බිස්නස් එක ප්රොමෝට් කරන්න බල්ක් SMS
මේ දවස්වල බිස්නස් කරන අයට තියන හොඳම ප්රොමෝෂන් කැටගරි එකක් තමයි බල්ක් SMS කියන්නෙ....
මාසෙකට පොඩිගානක් ගෙවල තත්පර ගාණක් ඇතුලත ලක්ෂ ගාණක් එකවර SMS යවන්න පුලුවන් මේ හරහා... විශේෂත්වය වන්නේ මේ මගින් එක බිස්නස් එකේ නමින්ම Message යවන්නත් පුලුවන්... ඩොමිනෝස් පීසාහට් වලින් අපිට මේ වගේ SMS එන්නෙ එයාලගෙ Offers එහෙම... අපේ බිස්නස් එකටත් මෙහෙම එකක් තිබ්බොත් කොච්චර පිරිසක් අතරට ඉක්මනින් මේ දේවල් යනවද කියල හිතාගන්න පුලුවන්ද..??
මේ දවස්වල බිස්නස් කරන අයට තියන හොඳම ප්රොමෝෂන් කැටගරි එකක් තමයි බල්ක් SMS කියන්නෙ....
මාසෙකට පොඩිගානක් ගෙවල තත්පර ගාණක් ඇතුලත ලක්ෂ ගාණක් එකවර SMS යවන්න පුලුවන් මේ හරහා... විශේෂත්වය වන්නේ මේ මගින් එක බිස්නස් එකේ නමින්ම Message යවන්නත් පුලුවන්... ඩොමිනෝස් පීසාහට් වලින් අපිට මේ වගේ SMS එන්නෙ එයාලගෙ Offers එහෙම... අපේ බිස්නස් එකටත් මෙහෙම එකක් තිබ්බොත් කොච්චර පිරිසක් අතරට ඉක්මනින් මේ දේවල් යනවද කියල හිතාගන්න පුලුවන්ද..??
