බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න අයිඩියා එකක් ඕනද? එන්න ඇතුලට

Identity

Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,218
    18,866
    113
    අදාල නෑනේ
    මම හිතන විදියට අනාගතවාදී බිස්නස් කීපයක්.

    - ගොඩක් කට්ටිය ගෙවල්, වාහන රෙන්ට් එකට දෙනවනෙ. මේ ප්‍රොසෙස් එක handle කරන්න පුළුවන් company එකක්.

    රෙන්ට් එකට කෙනෙක් හොයල දෙන එකේ ඉඳන්, ගෙවල් ක්ලීනින් කරන්න, රෙන්ට් එක වෙලාවට එකතු කරන්න, ගෙවන්නෙ නැති අය බ්ලැක් ලිස්ට් කරන්න, බලෙන් ඉන්න අයව එලවල දාන්න. මේ වගේ ගොඩක් දේවල් තියෙනව කෙනෙක්ට තනියම කරගන්නවට වඩා ලේසියි වෙන company එකක් ඒව කරල දෙනවනං

    - ඉස්සරහට වැඩිහිටි ජනගහනය වැඩි වෙනව. ඒ ගොල්ලන්ගෙ ළමයි ඉන්නෙ පිටරට, නැත්තං වෙනම පදිංචි වෙලා ඉන්නෙ. මේ වයසක අයව ක්‍රමවත්ව බලාගන්න, වෙලාවට ක්ලිනික් එකට එක්කන් යන්න, බෙහෙත් ටික ළඟටම ගෙනත් දෙන්න, අවශ්‍ය අයට ළඟ කෙනෙක් නතර වෙලා බලාගන්න.

    - Healthy food concept: මිනිස්සු ආසයි කාල බීල ඉන්න. හැබැයි දැං ගොඩක් අය health එක ගැන හිතනව. උදාහරණෙකට සීනි අඩු කෑම බීම වර්ග ඉහළ ඉල්ලුමක් ඉස්සරහට ඇති වෙයි
     

    Naughty_kiththa

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    2,567
    3,169
    113
    බල්ලො බලා ගන්න තැන්, බලු hostel නැගලා යයි මං හිතන්නේ මේ කාලේ හැටියට. Just an idea. හැබැයි ඉතින් time ඕන වැඩේට. Vet dockek එහෙම අල්ලන් publicity එකක් දීපන්..

    මේ කාලේ හැටියට ai software, YouTube වගේ කරන එක තමයි හොදම. හිතන් ඉන්නවා ඒත් බැරි වෙනවා. AI seen එක දැන්c rypto වල 2015/2016 වගේ කියලා මට නම් හිතෙන්නේ..
    ------ Post added on Aug 10, 2025 at 5:17 PM
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • මම හිතන විදියට අනාගතවාදී බිස්නස් කීපයක්.

    - ගොඩක් කට්ටිය ගෙවල්, වාහන රෙන්ට් එකට දෙනවනෙ. මේ ප්‍රොසෙස් එක handle කරන්න පුළුවන් company එකක්.

    රෙන්ට් එකට කෙනෙක් හොයල දෙන එකේ ඉඳන්, ගෙවල් ක්ලීනින් කරන්න, රෙන්ට් එක වෙලාවට එකතු කරන්න, ගෙවන්නෙ නැති අය බ්ලැක් ලිස්ට් කරන්න, බලෙන් ඉන්න අයව එලවල දාන්න. මේ වගේ ගොඩක් දේවල් තියෙනව කෙනෙක්ට තනියම කරගන්නවට වඩා ලේසියි වෙන company එකක් ඒව කරල දෙනවනං

    - ඉස්සරහට වැඩිහිටි ජනගහනය වැඩි වෙනව. ඒ ගොල්ලන්ගෙ ළමයි ඉන්නෙ පිටරට, නැත්තං වෙනම පදිංචි වෙලා ඉන්නෙ. මේ වයසක අයව ක්‍රමවත්ව බලාගන්න, වෙලාවට ක්ලිනික් එකට එක්කන් යන්න, බෙහෙත් ටික ළඟටම ගෙනත් දෙන්න, අවශ්‍ය අයට ළඟ කෙනෙක් නතර වෙලා බලාගන්න.

