්ලා වෙන රටකට ගෙඩිය පිටින්![]()
![]()
බැරිද නිකන් Puerto Rico වගේ ඇමෙරිකාවට දෙන්න. උන් use කරන්නේ USD අනික කෙලින්ම යන්න පුළුවන් ඇමෙරිකාවට (no visa) ගිහිල්ල වැඩ කරන්න පුළුවන් මොකද උන් US Citizens ල හින්ද. ඔක්කොම අයිතීන් තියෙනවා චන්ද අයිතිය ඇරෙන්නගන්න කෙනෙක් නැහැ බන්
චීනත් මග අරිනවා
ඉන්දියාවත් පල
නොකියා පලා බෙදනවා
dei deela salli tika basil ganiබැරිද නිකන් Puerto Rico වගේ ඇමෙරිකාවට දෙන්න. උන් use කරන්නේ USD අනික කෙලින්ම යන්න පුළුවන් ඇමෙරිකාවට (no visa) ගිහිල්ල වැඩ කරන්න පුළුවන් මොකද උන් US Citizens ල හින්ද. ඔක්කොම අයිතීන් තියෙනවා චන්ද අයිතිය ඇරෙන්නඅපේ උන්ට දෙන්නම හොඳ නැති එක තමා චන්ද අයිතිය බන්
![]()
ඊට පස්සේ ඔක්කොම control වෙන්නේ ඇමෙරිකාවට ඕන විදියටdei deela salli tika basil gani

ඒ කාලේ රාජපක්ෂ ල නම් කිව්වේ ලෝකෙම ලංකාවෙ වටිනාකම නිසා ගන්න පොරකනව කියල..ගන්න කෙනෙක් නැහැ බන්
චීනත් මග අරිනවා
ඉන්දියාවත් පල
නොකියා පලා බෙදනවා
මිනිස්සුන්ගේ පීඩනය ඵළියට ඵන ක්රම වෙනස් ඒ ඒ පුද්ගලයා අනුව..සුද්දො වුනත් ෆක්,බිච්,මදර් ෆකර් ගගා කථා කරන්නේ ඔය තද වුනහම..ඕකට ඔච්චර හිත රිදවගන්න දෙයක් නෑ.උඹල ගෝඨට කැමතිම නෑ කිව්වට යටි හිතෙන් තාමත් ගෝඨට නේද..![]()