බුර්කාව ගලවන්න - බස් එකේ සීන් එක

Mohowk

Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    බුර්කා අදින ගොඩක් ගෑනු යටට අදින්නෙ නෑබන් රස්නෙ වැඩි හන්දා:lol:
    ඉතින් ප්‍රස්ද්ධියෙ ඕක ගලවන්නෙ කෝමද

     
    Last edited:

    Challenger SRT8

    Well-known member
  • Dec 2, 2013
    9,151
    5,388
    113
    404
    උබලට තියෙන ප්‍රශ්නෙ මචන් ඊරිසියාවයි මෝඩකමයි.

    දැන් බලන්න උදාහරනෙකට , උබලා හලාල් ප්‍රශ්නෙකට කෑගැහුවා. අන්තිමට උබලත් දන්නවා හිතට එකගව ඒකෙන් කාටවත් පාඩුවක් වෙන්නෙ නෑ . එකම දේ තිබ්බෙ මුස්ලිම් උන් කොහොමද කොහොමද උබලගෙ බඩුවලට හලාල් කරන්නෙ කියල. (නියම උගත් සින්හල මිනිස්සුන්ට දන්නව හලාල් මොකද්ද එක වෙන කතාවk. )

    2. තව උදාහරනයක් මම දන්න කැම්පස් එකක් තියෙනවා. ඒකෙ ක්ලාස් කරනවා උදේ ඉදන් හවස 4 වෙනකන්. ඉතින් මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ට ප්‍රශ්නයක් ආවා ඒගොල්ලන්ගෙ පස්වේල් ආගමෙන් එක වේලක් කරන්න තියෙන්නෙ 12.15 ට. ඉතින් ඔය තියෙන බ් රේක් එකෙන් පල්ලියට ගිහිල්ල එන්නත් වෙලාව මදි කියලා. ඒක හන්දා කැම්පස් එකෙන් තීරනය කරා පොඩ් partition ekak ආගම් වතාවන් කරගන්න hadala denna. ඔන්න ඔතනදි තමා සින්හල ego mentality එක එන්න ගත්තෙ. සින්හල ලමයින්ටත් partition එකක් ඕනෙ කියල. පස්සෙ මමත් කල්පනා කරේ අඇත්තටම උබලට මොකටද රූම් . පොඩි බුදු පිලිමයක් නැත්තන් බුදු ෆොටෝ එකක් තිබ්බත් ඇති නෙ ලමයින්ට ඔච්චරම ආගම ගැන ලැදියාවක් තියෙනව නම් wadhinna.
    ඔන්න ඕකයි මචන් කියන්නෙ පොඩ්ඩක් ඔය ඊගො ක්ලෑශ් එක නවත්තල බුද්දිමත් උනොත් ඔය සේරම ප්‍රශ්නටික අමතක කරල ඔය බෝම්බ වලින් නෙමෙයි වෙන ඕනම ප්‍රශ්නෙකින් නිදහස් වෙන්න තිබ්බ රටක් widiyata.
    ubala oya therumak nathi wada atharala samanya minissau wage samajaye jeewath una nam oya prashana mokuth na ne.

    me loke agam jathi kiyala therumak nathuwa bedila inna nisa thama oya okkoma prashna.
     

    Ciga boy

    Member
    Jan 5, 2019
    126
    14
    0
    Ow ban.hoda wade. Shishta widiya 3rd class ratakata hamawelema hariyanne na. Bombyak wath oya redda adan adala blast karala thamange akek marunama thama athal aka denenne. Anika colaba pathale un kochara oke pihiten policyen berenna athda??
     

    Razman

    Banned
    Apr 22, 2019
    11
    1
    0
    ubala oya therumak nathi wada atharala samanya minissau wage samajaye jeewath una nam oya prashana mokuth na ne.

    me loke agam jathi kiyala therumak nathuwa bedila inna nisa thama oya okkoma prashna.

