machanla mata loku help ekak oni ..
Pereda indala mage ammage eka ehak penne natuwa giya ... (eyata dan 53 i) E kiyanne e ahe kalu bole move wenne na eka tanakata wela tiyenawa...
Eye ammawa General ekata admit kala (MRI / ECG / X ray gatta ewath normal lu)...
Tama discharge kale na .. mama dan hadanne hoda Eye specialist kenekta pennanna... Kauda hoda aya inne kiyala danna aya kiyanna .... loku udawwak..
Ammata Pressure / Sugar / Cholestorol mukuth na..