බිරිඳගේ නොසන්සිෙඳන කාම ආසාවට අධිකරණ පිහි

Radioactive

Member
Jul 22, 2014
10,047
732
0
මේක තේරෙන්නේ නැති වුන් මෙහෙම හිතන්න, දැන් අතේ පාරක් ගහන්න, ගහලා බඩු ගියාට පස්සේ ආයි ගහන්න එවලේම පොඩි break එකක් වත් නැතුව, ඊට පස්සේ ආයි ගහන්න. ඔහොම කරන්න බෑ ගොඩක් එවුන්ට නමුත් ගෑණුන්ට පුලුවන් multiple orgasm ගන්න එක පිට 20 ක් වුනත් මහන්සි වෙනකම්. පිරිමි කියන්නේ ඇලුමීනියම් හැලියම් වගේ ටක් ගාලා රත් වෙනවා ,ගෑණූ කියන්නේ මැටි හැලියක් වගේ හිමින් රත් වෙන්නේ ඒ වගේම තමයි නිවෙන කොටත්. බඩු ගිය හැටියේ කොල්ලන්ට sex එපා වෙනවා ටිකක් වෙලා යනකම් නමුත් ගෑණූන්ට එහෙම නෑ ඒක ටික ටික අඩු වෙන්නේ, ඒ වගේම තමයි ගෑණු කියන්නේ ගිනි කන්දක් වගේ නිද්‍රාව ඉන්න කොට කන්‍යාවියක් වගේ ,කිසිම ශබ්ධයක් නෑ නමුත් පුපුරන්න ගත්තම ආයි වටේ පිටේ ඉන්න හැමදෙයක්ම විනාශ කරගෙන පුපුරන්නේ මේ වගේම තමයි ගෑනුන්ගේ ලිංගික තෘප්තිය හරියට මිනිහා වැඩේ දුන්නොත් ගෑණි ආයි වැදගෙන එන්නේ පස්සෙන් වදයක් වෙන්නම (කෑගහන්න ගත්තමත් මේ වගේ)
 

Nether Realm

Member
Sep 12, 2014
33
3
0
ලංකාවේ එකෙක්ට වුනත් එච්චරම තමයි, ඕනෙම දෙයක් ඕනවට වඩා හොද නෑ. උබ ෂුවර් එකට බැදලා නැතුව ඇති.

:yes::yes::yes:

ලංකාවේ මෙහෙම උනා නම් එහෙම වෙන්නෙ නැ කියන එකෙක්වත් බැඳපු උන් නෙමෙයි :yes:
 

Nether Realm

Member
Sep 12, 2014
33
3
0
ගෑණුන්ට පුලුවන් multiple orgasm

:yes: එක ඇත්ත,එත් ලංකාවේ ගොඩක් මිනිස්සු තමුන්ගේ ගැහැණු මනුස්සයාට එක සුරාතනයක් වත් හරියට දෙනවාද කියන එකයි පුරස්නේ.
 

Radioactive

Member
Jul 22, 2014
10,047
732
0
:yes: එක ඇත්ත,එත් ලංකාවේ ගොඩක් මිනිස්සු තමුන්ගේ ගැහැණු මනුස්සයාට එක සුරාතනයක් වත් හරියට දෙනවාද කියන එකයි පුරස්නේ.

:yes: ලංකාවේ පෝර්න් වල වුනත් එහෙමනේ කොල්ලා ගැහුවා, දැම්මා ගියා, කෙල්ලට හරියට ආතල් එකක් වත් දෙන්නේ නෑ ඉතින් ගොඩක් බැදපු ගෑණුන්ට ටිකක් කලක් යනකොට sex එපා වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද. :rolleyes: ඊට පස්සේ මුන් කියනවා ගෑණි දෙන්නේ නෑ අරවා මේවා කියලා. :P
ගෑණිට හරියට සුරාන්තය දෙන්න ඕනේ එතකොට තමයි ඒකිත් කැමති වෙන්නේ sex වලට.
 

Nether Realm

Member
Sep 12, 2014
33
3
0
:yes: ලංකාවේ පෝර්න් වල වුනත් එහෙමනේ කොල්ලා ගැහුවා, දැම්මා ගියා, කෙල්ලට හරියට ආතල් එකක් වත් දෙන්නේ නෑ ඉතින් ගොඩක් බැදපු ගෑණුන්ට ටිකක් කලක් යනකොට sex එපා වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද. :rolleyes: ඊට පස්සේ මුන් කියනවා ගෑණි දෙන්නේ නෑ අරවා මේවා කියලා. :P
ගෑණිට හරියට සුරාන්තය දෙන්න ඕනේ එතකොට තමයි ඒකිත් කැමති වෙන්නේ sex වලට.