    1. Na mcn . Dan balapan uba poddak open minded. Uba thawa tikak kalpana karoth therum ganna puluwan.
    2. Prashne thiyenne sinhala minissu moda wena eka. Api samanya jeewithayak thamai mcn gatha karanne . Apita aagamak thiyenawa eka hariyatama follow karaddi wenaskam athi wenawa. Eka ubala hithanne nathi deyak karanawa kiyala . Me welaawe thamai ubalata EGO eka athi wenne. Api nikan innawa muslim minissu thawa dewal karanawa kiyala.
    3. Dan oya burkawa gana katha karanawa . Dan oya bomba damme burkawa andagenada. Dan me thread eka wage ubala karanne awasthawen prayojana ganna eka. Ubalata ara burkawe EGO eka me opportunity ekata ekata daala burkawa ain karaganna hadanne.
    4. Dan balanna dan methana keedenek kunu harupen katha karanawada. Samahara un EGO eka hindha, samahara un muslim unta penna. Uba hithanawada oya dema mamath karanna sahenna welawak yay kiyala?
    5. NA. Ekatat islam agame kiyala thiyenawa. Kunuharupa keemath paapayak
     
    Last edited:

    onna babo

    Member
    Mar 26, 2019
    12
    0
    0
    ape

    සිංහල කෙල්ලො වගේ බාගෙට හෙලුවෙන් ගියානම් ඉවරනෙ. ඕන දෙයක් අතගාල පරීක්ෂා කලහැකිනි:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    3.5G

    Well-known member
  • Jan 4, 2009
    1,653
    162
    63
    404 - Not Found
    බුර්කා අදින ගොඩක් ගෑනු යටට අදින්නෙ නෑබන් රස්නෙ වැඩි හන්දා:lol:
    ඉතින් ප්‍රස්ද්ධියෙ ඕක ගලවන්නෙ කෝමද


    Machang burka 1ka mea welavea ban karana 1kata maath 1kangay

    Umba kiwwa kathawata hinaweala marenawa oi ! :lol:

    ACJU advice karala thiyanawa burka adinna epa kiyala media release 1kak karala thiyanawa therefore with in couple of days you won't see these Burka's
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    උබලට තියෙන ප්‍රශ්නෙ මචන් ඊරිසියාවයි මෝඩකමයි.

    දැන් බලන්න උදාහරනෙකට , උබලා හලාල් ප්‍රශ්නෙකට කෑගැහුවා. අන්තිමට උබලත් දන්නවා හිතට එකගව ඒකෙන් කාටවත් පාඩුවක් වෙන්නෙ නෑ . එකම දේ තිබ්බෙ මුස්ලිම් උන් කොහොමද කොහොමද උබලගෙ බඩුවලට හලාල් කරන්නෙ කියල. (නියම උගත් සින්හල මිනිස්සුන්ට දන්නව හලාල් මොකද්ද එක වෙන කතාවk. )

    2. තව උදාහරනයක් මම දන්න කැම්පස් එකක් තියෙනවා. ඒකෙ ක්ලාස් කරනවා උදේ ඉදන් හවස 4 වෙනකන්. ඉතින් මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ට ප්‍රශ්නයක් ආවා ඒගොල්ලන්ගෙ පස්වේල් ආගමෙන් එක වේලක් කරන්න තියෙන්නෙ 12.15 ට. ඉතින් ඔය තියෙන බ් රේක් එකෙන් පල්ලියට ගිහිල්ල එන්නත් වෙලාව මදි කියලා. ඒක හන්දා කැම්පස් එකෙන් තීරනය කරා පොඩ් partition ekak ආගම් වතාවන් කරගන්න hadala denna. ඔන්න ඔතනදි තමා සින්හල ego mentality එක එන්න ගත්තෙ. සින්හල ලමයින්ටත් partition එකක් ඕනෙ කියල. පස්සෙ මමත් කල්පනා කරේ අඇත්තටම උබලට මොකටද රූම් . පොඩි බුදු පිලිමයක් නැත්තන් බුදු ෆොටෝ එකක් තිබ්බත් ඇති නෙ ලමයින්ට ඔච්චරම ආගම ගැන ලැදියාවක් තියෙනව නම් wadhinna.
    ඔන්න ඕකයි මචන් කියන්නෙ පොඩ්ඩක් ඔය ඊගො ක්ලෑශ් එක නවත්තල බුද්දිමත් උනොත් ඔය සේරම ප්‍රශ්නටික අමතක කරල ඔය බෝම්බ වලින් නෙමෙයි වෙන ඕනම ප්‍රශ්නෙකින් නිදහස් වෙන්න තිබ්බ රටක් widiyata.

    ithin ponnayoo tho mane jealous. Thoge unta denawa Nam Buddhist lamayintath un illanawa Nam nodee inna kiyala da tho kohomada kiyanne?
    .thoge alla ganat loku amaruwk thiyenawa Nam uge Rupayak hada ganin
     

    Suitcase

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    1,728
    402
    83
    උබලට තියෙන ප්‍රශ්නෙ මචන් ඊරිසියාවයි මෝඩකමයි.