    - Healthy food concept: මිනිස්සු ආසයි කාල බීල ඉන්න. හැබැයි දැං ගොඩක් අය health එක ගැන හිතනව. උදාහරණෙකට සීනි අඩු කෑම බීම වර්ග ඉහළ ඉල්ලුමක් ඉස්සරහට ඇති වෙයි
    මෙතනදිත් මූලිකම දේ කොම්පැණි එකකට යද්දි තව පිරිසව එකතු කරගන්න එකයි මචන්. අඩු පිරිසකින් කරන වැඩකට තමයි මූලිකවම ෆෝකස් කරන්නම ඕනෙ. අපේ @Morbius වෙන්න ඕන දාල තිබ්බා කැශියර්ද කොහෙද සල්ලි හොරකන් කරල කියල. ආකල්ප අතින් නොදියුණු හින්ද මචන් අනිත් අය වැඩි වෙන එක නන් ලෝක ප්‍රශ්නයක් වෙනවා. මොකද මම අධ්‍යයනය කරන වඩු මහත්තයෙක් ඉන්නවා ලංකාවෙ. මිනිහ වැඩ කරන්නෙ තනියම. අවශ්‍යම නම් සපෝට් එකට කෙනෙක්ව ගෙනියනවා. ඒ කියන්නෙ අවශ්‍යම නම් විතරයි. මොකද, හිතපන්කො පන දාගෙන ලස්සනට හදන දොරක් ජනේලයක් කියල. ලොකු බාස් තමයි ඒක කරන්නෙ. අල්ලන එක නන් සිම්පල්නෙ කියල දෙනවා අල්ලන්න අර පොඩි බාස්ට. ඌ හදිසියට හරි, කම්මැලිකමට හරි ඇන තව් කනවා. උලුවස්ස ඉවරයි. ජනෙල් ෆ්‍රේම් ඉවරයි. එතකොට දෙවනි පාර ලොකු බාස්ට කොච්චර වෙලාවක් අපතෙ යනවද අර වැරැද්ද හරි ගස්සන්න?

    ඒ වගේද තමන්ගෙ රෙපියුටේශන් එකට වෙන හානිය?

    මගෙ නන් අධ්‍යයනයට අනුව, සල්ලි ගොඩාක් හොයන්න කියල තේරුමක් නැතිව ස්කේල් අප් කරන එක නං ලොකු අනතුරක්. තමන්ගෙ තරමට ගහන්න පුළුවන් ගේමක් විය යුතුයි.

    අනිත් කාරණේ තමයි, අර වඩු මහත්තයා ලංකාවෙ ඉඳගෙන වැඩ කරල හොඳට හම්බ කරනවා. මොකද උඹ කියල තියෙනවා වගේ ගුණාත්මක භාවය අඳුනන මිනිස්සු ඉන්න හින්ද. කබ්බො 1000ක් අතරට කොලිටි මිනිස්සු 10ක් වත් ඉන්නවා. ඒක මේන්ටේන් කරනවා නං හොඳ ගොඩ යාමක් අනිවාර්‍යයි. ඒ වගේම ඒ මුදල ආයෙ ආයෝජනය කරනවා. දරුවො හොඳට ඉගෙන ගන්නවා. වයිෆ් සතුටින් පිළිවෙලකට වැඩ කරනවා.
     
    Last edited:

    hapriyankara

    Well-known member
  • May 6, 2008
    5,385
    4,719
    113
    නොපෙනෙන මානයේ
    මම දැක්ක මරු අදහසක්. ඒ කොම්පැණියෙන් කරන්නෙ DNA සාම්පල අරගෙන ඒවයෙ තියෙන පැටර්න් විශ්ලේෂණය කරන එක.

