ubala oya therumak nathi wada atharala samanya minissau wage samajaye jeewath una nam oya prashana mokuth na ne.උබලට තියෙන ප්රශ්නෙ මචන් ඊරිසියාවයි මෝඩකමයි.
දැන් බලන්න උදාහරනෙකට , උබලා හලාල් ප්රශ්නෙකට කෑගැහුවා. අන්තිමට උබලත් දන්නවා හිතට එකගව ඒකෙන් කාටවත් පාඩුවක් වෙන්නෙ නෑ . එකම දේ තිබ්බෙ මුස්ලිම් උන් කොහොමද කොහොමද උබලගෙ බඩුවලට හලාල් කරන්නෙ කියල. (නියම උගත් සින්හල මිනිස්සුන්ට දන්නව හලාල් මොකද්ද එක වෙන කතාවk. )
2. තව උදාහරනයක් මම දන්න කැම්පස් එකක් තියෙනවා. ඒකෙ ක්ලාස් කරනවා උදේ ඉදන් හවස 4 වෙනකන්. ඉතින් මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ට ප්රශ්නයක් ආවා ඒගොල්ලන්ගෙ පස්වේල් ආගමෙන් එක වේලක් කරන්න තියෙන්නෙ 12.15 ට. ඉතින් ඔය තියෙන බ් රේක් එකෙන් පල්ලියට ගිහිල්ල එන්නත් වෙලාව මදි කියලා. ඒක හන්දා කැම්පස් එකෙන් තීරනය කරා පොඩ් partition ekak ආගම් වතාවන් කරගන්න hadala denna. ඔන්න ඔතනදි තමා සින්හල ego mentality එක එන්න ගත්තෙ. සින්හල ලමයින්ටත් partition එකක් ඕනෙ කියල. පස්සෙ මමත් කල්පනා කරේ අඇත්තටම උබලට මොකටද රූම් . පොඩි බුදු පිලිමයක් නැත්තන් බුදු ෆොටෝ එකක් තිබ්බත් ඇති නෙ ලමයින්ට ඔච්චරම ආගම ගැන ලැදියාවක් තියෙනව නම් wadhinna.
ඔන්න ඕකයි මචන් කියන්නෙ පොඩ්ඩක් ඔය ඊගො ක්ලෑශ් එක නවත්තල බුද්දිමත් උනොත් ඔය සේරම ප්රශ්නටික අමතක කරල ඔය බෝම්බ වලින් නෙමෙයි වෙන ඕනම ප්රශ්නෙකින් නිදහස් වෙන්න තිබ්බ රටක් widiyata.
ubala oya therumak nathi wada atharala samanya minissau wage samajaye jeewath una nam oya prashana mokuth na ne.
me loke agam jathi kiyala therumak nathuwa bedila inna nisa thama oya okkoma prashna.
බුර්කා අදින ගොඩක් ගෑනු යටට අදින්නෙ නෑබන් රස්නෙ වැඩි හන්දා
ඉතින් ප්රස්ද්ධියෙ ඕක ගලවන්නෙ කෝමද

උබලට තියෙන ප්රශ්නෙ මචන් ඊරිසියාවයි මෝඩකමයි.
දැන් බලන්න උදාහරනෙකට , උබලා හලාල් ප්රශ්නෙකට කෑගැහුවා. අන්තිමට උබලත් දන්නවා හිතට එකගව ඒකෙන් කාටවත් පාඩුවක් වෙන්නෙ නෑ . එකම දේ තිබ්බෙ මුස්ලිම් උන් කොහොමද කොහොමද උබලගෙ බඩුවලට හලාල් කරන්නෙ කියල. (නියම උගත් සින්හල මිනිස්සුන්ට දන්නව හලාල් මොකද්ද එක වෙන කතාවk. )
2. තව උදාහරනයක් මම දන්න කැම්පස් එකක් තියෙනවා. ඒකෙ ක්ලාස් කරනවා උදේ ඉදන් හවස 4 වෙනකන්. ඉතින් මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ට ප්රශ්නයක් ආවා ඒගොල්ලන්ගෙ පස්වේල් ආගමෙන් එක වේලක් කරන්න තියෙන්නෙ 12.15 ට. ඉතින් ඔය තියෙන බ් රේක් එකෙන් පල්ලියට ගිහිල්ල එන්නත් වෙලාව මදි කියලා. ඒක හන්දා කැම්පස් එකෙන් තීරනය කරා පොඩ් partition ekak ආගම් වතාවන් කරගන්න hadala denna. ඔන්න ඔතනදි තමා සින්හල ego mentality එක එන්න ගත්තෙ. සින්හල ලමයින්ටත් partition එකක් ඕනෙ කියල. පස්සෙ මමත් කල්පනා කරේ අඇත්තටම උබලට මොකටද රූම් . පොඩි බුදු පිලිමයක් නැත්තන් බුදු ෆොටෝ එකක් තිබ්බත් ඇති නෙ ලමයින්ට ඔච්චරම ආගම ගැන ලැදියාවක් තියෙනව නම් wadhinna.
ඔන්න ඕකයි මචන් කියන්නෙ පොඩ්ඩක් ඔය ඊගො ක්ලෑශ් එක නවත්තල බුද්දිමත් උනොත් ඔය සේරම ප්රශ්නටික අමතක කරල ඔය බෝම්බ වලින් නෙමෙයි වෙන ඕනම ප්රශ්නෙකින් නිදහස් වෙන්න තිබ්බ රටක් widiyata.
උබලට තියෙන ප්රශ්නෙ මචන් ඊරිසියාවයි මෝඩකමයි.
