මගේ කෙල්ලට ටැටූ එකක් ගහන්න ඕනිලු

teenager

Well-known member
  • Feb 22, 2014
    1,482
    457
    83
    Panirendawa
    මගේ කෙල්ලට ටැටූ එකක් ගහන්න ඕනිලු

    මාත් එකක් ගහල කියල මගේ කෙල්ලටත් ඕනෙලු....
    මේකිට Tattoo එක ගහන්න ඕන ගලේලු...:eek::eek: ad

    57XmLig.jpg

    aJOV9E8.jpg

    nKay4UJ.jpg
     
    Last edited:

    Shane077

    Well-known member
  • Aug 22, 2013
    1,132
    216
    63
    : අවසර දෙන්නද එපාද....:baffled::baffled: [/SIZE][/COLOR][/B]

    dan uba nemeda kolla. meke inna ungen ahalda yalu wun?
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    blood group eka mokadda ban?hadissiyakatawath kata hari blood donate karanna unoth ubata donate karanna ba machan tattoo gahuwoth kamaththak machan,mageth patta asawak thiyanawa but mama 4 month walata sarayak blood dena nisa iwasagena innawa ban :)
     
    • Like
    Reactions: tclanki

    මම බෙනා

    Well-known member
  • Sep 8, 2012
    5,428
    970
    113
    ලංකාවේ
    මොනවද මහත්තයො මේ කොඳ පන නැති වැඩ.තමන්ගෙ කෙල්ලට දෙයක් කියන්ඩ අහන්නෙත් මේකෙ උන්ගෙන්ද... මේකෙ උන් කියඉ ගල එවපන් ගහන්ඩද එපාද කියන්නම් බලලා කියලා..
     
    • Like
    Reactions: CONCORDE777

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    blood group eka mokadda ban?hadissiyakatawath kata hari blood donate karanna unoth ubata donate karanna ba machan tattoo gahuwoth kamaththak machan,mageth patta asawak thiyanawa but mama 4 month walata sarayak blood dena nisa iwasagena innawa ban :)

    ai machan ehema ganne naththe ? mama dan oya seen ekak danne.
     

    suicxde

    Well-known member
  • Jun 14, 2017
    1,461
    367
    83
    6ftunder
    mokedda bn uba? gani wena ekekta hukanda one kiwwoth tho ekath meke eungenda ahanne? Thopi maara eun thama.ithin ratata kela wena eka ahannath deyakda? tho mechchara kal thoge jiwithe thirana gaththe meke ungen ahalada? Nikan amu gonek wenna epa bn.konda pana athuwa thiranayak ganna purudubweyan.

    ube kellage puke tatoo gahuwath meke unta Mokada?
    tatoo gahana eka loku deyak hari ewa Gahapu Un loku porawal kiyala hithan innawanm ehema ekak na kiyala hithaganin.e unge manasika mattama thama.samaje anik unta u thawath eka gonek withrai.


    Sara wadi athi.aththa ohona thama
     

    suicxde

    Well-known member
  • Jun 14, 2017
    1,461
    367
    83
    6ftunder
    ai machan ehema ganne naththe ? mama dan oya seen ekak danne.


    tatoo ekak gahuwama eken ape blood contaminate wenna 30% withara chance ekak thiyenawa.HIV,Hepatitis wage diseases godak welawata tatoo needle eka nisa bo wenawa.Oka danne na ape lankawe inna harak.anthimata kela wela tahikila giyama thamai danaganne.Oya probability eka godak loku nisa thama blood donation walata e ayawa ganne naththe.gaththath 1year wage passe thama
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    tatoo ekak gahuwama eken ape blood contaminate wenna 30% withara chance ekak thiyenawa.HIV,Hepatitis wage diseases godak welawata tatoo needle eka nisa bo wenawa.Oka danne na ape lankawe inna harak.anthimata kela wela tahikila giyama thamai danaganne.Oya probability eka godak loku nisa thama blood donation walata e ayawa ganne naththe.gaththath 1year wage passe thama

    Rep kalin deela. mama danagena hitiye na oka. math asai tatoo walata :D
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    blood group eka mokadda ban?hadissiyakatawath kata hari blood donate karanna unoth ubata donate karanna ba machan tattoo gahuwoth kamaththak machan,mageth patta asawak thiyanawa but mama 4 month walata sarayak blood dena nisa iwasagena innawa ban :)

    wow appreciate your kind work sir :yes:
     

    BIG-BOSS

    Banned
  • Jun 30, 2017
    2,896
    136
    63
    ☠Bad World☠
    මෙතන බොරුවට ත්‍රෙඩ් දාගෙන පු@ දෙන්න එපා..අපි නෙවේ නේ තොගේ කෙල්ලගේ ගලේ අයිතිකාරයා...ඕක හුට්ටක ගහගන්න කියාපිය!
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    මම බෙනා;21985514 said:
    මොනවද මහත්තයො මේ කොඳ පන නැති වැඩ.තමන්ගෙ කෙල්ලට දෙයක් කියන්ඩ අහන්නෙත් මේකෙ උන්ගෙන්ද... මේකෙ උන් කියඉ ගල එවපන් ගහන්ඩද එපාද කියන්නම් බලලා කියලා..

    :yes::yes::yes:
     

    yasi96

    Well-known member
  • Apr 9, 2017
    4,885
    1,317
    113

    ගලේ පර්මිට් උබේ ලඟ තියා ගෙන අපෙන් අහන්නෙ මොකක්ද..ඕන කැටයමක් කපා ගනින් අවුලක් නෑ..