    දැන් බලන්න උදාහරනෙකට , උබලා හලාල් ප්‍රශ්නෙකට කෑගැහුවා. අන්තිමට උබලත් දන්නවා හිතට එකගව ඒකෙන් කාටවත් පාඩුවක් වෙන්නෙ නෑ . එකම දේ තිබ්බෙ මුස්ලිම් උන් කොහොමද කොහොමද උබලගෙ බඩුවලට හලාල් කරන්නෙ කියල. (නියම උගත් සින්හල මිනිස්සුන්ට දන්නව හලාල් මොකද්ද එක වෙන කතාවk. )

    2. තව උදාහරනයක් මම දන්න කැම්පස් එකක් තියෙනවා. ඒකෙ ක්ලාස් කරනවා උදේ ඉදන් හවස 4 වෙනකන්. ඉතින් මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ට ප්‍රශ්නයක් ආවා ඒගොල්ලන්ගෙ පස්වේල් ආගමෙන් එක වේලක් කරන්න තියෙන්නෙ 12.15 ට. ඉතින් ඔය තියෙන බ් රේක් එකෙන් පල්ලියට ගිහිල්ල එන්නත් වෙලාව මදි කියලා. ඒක හන්දා කැම්පස් එකෙන් තීරනය කරා පොඩ් partition ekak ආගම් වතාවන් කරගන්න hadala denna. ඔන්න ඔතනදි තමා සින්හල ego mentality එක එන්න ගත්තෙ. සින්හල ලමයින්ටත් partition එකක් ඕනෙ කියල. පස්සෙ මමත් කල්පනා කරේ අඇත්තටම උබලට මොකටද රූම් . පොඩි බුදු පිලිමයක් නැත්තන් බුදු ෆොටෝ එකක් තිබ්බත් ඇති නෙ ලමයින්ට ඔච්චරම ආගම ගැන ලැදියාවක් තියෙනව නම් wadhinna.
    ඔන්න ඕකයි මචන් කියන්නෙ පොඩ්ඩක් ඔය ඊගො ක්ලෑශ් එක නවත්තල බුද්දිමත් උනොත් ඔය සේරම ප්‍රශ්නටික අමතක කරල ඔය බෝම්බ වලින් නෙමෙයි වෙන ඕනම ප්‍රශ්නෙකින් නිදහස් වෙන්න තිබ්බ රටක් widiyata.




    1.Why HALAL Certificate


    HACCP certificate not enough ?


    2.Why do you need a separate partition,you can pray god or do whatever the thing at interval time.


    (tell campus management to give interval at 12-12.30/45pm for all students and you guys can pray god at 12.15pm )


    you can pray at class room or any other place even infront of buddhist statue (if they had one) Lord Buddha won't mind i think.
     
    Last edited:

    Suitcase

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    1,728
    402
    83
    ithin ponnayoo tho mane jealous. Thoge unta denawa Nam Buddhist lamayintath un illanawa Nam nodee inna kiyala da tho kohomada kiyanne?
    .thoge alla ganat loku amaruwk thiyenawa Nam uge Rupayak hada ganin


    they do not worship to statues.
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මිනිස්සු නීතිය අතට ගන්න එක වැරදී .

    ලංකාවෙ සාමාන්‍ය මුස්ලිම් මිනිස්සු බුර්කාව අඳින්නෙ නෑ. ඔය ලබ්බ අඳින්නෙ අන්තවාදියො :angry:
     

    Harvard-Bio

    Banned
    Feb 26, 2016
    5,204
    334
    0
    ජයික් හිල්ටන්හිදී සුනඛයින්ගේ අමුතු හැසි&


