Shaking what? The front tail?21+ still no love, only shaking
Shaking what? The front tail?21+ still no love, only shaking
21+ still no love, only shaking
මූව බය කරන්න එපා බං. ඕවා පටලන් වැඩක් කරන්න බෑ.25 වෙනකොට වත් හොඳ කෙල්ලෙක් හොයලා තියාගනින්. නැත්නම් බඳින්න වෙන්නෙ Used තමයි.
මූව බය කරන්න එපා බං. ඕවා පටලන් වැඩක් කරන්න බෑ.
Oh gosh.21+ still no love, only shaking
std?full-service
thama campus nedමට 29 යි බං.ඔහොම ඉඳපන් තව.
මමත් bit පටන් ගත්තනේ. තාම 1 st year.
thama campus ned
std?
thama campus ned
------ Post added on Oct 20, 2023 at 2:46 PM
me wage kellek set unoth nam hodai
------ Post added on Oct 20, 2023 at 2:49 PM
තාම රිනිවල් නෑනේද මේපාර සෑහෙන පරක්කුයිමමත් bit පටන් ගත්තනේ. තාම 1 st year.
හදිස්සි වෙන්න එපා බං ඔවට. උබටනම් ඕනේ තරම් තව කල් තියෙනවා.
lamayata 18 k weddi wayasaමමත් bit පටන් ගත්තනේ. තාම 1 st year.
හදිස්සි වෙන්න එපා බං ඔවට. උබටනම් ඕනේ තරම් තව කල් තියෙනවා.

Maths අවුල්නේ මචන්. 2 nd sem එකේනම් ඔක්කොම හොඳට තියෙනවා. 2 nd year යන්න january repeate කරන්න වෙනවාReconditioned epada? Hoda offers ekka ganna puluwan wei babalath ekk unath
ලඟදි රිසල්ට්ස් ආවනේහ්තාම රිනිවල් නෑනේද මේපාර සෑහෙන පරක්කුයි
------ Post added on Oct 20, 2023 at 2:57 PM
ලමයි ඉන්න කෙනෙක් බැඳපන් නැත්තං කැම්පස් එකේ යාළුවෙක් එක්ක ළමයෙක් හදල තියාගන්න වගේ බැරිවෙයි දlamayata 18 k weddi wayasa![]()
එහෙමදMaths අවුල්නේ මචන්. 2 nd sem එකේනම් ඔක්කොම හොඳට තියෙනවා. 2 nd year යන්න january repeate කරන්න වෙනවා
තනිකර අවුරුද්දක්ම. Bit එකම විතරක් කරන කෙනෙක්ට පට්ට අවුල්.ලමයි ඉන්න කෙනෙක් බැඳපන් නැත්තං කැම්පස් එකේ යාළුවෙක් එක්ක ළමයෙක් හදල තියාගන්න වගේ බැරිවෙයි ද
එහෙමදඕක මැචුවර් අයට කොහොමත් කචල් පේපර් එකක් ස්කූල් මැත්ස්නෙ තියෙන්නේ. year එකම රිපීට් කරන්න වෙනවා එක ඉන්ටේක් එකයිනෙ තියෙන්නේ අවුරුද්දටම.ගිය අවුරුද්දේ ඉඳන්නෙ ඔය අලුත් නීතිය හින්දා ළමයින්ගෙ කාලය නාස්ති වෙනවා අපරාදෙ වෙනස් උනොත් හොඳයි ඕක.
25 වෙනකොට වත් හොඳ කෙල්ලෙක් හොයලා තියාගනින්. නැත්නම් බඳින්න වෙන්නෙ අවුල් කෙල්ලො තමයි. ලව් එකක්ම බඳින්න බලපන්.
PS - අයියලා වශයෙන් අපේ අත්දැකීම බොට කිව්වෙ.
mage yaluwekuge wife ehema thama harima niwuna thanpath.. hemin katha karna kene... balanakota mekita anapu nathi ekek na wata pitawe..ගෑණු දැරිවියෙක් නම් හිමීට කතා කරන්න ඕන.මගේ එක්කෙනා නම් එහෙමයි. කණට කොදුරනවා වගේ එයා කතා කරන්න ගත්තම. කෑගැහිලි නෑ, කච කච සද්ද නෑ.
![]()
චීන්නු ගාව මෙෂින් තියෙනවා. වෙඩින් ඕනිත් නැති එකේ හොද බ්රෑන්ඩ් එකකින් ගනින් ටිකක් වියදම් කරල21+ still no love, only shaking
අපස්මාරය කියල වීඩියෝ දාන්නේ එයාල නේගෑණු දැරිවියෙක් නම් හිමීට කතා කරන්න ඕන.මගේ එක්කෙනා නම් එහෙමයි. කණට කොදුරනවා වගේ එයා කතා කරන්න ගත්තම. කෑගැහිලි නෑ, කච කච සද්ද නෑ.
![]()
elon ekk hoygttm ekk gnwචීන්නු ගාව මෙෂින් තියෙනවා. වෙඩින් ඕනිත් නැති එකේ හොද බ්රෑන්ඩ් එකකින් ගනින් ටිකක් වියදම් කරල

මගේ එක්කෙනා නම් එහෙම නෑ. කොටින්ම කිව්වොත් "එයා එහෙම නෑ" කියලා තමයි මහත්තයො මට කියන්න තියෙන්නෙ.mage yaluwekuge wife ehema thama harima niwuna thanpath.. hemin katha karna kene... balanakota mekita anapu nathi ekek na wata pitawe..