දැන් බලන්න උදාහරනෙකට , උබලා හලාල් ප්රශ්නෙකට කෑගැහුවා. අන්තිමට උබලත් දන්නවා හිතට එකගව ඒකෙන් කාටවත් පාඩුවක් වෙන්නෙ නෑ . එකම දේ තිබ්බෙ මුස්ලිම් උන් කොහොමද කොහොමද උබලගෙ බඩුවලට හලාල් කරන්නෙ කියල. (නියම උගත් සින්හල මිනිස්සුන්ට දන්නව හලාල් මොකද්ද එක වෙන කතාවk. )
2. තව උදාහරනයක් මම දන්න කැම්පස් එකක් තියෙනවා. ඒකෙ ක්ලාස් කරනවා උදේ ඉදන් හවස 4 වෙනකන්. ඉතින් මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ට ප්රශ්නයක් ආවා ඒගොල්ලන්ගෙ පස්වේල් ආගමෙන් එක වේලක් කරන්න තියෙන්නෙ 12.15 ට. ඉතින් ඔය තියෙන බ් රේක් එකෙන් පල්ලියට ගිහිල්ල එන්නත් වෙලාව මදි කියලා. ඒක හන්දා කැම්පස් එකෙන් තීරනය කරා පොඩ් partition ekak ආගම් වතාවන් කරගන්න hadala denna. ඔන්න ඔතනදි තමා සින්හල ego mentality එක එන්න ගත්තෙ. සින්හල ලමයින්ටත් partition එකක් ඕනෙ කියල. පස්සෙ මමත් කල්පනා කරේ අඇත්තටම උබලට මොකටද රූම් . පොඩි බුදු පිලිමයක් නැත්තන් බුදු ෆොටෝ එකක් තිබ්බත් ඇති නෙ ලමයින්ට ඔච්චරම ආගම ගැන ලැදියාවක් තියෙනව නම් wadhinna.
ඔන්න ඕකයි මචන් කියන්නෙ පොඩ්ඩක් ඔය ඊගො ක්ලෑශ් එක නවත්තල බුද්දිමත් උනොත් ඔය සේරම ප්රශ්නටික අමතක කරල ඔය බෝම්බ වලින් නෙමෙයි වෙන ඕනම ප්රශ්නෙකින් නිදහස් වෙන්න තිබ්බ රටක් widiyata.
ithin ponnayoo tho mane jealous. Thoge unta denawa Nam Buddhist lamayintath un illanawa Nam nodee inna kiyala da tho kohomada kiyanne?
.thoge alla ganat loku amaruwk thiyenawa Nam uge Rupayak hada ganin
මිනිස්සු නීතිය අතට ගන්න එක වැරදී .

- Na mcn . Dan balapan uba poddak open minded. Uba thawa tikak kalpana karoth therum ganna puluwan.
- Prashne thiyenne sinhala minissu moda wena eka. Api samanya jeewithayak thamai mcn gatha karanne . Apita aagamak thiyenawa eka hariyatama follow karaddi wenaskam athi wenawa. Eka ubala hithanne nathi deyak karanawa kiyala . Me welaawe thamai ubalata EGO eka athi wenne. Api nikan innawa muslim minissu thawa dewal karanawa kiyala.
- Dan oya burkawa gana katha karanawa . Dan oya bomba damme burkawa andagenada. Dan me thread eka wage ubala karanne awasthawen prayojana ganna eka. Ubalata ara burkawe EGO eka me opportunity ekata ekata daala burkawa ain karaganna hadanne.
- Dan balanna dan methana keedenek kunu harupen katha karanawada. Samahara un EGO eka hindha, samahara un muslim unta penna. Uba hithanawada oya dema mamath karanna sahenna welawak yay kiyala?
- NA. Ekatat islam agame kiyala thiyenawa. Kunuharupa keemath paapayak
they do not worship to statues.
අනික් මිනිස්සුන්ට ඕපන් මයින්ඩඩ් වෙන්න, ඊගෝ එක අතාරින්න කියනවා මිසක් තම තමන්ගේ ඔලුවල තියෙන විස්වාස අතාරින්න ඕපන් මයින්ඩ් එකක් නෑ නේද
- Na mcn . Dan balapan uba poddak open minded. Uba thawa tikak kalpana karoth therum ganna puluwan.
- Prashne thiyenne sinhala minissu moda wena eka. Api samanya jeewithayak thamai mcn gatha karanne . Apita aagamak thiyenawa eka hariyatama follow karaddi wenaskam athi wenawa. Eka ubala hithanne nathi deyak karanawa kiyala . Me welaawe thamai ubalata EGO eka athi wenne. Api nikan innawa muslim minissu thawa dewal karanawa kiyala.
- Dan oya burkawa gana katha karanawa . Dan oya bomba damme burkawa andagenada. Dan me thread eka wage ubala karanne awasthawen prayojana ganna eka. Ubalata ara burkawe EGO eka me opportunity ekata ekata daala burkawa ain karaganna hadanne.
- Dan balanna dan methana keedenek kunu harupen katha karanawada. Samahara un EGO eka hindha, samahara un muslim unta penna. Uba hithanawada oya dema mamath karanna sahenna welawak yay kiyala?
- NA. Ekatat islam agame kiyala thiyenawa. Kunuharupa keemath paapayak
අන්තිමට රටෙන් කෑල්ලකුත් ඉල්ලලා දුන්නේ නැතිවුනාම කියයි මුන්ගේ ඊගෝ එක අපි කැල්ලක් ඉල්ලුව දුන්නේ නෑ නෙ කියයි they do not worship to statues.
Ha ehenam kiyapan ape ayatath statue ekakata witharak Wanda ma athi Da? Apata ehema karanna kiyala wesiyo room ganna one kiyanawa
Why do they require a special room then? If he says Buddhists don't need a room why do muslims need one? Any special reason?