    එම ඉල්ලීම පරිදි ජයික් හිල්ටන් හෝටලය වෙත ගිය ආරක්ෂක අංශ නිලධාරීන් එහි සෝදිසි කටයුතුවල නිරත වෙද්දී එක් නිවස්න කොටසක දොරටුවක් ඉදිරියේ නැවතුණු නිල සුනඛයින් එතැනින් ඉවත්ව යාම ප්‍රතික්ෂේප කරමින් එහිම රැඳී සිටින්නට උත්සාහ දරා තිබේ.
    මෙහිදී සුනඛයින්ට මඳ විවේකයක් ලබා දී නැවත ඔවුන් වෙනත් ස්ථානයක් කරා රැගෙන යාමට උත්සාහ දැරුවත් සුනඛයින් එම දොරටුව ආසන්නයේම රැඳී සිටිමින් වෙනස් හැසිරීමක් පෙන්නුම් කර ඇත.
    වහාම මෙම තත්වය පිළිබඳව ජයික් හිල්ටන් හෝටලයේ ඉහළම කළමනාකාරීත්වය දැනුවත් කිරීමට ආරක්ෂක අංශ කටයුතු කර ඇති අතර අදාළ දොරටුව විවෘත කර, එම නිවස්නයට ඇතුළු වීමට තමන්ට අවශ්‍ය බව දැනුම් දී ඇත.
    කාමර අංකය දැන ගැනීමෙන් අනතුරුව ජයික් හිල්ටන් ඉහළ කළමනාකාරීත්වය ලිස්සා යන අන්දමේ පිළිතුරු ලබාදෙමින් එම නිවස්නයේ ප්‍රශ්නයක් නොමැති බව පවසමින් අනෙකුත් ස්ථාන පරීක්ෂා කරන ලෙස ඉල්ලීමක් කර තිබේ.
    එම අවස්ථාවේදී ආරක්ෂක අංශ නිලධාරීන් අවධාරණය කර ඇත්තේ ජයික් හිල්ටන් පාලනාධිකාරියට එහි ප්‍රශ්නයක් නොමැති වුවත් තමන්ට මෙය බරපතළ ප්‍රශ්නයක් බැවින් සහ ආරක්ෂාව සම්බන්ධයෙන් මෙහි බරපතළ ගැටළුවක් ඇති බැවින් වහාම මෙම දොරටුව විවෘත කරවා දෙන ලෙසයි.
    ඊට මඳ වේලාවක් ගතවන බවයි හෝටල් පාලනාධිකාරිය ආරක්ෂක අංශ වෙත දැනුම් දී ඇත්තේ.
    ඒ අනුව පැය බාගයක් - විනාඩි 45ක් තරම් කාලයකදී කලබලයෙන් මෙන් පැමිණි විදේශිකයින් දෙදෙනෙකු විසින් කාමර දොරටුව විවෘත කර දී ඇත. ඒ මොහොතේ එහි පිවිසුණු නිල සුනඛයින් දෙදෙනා විසින් සොයාගෙන තිබුණේ පුපුරණ ද්‍රව්‍ය හඳුනාගන්නා උපකරණ ( Explosive ditectors) දෙකකි.
    මේ පිළිබඳව විමසීමේදී විදේශිකයින් දෙදෙනා ආරක්ෂක අංශ වෙත ප්‍රකාශ කර ඇත්තේ ඒවා පුපුරණ ද්‍රව්‍ය හඳුනාගන්නා උපකරණ පමණක් බවත් තමන් ඇමරිකානු තානාපති කාර්යාලයේ සේවය කරන පුද්ගලයින් බවත්ය.
    ඇමරිකානු රාජ්‍යතාන්ත්‍රික නිලධාරීන්ගේ තර්ක
    මෙම උපකරණ ආරක්ෂක අංශ භාරයට ගැනීමට උත්සාහ කිරීමේදී ඔවුන් දැඩි විරෝධය දක්වමින් තර්ක කර තිබුණේ මේවා ළඟ තබා ගැනීම ප්‍රශ්නයක් නොවන බවටත් තමන් ඒවා ළඟ තබා ගත්තේ තමන්ගේ ආරක්ෂාව සඳහා බවටත්ය.
    එහෙත් ඊට පිළිතුරු දෙමින් නිල සුනඛයින්ගේ භාරකරු ප්‍රකාශ කර තිබුණේ බැරෑරුම් කතාවකි. ඔහු පවසා ඇති පරිදි සුනඛයින් මෙම උපකරණ පිළිබඳ සංවේදී වී ඇත්තේ එම උපකරණ කවර මොහොතක හෝ පුපුරණ ද්‍රව්‍යයක් සමඟ ගැටී තිබීම හේතුවෙනි. එසේ නොවන්නේ නම් පුපුරණ ද්‍රව්‍ය හඳුනාගන්නා උපකරණ සොයා ගැනීමට සුනඛයින් සමත් වන්නේ නැත.
    එහිදී ඇමරිකානු තානාපති කාර්යාල නිලධාරීන් දෙදෙනා අමුතුම පොතක් දමමින් ශ්‍රී ලංකාවේ ආරක්ෂක අංශ සතු සුනඛයින්ගේ දක්ෂතාව වර්ණනා කිරීමට පටන් ගෙන ඇති අතර එවන් සුනඛයින් ඇමරිකාවේවත් නොමැති බවක් ද ප්‍රකාශ කර ඇත.
    කෙසේවෙතත් අවසානයේ අදාළ පුපුරණ ද්‍රව්‍ය හඳුනා ගැනීමේ උපකරණ සිය භාරයට ගැනීමට ද ආරක්ෂක අංශ නිලධාරීන්ට අවස්ථාවක් ලැබී නොමැති අතර ඉහළ නිලධාරීන්ගේ මැදිහත්වීමෙන් සම්පූර්ණ විමර්ශනයම නවතා තිබේ.

