ගෝත්රික මනසෙන් මාව මිදෝගෙන නිදහසේ සිතීමට මාව පුරුදු කලේ මේ දෙන්න. විශේෂයෙන්ම මලින්ද අය්යාහ් කියන්නෙ 500 IQ එකක් තියෙන මේ රටේ ජාතික සන්පතක්


sira da. u maha pake talks ne denneDilshan nam kiriye innawa.

Yako thota elakiri award eka hambune mona krldasira da. u maha pake talks ne denne
Mata meke ekek pennahan pake talks nodena.sira da. u maha pake talks ne denne

මනින්නේ අඩි රූලේ 12 පැත්තේ ඉඳන් .Mata meke ekek pennahan pake talks nodena.
Ahuwoth athnam 9inch club, habai diga maninne thattame idan gan kariyo tika![]()
ඔයාගේ Application එක rejected නේද සුන්දර මිට්ටො?9inch club gan kariyo tika![]()
Rejected because overqualifiedඔයාගේ Application එක rejected නේද සුන්දර මිට්ටො?![]()

Sexiest Thread provider of the year. 2 times....Yako thota elakiri award eka hambune mona krlda
gamaya issara wala dala gatta ewa thamaYako thota elakiri award eka hambune mona krlda
wala gamaya
ඔය කල්බ් එකේ එකෙක්ට පුලුවන්නම් චැලෙන්ජ් කරන්න කියපන් ඉන්දරේගෙ පයියට..මනින්නේ අඩි රූලේ 12 පැත්තේ ඉඳන් .
අනුන්ගේ එකක් දිහා බලාගෙන ඒක වන්දනාමාන කරන්නේ උඹ gay ද?ඔය කල්බ් එකේ එකෙක්ට පුලුවන්නම් චැලෙන්ජ් කරන්න කියපන් ඉන්දරේගෙ පයියට..![]()
ඔව් මිට්ටො උගෙ පයිය තමා පයිය. වැදපන්.අනුන්ගේ එකක් දිහා බලාගෙන ඒක වන්දනාමාන කරන්නේ උඹ gay ද?
Ow u patta campaign ekak karanawa meka thuleDilshan nam kiriye innawa.

උ සම්බන්ද උනාද නැද්ද දන්නේ නම් නැහැ, හැබැයි උගේ වටේ ඉන්න අර උස කැරියා කරපු දේවල් බලපුවාම ඔය හැම එකේම මොළේ මුගේ වෙන්න පුළුවන් සාධාරණ තත්වයක් නම් තියෙනවා.Mata meke ekek pennahan pake talks nodena.
Ahuwoth athnam 9inch club, habai diga maninne thattame idan gan kariyo tika![]()
මේ දවස් වල උගේ AI එන්ජින් එක විකුණගන්න දගලනවා නේද සෑහෙන්නDilshan kiyanne ara hena Ego ekak thiyena hena pake loku talks dena ara katha eka neda.. u nam patta chatar.