gedarin kamathi ne kiyala . mn danne ai modda reason eka kiyala ehema wenna eth ehema kiyala thmayi giye..monawa welada break une
------ Post added on Jul 30, 2023 at 11:58 AM
gedarin kamathi ne kiyala . mn danne ai modda reason eka kiyala ehema wenna eth ehema kiyala thmayi giye..monawa welada break une
------ Post added on Jul 30, 2023 at 11:58 AM
puka sudu kollo lankawe nam adu athi ne. umba pita ratakada innePuka sududa kiyla mnnm mulinma balanne
Lankawe bnpuka sudu kollo lankawe nam adu athi ne. umba pita ratakada inne![]()
apart from these should be sexually active.pirisidukama(kakul deka dakkama hithaganna puluwan),educated,her family must not have insane attitudes,must be at least educated for A/L,not be soo much beautiful or soo much ugly,should not have abnormal money spending ,should have a job
kellage lassana ona neddaමටනම් ප්රදානම දේ වෙන්න ඕනේ අවංකකම සහ බුද්ධි මට්ටම තමයි. අනිත් දේවල් එන්නේ ඊළගට. ඔය දෙක නැත්නම් අනිත් මොනවා තිබ්බත් පවුල් ජිවිතයක් ගෙනියන්න අමාරුයි
ගෑනු දරිවියෙක් නෙමෙයි නම් කියන තැන ඉඳන් අඩ්වයිස් දෙනවා නම් දෙන්න වෙන්නේ @tupac97 ට තමාගෑණු දැරිවියෙක් නම් හිමීට කතා කරන්න ඕන.මගේ එක්කෙනා නම් එහෙමයි. කණට කොදුරනවා වගේ එයා කතා කරන්න ගත්තම. කෑගැහිලි නෑ, කච කච සද්ද නෑ.
![]()
Puka loku kellak thoragannapuka sudu koheda ban lankawe unge. sudu nangila thamai ithin okkoma sudu.
හේතුවමම කියන්නෙ බදින්න එපා
බදින්න ඕනෙම නන් ඇම්ඩන්ගෙ උත්තරෙ බලපම්