    58440155_2397126500307180_6855682181478481920_n.jpg
     

    jmzsl

    Well-known member
  • Apr 6, 2013
    4,327
    806
    113
    38
    kandy
    1. Na mcn . Dan balapan uba poddak open minded. Uba thawa tikak kalpana karoth therum ganna puluwan.
    2. Prashne thiyenne sinhala minissu moda wena eka. Api samanya jeewithayak thamai mcn gatha karanne . Apita aagamak thiyenawa eka hariyatama follow karaddi wenaskam athi wenawa. Eka ubala hithanne nathi deyak karanawa kiyala . Me welaawe thamai ubalata EGO eka athi wenne. Api nikan innawa muslim minissu thawa dewal karanawa kiyala.
    3. Dan oya burkawa gana katha karanawa . Dan oya bomba damme burkawa andagenada. Dan me thread eka wage ubala karanne awasthawen prayojana ganna eka. Ubalata ara burkawe EGO eka me opportunity ekata ekata daala burkawa ain karaganna hadanne.
    4. Dan balanna dan methana keedenek kunu harupen katha karanawada. Samahara un EGO eka hindha, samahara un muslim unta penna. Uba hithanawada oya dema mamath karanna sahenna welawak yay kiyala?
    5. NA. Ekatat islam agame kiyala thiyenawa. Kunuharupa keemath paapayak


    Burkawa gana tyena prashne oka athule kawda inne kyala kohomda danne. ekaparak bank ekak kollakanna awith tibbe ohoma andagena. oka arakshawata tharjanayak hinda tamai ban karanna kyanne.
     

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,688
    5,528
    113
    25593982-1646221852100621-3314627762845358031-n.jpg




    Failed Taliban suicide bomber was arrested and a full body search by police revealed a protective metal shield around his genital area. Asked for it's purpose, his response was damn funny, he wanted to keep his penis safe after blowing himself up, so as not to have any sexual problems when he meets 72 virgins in paradise
    . (Copied)

    58373402-2662376217166945-7351620337160683520-n.jpg
     
    Last edited:

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    1. Na mcn . Dan balapan uba poddak open minded. Uba thawa tikak kalpana karoth therum ganna puluwan.
    2. Prashne thiyenne sinhala minissu moda wena eka. Api samanya jeewithayak thamai mcn gatha karanne . Apita aagamak thiyenawa eka hariyatama follow karaddi wenaskam athi wenawa. Eka ubala hithanne nathi deyak karanawa kiyala . Me welaawe thamai ubalata EGO eka athi wenne. Api nikan innawa muslim minissu thawa dewal karanawa kiyala.
    3. Dan oya burkawa gana katha karanawa . Dan oya bomba damme burkawa andagenada. Dan me thread eka wage ubala karanne awasthawen prayojana ganna eka. Ubalata ara burkawe EGO eka me opportunity ekata ekata daala burkawa ain karaganna hadanne.
    4. Dan balanna dan methana keedenek kunu harupen katha karanawada. Samahara un EGO eka hindha, samahara un muslim unta penna. Uba hithanawada oya dema mamath karanna sahenna welawak yay kiyala?
    5. NA. Ekatat islam agame kiyala thiyenawa. Kunuharupa keemath paapayak
    අනික් මිනිස්සුන්ට ඕපන් මයින්ඩඩ් වෙන්න, ඊගෝ එක අතාරින්න කියනවා මිසක් තම තමන්ගේ ඔලුවල තියෙන විස්වාස අතාරින්න ඕපන් මයින්ඩ් එකක් නෑ නේද :rolleyes: අන්තිමට රටෙන් කෑල්ලකුත් ඉල්ලලා දුන්නේ නැතිවුනාම කියයි මුන්ගේ ඊගෝ එක අපි කැල්ලක් ඉල්ලුව දුන්නේ නෑ නෙ කියයි

    මූන පේන්න එකක් තියෙන්නේ ඒක ඇඳපල්ලකෝ කොච්චර පිළිවෙලද කවුරුත් මුකුත් කියන්නේ නෑ නෙ.
     
    Last edited: