බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න අයිඩියා එකක් ඕනද? එන්න ඇතුලට

Erzo

Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    මමද ඇතුලු සුවහසක් කිරි වැසියන්ගෙ අභිවෘද්ධිය උදෙසා තමන්ට තියෙන බිස්නස් අයිඩියාස් මේ නූලෙ ශෙයාර් කරගමු කොම්ලනේ.

    වෙන බහුබූත, කුණුහරුප දාන්න එපා. බිස්නස් අයිඩියා විතරක් දාපල්ල.

    කැමති එකෙක් කැමති දෙයක් කරල දියුණු වෙයි ඒවගෙන් අයිඩියා එකක් අරගෙන.
     
    Last edited:

    travis bickle

    Junior member
  • Nov 8, 2024
    27
    38
    13
    Get quality fabrics from Maharagama, give them to small garment factories,make a design and then print oversized t shirts…sell the finished products to small clothing shops for wholesale price.”not on websites or facebook marketplace***” (also try to make floral cuban collar shirts).
    I made over 1 million LKR doing this during last year’s April avurudu season
     

    nidarsha91

    Well-known member


  • සල්ලි හම්බෙනව කියල, අනිත් උන් කරනව කියල එක එක දේවල් කරන්නෙ නැතුව, තමන්ට පුළුවන් දේ වෙනුවෙන් පුප ඉරාගෙන වැඩ කරල දිනපල්ල මගෙ එකාල ඔක්කොම. තමන්ට පුළුවන් දේ හොයාගනිල්ලා. පොඩියට පටන් ගනිල්ලා. මොකද පටන් ගත්තොත් කවදාහරි ඉවර කරගන්න පුළුවන් වෙනවාමයි. පටන් ගන්නෙ නැතිව ඉන්න එකාට ඒ චාන්ස් එක නැහැ.
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,894
    1
    51,880
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    ado ubath rate nathi eewa okkoma karala thiyena sahenna exp thiyena buwek needa :love2:
    ඔව් බන් මන් ගියා oriflame එකට. එක තියෙනවා මචන් ගෘප්. උන් අපිව ඒ ගෘප් වලට සෙට් කරනවා. මට සෙට් වුනේ ඇන්ටිල සෙට් එකක්. එගොල්ලන්ගෙ මීට් අප්ස් එහෙම තියෙනවා. ඉතින් සේල්ස් ගන්න එහෙම උදව් කරන්වා. මම ගියේ නෑ. මන් Oriflame එකට ගිහින් Register වෙලා Monthly Catalog පොතකුත් අරගෙන ආවා. එකෙ තියෙනව හැම ක්‍රීම් එකක්/ Perfume එකක්ම. perfume/Dio එහෙම තියේන පිටුවල පොඩි Circle එකකට සුවද සාම්පල් කවලා තියෙන්නෙ. පට්ටම සුවදයි.මන් පොත ගෙනල්ලා ඔෆිස් එකෙ කෙල්ලෙක්ට දුන්නා බලන්න. පලවෙනි දවසෙම රු 7000 ගානක ඕඩර් ටිකක් සෙට් උනා. 2500 වගේ ලාබයි. බස් වියදම රු 200යි
    සති දෙකක් වගේ තමයි කරේ ඊට්පස්සෙ ඔෆිස් එකෙ උනුත් ඕක කරන්න ගත්තා. මන් නැවැත්තුවා. පිටින් ඕඩර්ස් වැඩිය කරේ නෑ

    උන්ගෙ perfume / Shower Gel නම් නියමයි. පට්ටම සුවදක් තියෙන්නෙ

    තියෙන බිස්නස් අයිඩියාස් මේ නූලෙ ශෙයාර් කරගමු කොම්ලනේ.
    දැන් Directory Sites පොඩ්ඩක් නැගල යනවා

    Directory Sites + SEO + Adsense
    ------ Post added on Aug 10, 2025 at 1:51 PM
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    kalin thread ekaka mama dapu ekak mehemama tag kala
    business gana ahana nisa mama wadiya click wenne nathi patta profit hoyana business ekak kiyannada?

    chicken.

    ape gewal paththe porak innawa u kukullu athi karanneth na. miniha karanne bulk live kukullu gannawa farm ekakin. aragena unwa marala, clean karala, parts separate karala wikunanawa area eke shops walatai samahara contract gaththa hotels, bath parcel hadala wikunana ayatai.

    eke kukullu marana ekage salary eka 200,000. ekath full time karanna one na. dawasata 3, 4 hours wage.

    e mas marana eka anith welawe karanne bona ekai kudu gahana ekai ara salli walin. hama dama duppath. & eth salli madi nisa horakam karanawa area ekema. gahaka pol gediyak thibbath kadan yanawa.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    ගෑනිව ඩීල් කරනව
    පෝන් හදනව ඇරුනම මේකෙ මේ දවස තිස්සෙ පුකදෙන තාරක , ඉන්දරේ වගේ කයිවාරු කැම්පේන් වේසිගෙ පුතාල දන්න හුත්තක් නෑ.
    👇 👇



    @Erzo Sorry Machan
     
    • Angry
    Reactions: Erzo