**බූරැ පොලක් මාට්ටු කිරීමට උදව්**

BLACK MONEY

Member
Jul 28, 2010
8,832
423
0
36
වැලිකඩ
එහෙම කෝල් කරන්න එපා බන් උන් පව් යකොව්......
ඔතන ඉන්න උන් ලෝක අමාරුවක දාන්න නේ උඹ හදන්නේ,,,,,,,
උඹ නිවාඩුවකට ආව කියලා උන් පලි නැහනේ බන්..
 

badyfady

Member
Nov 22, 2010
1,146
198
0
එහෙම කෝල් කරන්න එපා බන් උන් පව් යකොව්......
ඔතන ඉන්න උන් ලෝක අමාරුවක දාන්න නේ උඹ හදන්නේ,,,,,,,
උඹ නිවාඩුවකට ආව කියලා උන් පලි නැහනේ බන්..
:lol::lol::lol:
 

lcrstudio

Well-known member
  • May 10, 2008
    2,126
    525
    113
    Colombo
    එහෙම කෝල් කරන්න එපා බන් උන් පව් යකොව්......
    ඔතන ඉන්න උන් ලෝක අමාරුවක දාන්න නේ උඹ හදන්නේ,,,,,,,
    උඹ නිවාඩුවකට ආව කියලා උන් පලි නැහනේ බන්..

    අය්යගේ නේද පොට් එක...
    :lol::lol::lol:

    හෙහේ. විහිළුවක් හොඳේ! ;)
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    එහෙම කෝල් කරන්න එපා බන් උන් පව් යකොව්......
    ඔතන ඉන්න උන් ලෝක අමාරුවක දාන්න නේ උඹ හදන්නේ,,,,,,,
    උඹ නිවාඩුවකට ආව කියලා උන් පලි නැහනේ බන්..
    ow ban math ekai basse naththe...:(
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,011
    4,603
    113
    මචන් ඕකා නෙවේ හරි ක්‍රමය :no:, මම නම් කියන්නේ අදාල
    ස්ථානයට ගිහින් :nerd:පැහැදිලි කරලා දෙන්න බලන්න:nerd:.අය්යේ:cool: , මාමේ:sorry:,
    ඕක කරන්න එපා වගේ:lol:..
    අම්බානක කන්න උනොත් ඉතින් අපි නැහැ හොදේ...:sorry:

    pixxuda yako never do it. kaat ekka wat owa kiyannat epa mukut nokara idapan. wena porakata wade bara deepan...nattam un uba kere kiyala hodatama danagena ubawa para lowa yawai:no::no:
     

    nilan1986

    Member
    Sep 16, 2009
    1,298
    156
    0
    france
    machan uu mechchara bagapath weddi jork ekata ganna epa ,,, uba mehema karapan ube yaluwek kal atiwa set karaganin burupola patan gatta gaman uba uta mscl ekak or masg ekak yawapu gaman 119 call karala kiyanna kiyahan man danna taramin eka tama ubata lesima de ape pattet owa tibuna dan ewa iwarai ewatat dunna wade....
     

    RLR

    Member
    Aug 30, 2008
    3,200
    401
    0
    Sri Lanka
    එහෙම කෝල් කරන්න එපා බන් උන් පව් යකොව්......
    ඔතන ඉන්න උන් ලෝක අමාරුවක දාන්න නේ උඹ හදන්නේ,,,,,,,
    උඹ නිවාඩුවකට ආව කියලා උන් පලි නැහනේ බන්..

    :rofl:

    .
     

    Mz Maxza

    Member
    Aug 1, 2007
    1,811
    82
    0
    ?????
    එහෙම කෝල් කරන්න එපා බන් උන් පව් යකොව්......
    ඔතන ඉන්න උන් ලෝක අමාරුවක දාන්න නේ උඹ හදන්නේ,,,,,,,
    උඹ නිවාඩුවකට ආව කියලා උන් පලි නැහනේ බන්..
    eekathamai ban :eek: maha p dial ekak. ganiyekda koheda mu :dull: aathal kudu karanava game gihin :nerd::frown: