මගේ අම්මාගේ ඈස් දෙක සනීප කරගන්න උඩව් කරන්&#350

modara

Well-known member
  • Jul 29, 2016
    456
    239
    63
    issella eye specialist kenekta pennnana passa hoyala balala panadura hirana pare sinhala ayreuweda wedamahatek aswala ta prethikara kaeanawa ( me gana rupawahini wadasatahan pawa giya .........hoyala balanna ................ikman suwa prarthana karanawa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     

    EXECUTOR

    Member
    Oct 11, 2015
    642
    145
    0
    machanla mata loku help ekak oni ..

    Pereda indala mage ammage eka ehak penne natuwa giya ... (eyata dan 53 i) E kiyanne e ahe kalu bole move wenne na eka tanakata wela tiyenawa...

    Eye ammawa General ekata admit kala (MRI / ECG / X ray gatta ewath normal lu)...

    Tama discharge kale na .. mama dan hadanne hoda Eye specialist kenekta pennanna... Kauda hoda aya inne kiyala danna aya kiyanna .... loku udawwak..

    Ammata Pressure / Sugar / Cholestorol mukuth na..

    අනේ මචන් දන්නේ නම් නෑ එහෙම කෙනෙක්. ජයවර්ධනපුර රෝහලෙන් අපේ පුන්චිගේ ඇහේ කාචයක් දැම්මා එච්චරයි දන්නේ. අම්මට ඉක්මන් සුවය ප්‍රාර්ථනා කරනවා මචන්. බුදුසරණයි..