එකට හෙතු තමා අපේ පිරිමින්ගේ කුහකතවය සහ ලිංගික අධ්‍යපනයේ මද කම.

අනික අපේ ගොඩක් පිරිමි හිතාගන ඉන්නෙ පිරිමි ඔන බලු වැඩක් කලාට කමක් නැ ගැනි සුද්ද වෙන්න ඔනේ කියලා,මෙකේ ඉන්නෙ පුදුම කුහක උන් ටිකක් තමා,පත්තිනි අම්මලා බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ ලෝකයේ තියන ඔක්කොම ජඩ වැඩ ටික කරලා,අනේ අම්මපා මෙහෙමත් උන්.මට ඔහොම හාදයෙක් මේ ලඟදි හම්බවුනා,මම මනුස්සයාට කට උත්තර නැති වෙන්නෙ කිව්වා.
 

nml

Active member
  • Jul 19, 2006
    151
    38
    28
    මෙහේම ගැණු අපිට නෑ ,හිටියත් බෑ කියන්නෙත් නෑ
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Mata duka , oya vage gahanu inna India vala ahinsaka kellonta hirihara karana eka. India vala Sthri dushakayannta oya dara dadu ganiva kasadha badina lesa law ekak genna ona. Oya yakada gahani amaruva sadahatama suvapath karavi.
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0

    එකට හෙතු තමා අපේ පිරිමින්ගේ කුහකතවය සහ ලිංගික අධ්‍යපනයේ මද කම.

    අනික අපේ ගොඩක් පිරිමි හිතාගන ඉන්නෙ පිරිමි ඔන බලු වැඩක් කලාට කමක් නැ ගැනි සුද්ද වෙන්න ඔනේ කියලා,මෙකේ ඉන්නෙ පුදුම කුහක උන් ටිකක් තමා,පත්තිනි අම්මලා බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ ලෝකයේ තියන ඔක්කොම ජඩ වැඩ ටික කරලා,අනේ අම්මපා මෙහෙමත් උන්.මට ඔහොම හාදයෙක් මේ ලඟදි හම්බවුනා,මම මනුස්සයාට කට උත්තර නැති වෙන්නෙ කිව්වා.

    ඔව් ඔව් ඕක හැබැයි දෙපැත්තේම තියෙනවා. මම දන්න මුස්ලිම් කොල්ලක් ඉන්නවා ,ඌ අමූ බඩු කාරයා (ඌ ඉස්සර අපේ lecturer කෙනෙකුටත් ලයින් දැම්මා) ඌ කියනවා ඌ බදින දවසට කෙල්ලට පෙට්ටිය නැත්නම් බදින්නේ නෑලු.
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    :yes: එක ඇත්ත,එත් ලංකාවේ ගොඩක් මිනිස්සු තමුන්ගේ ගැහැණු මනුස්සයාට එක සුරාතනයක් වත් හරියට දෙනවාද කියන එකයි පුරස්නේ.
    ඇත්ත බන් ඇන්න පැන්න ගියා
    ඕක තමයි සීන් එක කෙල්ල්ක්ට දැනෙන්න ආතල් එක දුන්නොත්
    එකීටත් සතුටුයි අපිටත් සතුටුයි
    හැමදාම ඒ සතුට තියේවි
    සමහර එවුන් හිතන් ඉන්නවා කෙල්ලොනට මේව ගැන අදහසක් නෑ උන්ගෙ කැමැත්තක් නෑ ලොල් සින් ගොඩයි
    ඒ උනාට ගොඩක් කෙල්ලො ගෑණු ආසයි බන් ඕවට උන්ගේ හිතයට ඔය ආසාවල් ගොඩක් තෙරපෙනව ඒ අසාවල් පිනවන්න පුළුවන් කෙනෙක් හම්බුනාම ඕනෑම කෙනෙක් එයාගෙන් ඈත් වෙන්න හදන්නෙ නෑ
    ගොඩක් අවුල් උනත් නැතිවෙනවා ඊට පස්සෙ ගොඩක් ක්ලෝස් වෙනවා