clearing agent kenek set karaghanin nathnam puduma kattak ban kanna wenne , shippment clear karaganna , eheta meheta daha dolos parak wage duwanna wenawa.
apith current account ekak open karanna inne , matath balaganna puluwan hoda bank ekak me thread ekenma