මගේ එකවුන්ට් එක හැක් කරලා.. GTRZ බොස් හදල dhennakoe!

lights

Well-known member
  • Mar 14, 2011
    1,121
    100
    63
    මම මේකේ වැඩ බලන ඇඩ්මින්.මම GTRZ ගේ දෙවැනියා.ඔයාගේ පරන පාස්වර්ඩ් එක ඊමේල් එක නම ලිපිනය ජාතික හැදුනුම්පත් අංකය සහ ෆෝන් නම්බර් එක මට දැන්ම ඊමේල් කරන්න.
     

    chamara_p

    Well-known member
  • Sep 13, 2007
    2,748
    545
    113
    සිංහ_ලේ!
    kattiyata hodata salakala athi... yajo minihek amaruwe watunama moda athal ganna epa... ubala wage ewun nisa thamai meka thanikara jara wela thiyenne... udaw karapu hamotama thankxxx.... positive help for +++ negative all to _ _ _ sorry!
     

    gayan009

    Banned
    Apr 28, 2014
    2,271
    186
    0
    kattiyata hodata salakala athi... yajo minihek amaruwe watunama moda athal ganna epa... ubala wage ewun nisa thamai meka thanikara jara wela thiyenne... udaw karapu hamotama thankxxx.... positive help for +++ negative all to _ _ _ sorry!

    මගේ එකවුන්ට් එක හැක්... 09-08-2015 03:07 PM ammata huka :baffled:
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,473
    32,199
    113
    kattiyata hodata salakala athi... yajo minihek amaruwe watunama moda athal ganna epa... ubala wage ewun nisa thamai meka thanikara jara wela thiyenne... udaw karapu hamotama thankxxx.... positive help for +++ negative all to _ _ _ sorry!

    attachment.php

    ගොඩක් රිදිල වගේ :P
     

    Attachments

    • Capture.jpg
      Capture.jpg
      4.4 KB · Views: 70

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,473
    32,199
    113
    ona nam ubawa rathu karala daannam thawa tika dawasakin...

    උඹ මේකෙ ඉන්නෙ රතු කර කර ඉන්නද? වෙන එවුන්ව දැක්ක මේකෙ තෝ වගේ විහිලු දන්නැති එව්වුන් එක්ක කතාවක් ඕන නැහැ. මම මේකෙ එකෙග්ගේවත් rep කපල නැහැ. තෝ කරන දේ බොට පඩිසන් දේව........... :P
     
    • Like
    Reactions: sakila kavindu

    gayan009

    Banned
    Apr 28, 2014
    2,271
    186
    0
    උඹ මේකෙ ඉන්නෙ රතු කර කර ඉන්නද? වෙන එවුන්ව දැක්ක මේකෙ තෝ වගේ විහිලු දන්නැති එව්වුන් එක්ක කතාවක් ඕන නැහැ. මම මේකෙ එකෙග්ගේවත් rep කපල නැහැ. තෝ කරන දේ බොට පඩිසන් දේව........... :P

    OW BAN OKA MATATH AMMA MATAK KARALA BENALA :(:(