බිස්කට්, චොක්ලට් වර්ජනය කරමු.

xVOLDYx

Well-known member
  • Nov 25, 2020
    3,098
    8,213
    113
    ඩොටේ
    Muu kiyana aarthika න්‍යාය harida? Commerce karapu un kiyapan.
    commerce කරලා නෑ, ඒත් මේ කියන දේ වෙන්න පුලුවන් කියලා හිතෙනවා. expire වෙන්න මාස 2ක් වත් වෙද්දි ඕවා discount දාලා විකුණයි
     

    stranger123

    Well-known member
  • Dec 10, 2014
    475
    1,691
    93
    දැන් ඕවා ගන්න හිතෙන්නේ වත් නෑ. ගෙදරට අත්‍යවශම බඩු ටික ගත්තාම කොහොමත් සල්ලි අතේ ඉතුරු වෙන්නේ නැහැ. තිබුණත් බිස්කට් ගන්නවා දැන් පේන්නේ ඕනේ නැති වියදමක් වගේ. නරියා වුණත් කිව්වානේ අන්තිමේදී මිදි තිත්තයි කියලා, ඒ වගේ තමයි දැන්.
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,287
    4,132
    113
    ජරාව කන්න එපා බං, දැන් හදන බිස්කට් ජාති බීම ජාති චොක්ලට් ජාති කොහොමත් අන්තිමයි කියලා තමයි හැමෝම කියන්නේ.
    ඔව් හැබය් දැන් chocolate බිස්කට් එකත් නිකන් සීනි විතරය් මෙලෝ රහක් නැ :(
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • He only saw one aspect. Yeah, demand will decrease. but still, a lot of customers can afford this price. So biscuit companies can drop the supply to meet the demand (yeah they have to cut some corners) Then they can maintain the price.
    When things got normalize demand will increase eventually.

    So don't expect a price drop. If you can't afford it, don't buy that's it. You can bake cookies on your own .BTW homemade cookies are fantastic 🤤.
     

    HmNRazor

    Well-known member
  • ඔව් හැබය් දැන් chocolate බිස්කට් එකත් නිකන් සීනි විතරය් මෙලෝ රහක් නැ :(
    ඉස්සර බං චොක්ලට් බිස්කට් ගන්නේ අර මැද්දේ තියන චොකලට් තට්ටුව දිව උඩ දාගෙන ඉන්න දියවෙලා යනකම්, පට්ටම රසක් තිබ්බේ ඒ කාලේ නම්! good old days :(
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,287
    4,132
    113
    ඉස්සර බං චොක්ලට් බිස්කට් ගන්නේ අර මැද්දේ තියන චොකලට් තට්ටුව දිව උඩ දාගෙන ඉන්න දියවෙලා යනකම්, පට්ටම රසක් තිබ්බේ ඒ කාලේ නම්! good old days :(
    උබට කියන්න මන් ලගදි keels එකෙන් මන්චි chocolate wafers ලොකු packet එකක් ගත්ත, ගෙදර ඇවිල්ල කනකොට එකෙන් එන්නේ orange රහක් :lol: පාටත් chocolate එත් රහ orange :lol:
     

    HmNRazor

    Well-known member
  • උබට කියන්න මන් ලගදි keels එකෙන් මන්චි chocolate wafers ලොකු packet එකක් ගත්ත, ගෙදර ඇවිල්ල කනකොට එකෙන් එන්නේ orange රහක් :lol: පාටත් chocolate එත් රහ orange :lol:
    අප්පට හැමිනෙනව ඉතින්! මේ ඊයේ පෙරේදා දැක්කා කවුද දාලා තියනවා යෝගට් හැන්දක් කාඩ්බෝඩ් කරලා කියලා හේතුව දන්නේ නෑ cost cutting කියලා සමහර උන් කියලා තිබ්බා, මට සෙනිකව හිතුනේ හැන්ද එහෙම නම් යෝගට් එකේ ingradiants වලට කොහොම හැමිනවලා ඇතිද කියලා.
     

    Phonemy

    Well-known member
  • Jan 2, 2018
    2,286
    1
    2,535
    113
    දැන් ඕවා ගන්න හිතෙන්නේ වත් නෑ. ගෙදරට අත්‍යවශම බඩු ටික ගත්තාම කොහොමත් සල්ලි අතේ ඉතුරු වෙන්නේ නැහැ. තිබුණත් බිස්කට් ගන්නවා දැන් පේන්නේ ඕනේ නැති වියදමක් වගේ. නරියා වුණත් කිව්වානේ අන්තිමේදී මිදි තිත්තයි කියලා, ඒ වගේ තමයි දැන්.
    මේ කතාව හරි,ගෙදරට ඕනි අත්‍යවශම බඩු ගන්නත් දැන් සල්ලි මදි එකේ ඕවා ගන්නේම නැති තරම්,මමත් දැන් ගණන් වැඩි උනාට පස්සේ කඩෙන් ගෙන්නේම නෑ,ළඟ තියෙනවා කිස්ට් බිස්කට් ෆැක්ටරි එක, ඒකේ වැඩ කරන අයට රූ 1000ක් වටිනා බිස්කට් රූ 500දෙනවා,එහෙම ගෙන්න ගන්නවා, ඒක මාසෙකට විතර ඇති,ඉස්සරනම් kist බිස්කට් kaweth නෑ 😂😂
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,984
    17,617
    113
    Nowhere
    මේ කතාව හරි,ගෙදරට ඕනි අත්‍යවශම බඩු ගන්නත් දැන් සල්ලි මදි එකේ ඕවා ගන්නේම නැති තරම්,මමත් දැන් ගණන් වැඩි උනාට පස්සේ කඩෙන් ගෙන්නේම නෑ,ළඟ තියෙනවා කිස්ට් බිස්කට් ෆැක්ටරි එක, ඒකේ වැඩ කරන අයට රූ 1000ක් වටිනා බිස්කට් රූ 500දෙනවා,එහෙම ගෙන්න ගන්නවා, ඒක මාසෙකට විතර ඇති,ඉස්සරනම් kist බිස්කට් kaweth නෑ 😂😂
    eka melo rahak nane. eka parak gatta. biscuit bake wela wadi. samahara ewa pichcila