බිස්නස්_එකක්_කරගෙන යනවා

hukonologist

Member
Mar 12, 2013
109
12
0
bank eken nam loku prashanay wenne ne .. ganam okkoma wage same.. Rs 2000-3000 wage wensak thiyenwa.. but hodama clearing agent kenek allaganna.. netham ubawa nethtama nethi karala danwa first import ekenma. Uba aluth kiyala danagatha ganman badu banis karanawa..
mageth hodama bokkak ekekwa set karala dunna full sira dial eka kiyala.. habai u araiya madi nokianyann 5laks walata withara..

Uba proprietorship nam CIU eke register wennath oni.. eka mala anayak.. clearing ekata kiyapang utama CIU registration eka karala denna kiyala.. kalinma kiyapang.. Moko okata 2 -3 parak yanna wenawa.. oya magula thiyanne port eka athule.. ekata yanna wenama port eken pass ganna oni daily. ekatath polime inna oni paya ganak !! gedara oppuwe idala okkoma e yakku illanawa ..
 

COBRA_SM

Well-known member
  • Aug 6, 2014
    909
    271
    83
    Nawala Road, Nawala
    bank eken nam loku prashanay wenne ne .. ganam okkoma wage same.. Rs 2000-3000 wage wensak thiyenwa.. but hodama clearing agent kenek allaganna.. netham ubawa nethtama nethi karala danwa first import ekenma. Uba aluth kiyala danagatha ganman badu banis karanawa..
    mageth hodama bokkak ekekwa set karala dunna full sira dial eka kiyala.. habai u araiya madi nokianyann 5laks walata withara..

    Uba proprietorship nam CIU eke register wennath oni.. eka mala anayak.. clearing ekata kiyapang utama CIU registration eka karala denna kiyala.. kalinma kiyapang.. Moko okata 2 -3 parak yanna wenawa.. oya magula thiyanne port eka athule.. ekata yanna wenama port eken pass ganna oni daily. ekatath polime inna oni paya ganak !! gedara oppuwe idala okkoma e yakku illanawa ..


    thanks machan loku deyak :yes::yes::yes::yes: uba kiyala dunna
     

    turboinme

    Junior member
  • Nov 14, 2008
    40
    2
    8
    Macho mageth Medical company ekak thiyenawa,

    mage accounts thiyenne seylan eke. Danata awlak nam ne kisima. Umba monawage products da genna hadanne.. puluwan support ekak dennao

    :yes:
     

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    clearing agent kenek set karaghanin nathnam puduma kattak ban kanna wenne , shippment clear karaganna , eheta meheta daha dolos parak wage duwanna wenawa.

    apith current account ekak open karanna inne , matath balaganna puluwan hoda bank ekak me thread ekenma