සම්බන්ධතා කැඩුණේ මොනවා වෙලාද?සල්ලි නම් බලන්නෙම නෑ බන් මම . මට තියෙන්නේ love and sex දෙක එකට ලැබුනේ නෑ කිසි වෙලාවක
එක්කෝ love නිසා sex යට ගියා . නැත්තම් මම ආස කරන පෙනුම නෙවේ . කොහොම හරි මට හිතිලා නෑ ඒ දෙන්න ගැනම ලොකුවට . ඒත් love නම් තදින් දැනුනා
------ Post added on Jul 29, 2023 at 8:48 PM
Understanding ???being honest and loyal > beauty > education > money > being sexually active girl
Dan inne tiktok wesiyo...මොනවද බලන්න ඕනේ.
ආශ්රය කර කර බලන්න ගියාම දෙගොල්ලොන්ගේම හිත රිදෙනවා . මම දැනට 2 ක් ආශ්රය කරා එකක් ඉවර වෙද්දී එකක් වගේ .හැබැයි අවසානේ එච්චර සතුටුදායක නෑ . මට කෙසේ වෙතත් එයාල ටිකක් රිදුනා මට වඩා . ඔය ඔක්කොම කිසි දෙයක් හොයන්නේ නැතුව සෙට් වෙලා .
go after her againLoyal
Educated
Kind
Sexually compatible
Strong-willed
& of course loving
There was a girl who had all these qualities, but my foolishness made her hate me.
monawa welada break unemage kalin ekath ehemai kochchara katha kalath ahan inna Puluwan athi wenne na . but dan nam kawuruth ne thniyen inne..
කම්මැලිද, කුලේ, පවුලේ උන්ගේ හැටි, ඒකි උබව යූස් කරන එකියක්ද කියන ඒවා වගේ තමයි. ගෑනියෙක් ගන්නකොට ගෑනි විතරක් ගනින්. පවුලේ උන් ඈත් කරපන් ඒකි හිටපු පවුලෙන් පලවෙනි දවසේ ඉඳලම නැත්නම් පුකේ අරිනවා ඔක්කොමලා එකතුවෙලා. ගෑනිගේ පවුලට ඕනවට වඩා පුක දෙන්න යන්න එපා. ගෑනිට උනත් ඕනවට වඩා පුක දෙන්න යන්න එපා. උඹේ තත්වේ බල්ලට යනවා. අලි පුකෙන් හිටපන්. ගෑනු කැමති එහෙම පිරිමින්ට. උඹේ ප්රශ්න ඕනවට වඩා පොන්සි වගේ කියන්න, පෙන්නන්න නම් යන්න එපා බල්ලටම වැටෙනවා. උබට තියෙන රෙස්පෙක්ට් එක නැතුව යනවා. ගෑනිව විසවාස කරන්න එපා ගොනා වගේ ඕනවට වැඩිය. ඒකිගේ පවුලෙන් පුළුවන් තරම් ඈත් කරලා තියපන් පුළුවන් තරම් ඈත් වෙලා ඉඳපන්. පොකට් එකටත් හොඳයි ප්රශ්නත් අඩුයි. පව් නේ කියලා පුක දුන්නොත් විනාසේ තමයි. පිරිමියෙක් වගේ ඉඳපන්. ගුඩ් ලක්මොනවද බලන්න ඕනේ.
ආශ්රය කර කර බලන්න ගියාම දෙගොල්ලොන්ගේම හිත රිදෙනවා . මම දැනට 2 ක් ආශ්රය කරා එකක් ඉවර වෙද්දී එකක් වගේ .හැබැයි අවසානේ එච්චර සතුටුදායක නෑ . මට කෙසේ වෙතත් එයාල ටිකක් රිදුනා මට වඩා . ඔය ඔක්කොම කිසි දෙයක් හොයන්නේ නැතුව සෙට් වෙලා .
මිට්ටො දියුණු වෙලා නෙහ්පුදුමයි තාම කවුරුවත් පෙට්ටිය ගැන කියලා නෑ
කොමෙන්ට් කියවාකොමෙන්ට් කියවා දැනුම ලබා ගැනීමට පැමිණියෙමි.
I was going to bn.. then I heard that she got engaged. It’s a long story bn. She’s the one that got away.go after her again
monawa welada break une
------ Post added on Jul 30, 2023 at 11:58 AM
මේකෙ උන් කියන විදියෙ ගෑනු හොයද්දි උබ නාකි වෙලා. ඇන්ටි කෙනෙක් හොයාගනින් ඊට පස්සෙ.