mekai ban,poliskarayo gana amuthuwen kiyanna deyak nane,unta duty eka hariyata karanna bari ponna desapalakayo nisa,kauda ban kamathi neethiyata wada karala jaffna hari madakalapu hari yanna naththam interdict wenna..

onna okai ban rate thathwe.. polisiye thiyenne,uda inna ekata uge eka rank ekak pahala inna ekath guu bayai..

habai ban ubatath hariyatama me manussaya gana sure nane..
godak un ara ponna enews ponnayage katha wiswasa karanawa..u delowatama nathi kalakanni ballek..iye news walata kiyanawa ahagena hitiye mama me buwa karapu wada gana..drugs,terrorist murder case ehema..e athi baluwama supiri wadakaruwek...
mama kiyanne waradi athi,e unata minihek marunama mehema thumb up karana eka waradi kiyala..mokakma hari ratata sewayak karapu manussayek ne ban..