    අපේ DNA දුන්නම අපි අයිති වෙන කුළක, අපි මේ වගේ වෙනත් අයට සමානයි ඒ වගේම අපිට මේ වගේ ලෙඩ රෝග මේ වගේ කාල වලට එන්න පුළුවන් වගේ ගොඩක් දේවල් ඇතුළත් කරපු රිපෝට් එකක් දෙනව.
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    මොරටුවට ඇවිත් ෆර්නිචර් අරන් ගිහින් විකුනන්න. ලාබේ 30% - 50% තියාගන්න පුලුවන්.

    වැඩේට පාරක් අයිනේ ශොප් එකක් සහ මුදලින් ලක්ශ 20ක් විතර තිබ්බනම් ඇති
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    ස්ටාර්ලින්ක් එකක් අරන්, ඊට පස්සෙ හොට්ස්පොට් එකක් දාල වටේ තියෙන ගෙවල් 20 ට රිපීටර් බෙදල උබ උන්ගෙන් රු: 1000 ක් අය කරනව. :ROFLMAO:

    උබ ස්ටාලින්ක් එකේ ගානත් ගෙවල ප්‍රොෆිට් එක මාසෙට 10000 කුත් අතට එනව 😌
     

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,805
    4,934
    113
    ස්ටාර්ලින්ක් එකක් අරන්, ඊට පස්සෙ හොට්ස්පොට් එකක් දාල වටේ තියෙන ගෙවල් 20 ට රිපීටර් බෙදල උබ උන්ගෙන් රු: 1000 ක් අය කරනව. :ROFLMAO:

    උබ ස්ටාලින්ක් එකේ ගානත් ගෙවල ප්‍රොෆිට් එක මාසෙට 10000 කුත් අතට එනව 😌
    ගෙවල් විස්සේ එකෙක් ටොරන්ට් හරි, වෙන මොකක්හරි ඔන්ලයින් අවටියල් වැඩක් කරාට පස්සේ එකේ පෝරියල් එක කාල හිරේ ලගින්න නියම ජොබ් එක. :ROFLMAO: :rofl:
     

    travis bickle

    Junior member
  • Nov 8, 2024
    27
    38
    13
    මොරටුවට ඇවිත් ෆර්නිචර් අරන් ගිහින් විකුනන්න. ලාබේ 30% - 50% තියාගන්න පුලුවන්.

    වැඩේට පාරක් අයිනේ ශොප් එකක් සහ මුදලින් ලක්ශ 20ක් විතර

    මොරටුවට ඇවිත් ෆර්නිචර් අරන් ගිහින් විකුනන්න. ලාබේ 30% - 50% තියාගන්න පුලුවන්.

    වැඩේට පාරක් අයිනේ ශොප් එකක් සහ මුදලින් ලක්ශ 20ක් විතර තිබ්බනම් ඇති
    Bump
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,663
    113
    Piliyandala
    මට දැනට තියෙන අයිඩියා එකක් තමයි... ටයර් හෝ බැට්‍රි ඩීලර් කෙනෙක් වෙන එක...

    නැත්තම් උපකරණ කුලියට දෙන එක..

    ඔය දෙකෙන් එකක් වත් නරක් වෙන දේවල් නම් නෙමෙයි, හැබැයි උපකරණ නම් කැඩෙන්න පුලුවන්..
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    මට දැනට තියෙන අයිඩියා එකක් තමයි... ටයර් හෝ බැට්‍රි ඩීලර් කෙනෙක් වෙන එක...

    නැත්තම් උපකරණ කුලියට දෙන එක..

    ඔය දෙකෙන් එකක් වත් නරක් වෙන දේවල් නම් නෙමෙයි, හැබැයි උපකරණ නම් කැඩෙන්න පුලුවන්..
    battery wala case enawa machan. expire date, warranty issues wage ewa enawa. but loku awul na because dan battery godak maintenance free, sealed ne. godak wenne aluth ekak dala denna wena eka thama.