ලංකාවේ එකෙක්ට වුනත් එච්චරම තමයි, ඕනෙම දෙයක් ඕනවට වඩා හොද නෑ. උබ ෂුවර් එකට බැදලා නැතුව ඇති.
uba issella badala balahaanko ohoma puluwanda kiyalanympho bitch
http://www.returnofkings.com/33304/how-to-turn-your-girl-into-a-nympho
ලන්කාවෙ එකෙක්ට ඔහොම චාන්ස් එකක් ආව නම් හනුම දර පලනව වගේ තියෙයි

ලංකාවේ එකෙක්ට වුනත් එච්චරම තමයි, ඕනෙම දෙයක් ඕනවට වඩා හොද නෑ. උබ ෂුවර් එකට බැදලා නැතුව ඇති.




ගෑණුන්ට පුලුවන් multiple orgasm
එක ඇත්ත,එත් ලංකාවේ ගොඩක් මිනිස්සු තමුන්ගේ ගැහැණු මනුස්සයාට එක සුරාතනයක් වත් හරියට දෙනවාද කියන එකයි පුරස්නේ.එක ඇත්ත,එත් ලංකාවේ ගොඩක් මිනිස්සු තමුන්ගේ ගැහැණු මනුස්සයාට එක සුරාතනයක් වත් හරියට දෙනවාද කියන එකයි පුරස්නේ.
ලංකාවේ පෝර්න් වල වුනත් එහෙමනේ කොල්ලා ගැහුවා, දැම්මා ගියා, කෙල්ලට හරියට ආතල් එකක් වත් දෙන්නේ නෑ ඉතින් ගොඩක් බැදපු ගෑණුන්ට ටිකක් කලක් යනකොට sex එපා වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද.
ඊට පස්සේ මුන් කියනවා ගෑණි දෙන්නේ නෑ අරවා මේවා කියලා. 
ලංකාවේ පෝර්න් වල වුනත් එහෙමනේ කොල්ලා ගැහුවා, දැම්මා ගියා, කෙල්ලට හරියට ආතල් එකක් වත් දෙන්නේ නෑ ඉතින් ගොඩක් බැදපු ගෑණුන්ට ටිකක් කලක් යනකොට sex එපා වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද.
ඊට පස්සේ මුන් කියනවා ගෑණි දෙන්නේ නෑ අරවා මේවා කියලා.
ගෑණිට හරියට සුරාන්තය දෙන්න ඕනේ එතකොට තමයි ඒකිත් කැමති වෙන්නේ sex වලට.
එකට හෙතු තමා අපේ පිරිමින්ගේ කුහකතවය සහ ලිංගික අධ්යපනයේ මද කම.
අනික අපේ ගොඩක් පිරිමි හිතාගන ඉන්නෙ පිරිමි ඔන බලු වැඩක් කලාට කමක් නැ ගැනි සුද්ද වෙන්න ඔනේ කියලා,මෙකේ ඉන්නෙ පුදුම කුහක උන් ටිකක් තමා,පත්තිනි අම්මලා බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ ලෝකයේ තියන ඔක්කොම ජඩ වැඩ ටික කරලා,අනේ අම්මපා මෙහෙමත් උන්.මට ඔහොම හාදයෙක් මේ ලඟදි හම්බවුනා,මම මනුස්සයාට කට උත්තර නැති වෙන්නෙ කිව්වා.
එක ඇත්ත,එත් ලංකාවේ ගොඩක් මිනිස්සු තමුන්ගේ ගැහැණු මනුස්සයාට එක සුරාතනයක් වත් හරියට දෙනවාද කියන එකයි පුරස්නේ.